Oxycontin/oxanest

Viime sairaalareissun pelastus tämä aine. Annokset ei ollu mitään päätähuimaavia (tai no tarpeeksi :stuck_out_tongue: ), mutta kun sitä annettiin kahden tunnin välein niin ei voinu valittaa.

Kun makasin sairaalassa jalka murtuneena, sain muutaman tunnin välein Oxanestia. Tujua ainetta on, koska poisti helvetilliset kivut kokonaan ja lisäbonuksena tuli vielä mukavan euforinen olo :sunglasses:

Sairaalareissu muuttuu painajaiseksi, jos on sellainen tole kuin minulla. Sain esimerkiksi leikkauksen jälkeisenä vuorokautena seitsemän kertaa oksikodonia, 10mg nappeina. Ne eivät vaikuttaneet yhtään mitenkään, ja kipu oli helvetillinen.

Lopetin aikoinani oksikodonin käytön siinä vaiheessa, kun kerta-annokseni oli 80mg, eikä sekään vaikuttanut enää juuri mitenkään. Senkin jälkeen opparitoleni on noussut roimasti, joten ei ole vaikea päätellä, että 10mg oksikodonia minulle kivun lievitykseen kuulostaa lähinnä vitsiltä :imp:

Edit: Sen verran täytyy tarkentaa, että sain siis leikkauksen jälkeisenä päivänä viisi kertaa 10mg Oxynormin ja kaksi kertaa 10mg Oxycontinin. Alun perin minulle luvattiin kuusi Oxynormia, mutta sitten sanottiin että saankin vain neljä. Lopulta sain viisi.

Vieläkö sattuu vai vituttaako muuten vain ettet saanut huumetta niin paljon kuin olisit halunnut?

Kyllä, sattuu muuten vieläkin. Mutta mikä vitun kysymys tuo ylipäätään on? Idioottimaista olettaa että kaipasin vain huumaantumista :unamused: Halusin kivun lievitystä, en mitään muuta, ja sitä en saanut lainkaan.

Olet niitä Suomen uhreja siis.

Onneksi kipu ei ole ikuista. Itse en murtumakipua pysty enää “tuntemaan”. Se oli ja meni , enkä tarvinnut kuin pari piikkiä kankkuun.

No mul katkes jalka poikki-poikki kahest kohtaa ja sain 4h odottelun jälkee 1 piikin Oxanestii. Sit 3pv 6*50mg Tramal+Voltaren+Panadol ja lopuks pelkkää Panadolii :imp: … Omalekuri määräs sit arttui lisäks (ei auttan) ja voltarenii… En liikkun yli viikkoo mihinkää! :smiling_imp:

Joo pitäs olla “muka” vahvempia mut subu-viekuissa oxanestillä ei lähteny ku palelu, vaikka kuin sitä tykitti… :angry:

Eipä oo Oxanestillä lähteny ku palelut-ku sairaalas oli ja karmeet subuviekut… Vaikka kyl ne sitä aika ruhtinaallisesti kävi vähän väliä tökkimäs. Oxycontineista kokemusta, nousut tulee ja se onki sit siinä oikeestaan(i.v otettuna) pitäs kokeilla jotaki muuta tapaa mut minkäs voit ku tottunu “neulomaan”…

Onko metadoni vahvempi aine kuin oxykodoni ? Euforiassa oxykodoni vie mitä lukenut… mutta muuten… tuntui meinaan että jopa subukin olisi voimakkaampaa kuin metadoni. Ehkä annos oli sitten aivan liian pieni. 22,5mg Metadonia vastas about 0,6mg subu kuoseja. Eli melko miedot notkut ilman euforiaa.

Sekotin tuossa aiemmin, sekasi ku oon :open_mouth: oxycontinin-dolcontiniin… Dolkkarit ei oo kyl ainakaan mun mieleen… Mut oxycontinit iha jees.

Mitä voisi pyytää/ mitä olette maksaneet kys. pillereistä? esim.liuskasta 80mg :question:

Minä oksensin reippaasti kun pistivät Oxanestia sairaalassa, syytä en osaa sanoa. Mitään lääkkeitä en käytä kuin tarpeeseen.

itse olen vihreitä eli 80:siä rännänny,puolessa välissä kolisi jo ja lujaa :laughing: Kivut niillä lähti kyl heti :bulb: Ja en oo mistään muusta saanu samoja fiiliksiä. :laughing: Mut se oli sillon se :sunglasses:

Tuollainen kyllä pistää vihaksi. Itsellänikin kun jalka meni soossiksi niin ihan turha oli odottaa kunnon lääkitystä. Olisi varmaan pitänyt julistaa olevansa pahimman luokan heroinisti, niin ehkä sitten olisi saanut riittävästi troppia. Ei vain oikein huvita sellaista huudella…

Minulle määrättiin kotiin Buranaa ja Panacodeja. Ei suostunut lääkäri ymmärtämään, että ei se Panacod vaikuta enää mitenkään :unamused:

Ei kyllä ole heroiinia voimakkaampi.

Metadoni jakautuu verenkierrosta nopeasti rasvakudokseen.

Näin ollen plasman metadoni-pitoisuus on suurinpiirtein yhtäsuuri injektiona ja oraalisesti nautittuna, sekä euforia jää alhaisemmaksi.

Heroiini läpäisee veriaivoesteen kaikista opioideista parhaiten.

Mitenhän semmoinen asia kun syön krooniseen kipuun oxycontiniä, syönyt jo kohta vuoden tällä hetkellä aamuin illoin 40mg ja tarvittaessa 20mg päivällä.Kyselinkin tossa oluen otto hommaa niin pari ns saunakaljaa on ihan ok mutta lärvejä ei missään nimessä.Kun tuo selkä on kiukunnut aika kauan niin on jäänyt esim tramalia,dolmedia,porecodeja.ym.ym.niin eikös esim tramalien kanssa uskalla vetää vähän tuhdimmin kun oxyjen,ois vaan niin vitun noloo pikkujouluissa esim parista oluesta alkaa olemaan talutettavissa.Kun asia on kuitenkin niin että selkä on niin kipee että vaatii jotain kipulääkettä joka päivä.Ja kait niistä oxyistä sais pientä fiilistä jällen jos popsis pari vko,a tramali porecodi koktailia.

no itte kokeilin alkoo just toissapäivänä Oxyjen + Opamoxien kanssa ja aika hurjaa settiä oli. En ole aiemmin käyttänyt viihteellä mutta nyt joku into tuli ja piti testaa. En testaa enää. 85mg opamoxia ja normi 80mg oxya + alkon kanssa 20mg lisää pulverina ikeniin, 0,35 leijona ja 4 bissee ja meikä oli aivan vittu tutkalla.

Tuli puuhattuun jotain ihan ihme juttuja ja en muista yhtään mitään. seuraavana päivänä ei kanuunaa ei mitään, mutta pallo ihan hukassa, en uskaltanu ottaa edes normi annosta ja sain olla kivuissa.

Nyt taas duunin takia joutu ottamaan eilen keittoo ja kauhee kanuuna ja ei taaskaan uskalla ottaa lääkkeitä kun tullu tasoteltuun.

Kyllä nää kivut ja kanuuna on perseestä, aineet on jees :slight_smile:

niin, älä sanokaan

No siinä tapauksessa otan osaa…

Kuitenkin, toleranssilla on huima merkitys…