Oxycontin/oxanest

[Poistettu haitallisen käyttötavan tiedustelua - Päihdelinkin moderaattori]

öö mä vedin kerran 2x40mg oxycontinia (niitä ruskea/oransseja)
[Poistettu ohjeita - Päihdelinkin mode] toimi vähä niiku hidas/mopo mut olin ottanu subuu samana päivänä ni vaikutus ei ollut niin suuri.

Mut anywy oxycontinit on tosi jees.

Eih, ei koskaan bupree samana päivänä muitten jarrujen kanssa. Pari päivää väliä vähintään, sitten ku rupeet olee oikeesti bupresta kipeenä ja vedät oksikodoni/mopo/pollevedot niin voin sanoa että KYLLÄ potkii niin ettei voi verrata johonki subuun mitenkäänpäin.

Joo tiedetään kyl, mut ku sul on ne napit taskussa ja kama (subu) loppu ni pakkohan sitä on vetää, you know :smiley:

Ilman toleranssia 40mg oksikodonia on tappava annos (siis jos ottaa ne muuten kuin syömällä kokonaisena, contithan on depotteja).
80mg oksikodonia vastaa n. 100mg morfiinia.
Ja tuohon oxyjen väsäykseen, jokaisella on omat konstinsa, mutta kyllä ne mun mielestä kannattaa kuoria, kiehauttaa ja vetää fiman läpi.

Hmm, mistä Dread tieto tuosta tappavasta annoksesta? Kun otin ensimmäisen kerran ja ilman toleranssia, määrä oli 60 milliä nesteenä; silti joutuu/saa katsella taas uutta ruskaa. Onko tosiaan ollut lähtö lähellä?

[Poistettu ohjeita - Päihdelinkin mode]

Ja tosiaan tolea ei ole mihinkään hitaaseen. Nyt pistän paussin tolla,vaikka eihän toi kolme päivää ole edes paha kun en edes I.V käytä.
Eilen kaveri joka on pahassa subu koukussa heitti hihaan 5x20mg.
Meni omien sanojensa mukaan hyviin.

No tää on siis “virallinen” tieto.
Ja parempihan se on tälläsellä sivulla vähän heittää alakanttiin ettei teinit rätki itteään kuoliaaksi.

sitäpaitsi uskoisin, että henkilö joka ei elämänsä aikana mitään opiaattia ole ikinä edes kokeillut, vetäisi yht’äkkiä 40mg oxytöötit, niin hengenlähtö olis kyllä aikas lähellä.

[poistettu hehkuttelua - toimitus]

Noista tulee aika vähällä käytöllä kivat viekkarit.
Vaan komppaan silti Irtolaista: oxycontin=taivas :stuck_out_tongue:

^Joo noista kyllä saa melko mahtavan olon ihan oraalisesti nautittunakin. Tykästyin noihin kyllä kunnolla,toivottavasti en liikaa :unamused:

hahaha terve odvesku!! [poistettu haittojen vähättelyä - Toimitus]

Noist saa sit ihan VITUNMOISET viekkarit, ei mitää bubreviekkareihi verrattavaa oikeest. Ja jo viikon käytön jälkee, ainakii itellää… :unamused: Mut juu, kylhän noi kivoja on…

En tiennytkään, että oksikodonista saa niin pahat viekkarit. Itse käytin sitä vuoden alussa pari kuukautta, ja kyllähän ne viekkarit oli todella hirveät, mutta jotenkin olen kuvitellut että bupresta tulee pahemmat. Niistä ei ole kunnolla omaa kokemusta.

Vedin tossa kolme päivää putkeen noita kontteja,pidin päivän tauon,ja sen jälkeen otin päivän aikana 60mg oxycontin,450mg tramal,150mg kodeiini ja 2mg rivatril ja hatsia.
Seuraavana aamuna oli tosi heikko olo,heikotti,oksensin pari kertaa,en kuitenkaan usko että noi mitkään reflat oli,kuitenkaan en hirveen pitkää putkea boita vetänyt.
Eikä opiaateista laskujakaan käsittääkseni tule?

Jos mulle osotit ton odvesku=osku viestin niin en oo osku vaan sen kaveri :smiley:

yks 20mg oxari ja paukut on hyvä yhdiste :wink:

Ai ettei opiaateista laskuja, mul tulee ainakii :open_mouth: … Niitä viekkareita voi oottaa vast 3-4 päivän jälkee lopettamisest, jonka jälkee ne vaa pahenee (jos on pidempää vetän). Et tuo yhen päivän tauko ei kyl vaikuta… Ja uskon et toi aamunen huonovointisuus on siit et opparit on vähentyny yön aikan reilust, eli just laskuist johtuu; mä en tiiä monia kel tulee pahoinvointisuutta ku opiaatit laskee, mut itellää aika helpost (ei enää bubren, mut muiden) oppareiden+hitaiden essojen jälkee alkaa laatta lentää, ku laskee elimistöst aineet liikaa… :unamused: Etenkii jos vetää savuu!

Kerran testasin 20mg tuuppaamal… Ei mitään hirveitä oloja. Jotain snadii kyl. :slight_smile: