Oxycontin 20mg infoa?

Yks tommonen tos olis. Ajattelin ottaa ja katsella telkkaria.

Miten nollatoleilla ja ensikertalaisella, onko tuo 20mg hyvä aloittaa? Entä jos sen puolittaa? Pameja, rivoja yms. mietoja on tullut syötyä sillointällöin, mutta eilen viimeksi puolikkaan rivan.

Tuleeko kertakokeilusta “viekkareita”? Ja huomenna iltapäivällä töihin, onko silloin jo normi olotila?

Ja pliis ei mitään “jätä ottamatta” otan sen jokatapauksessa, ja neuvot olis jees. :unamused:

Niin ja ei ole mitään sairauksia(ainakaan fyysisiä) eikä lääkekuureja menossa. Täysin terve viikonloppukäyttäjä.

Ja kaljaa olen viimeksi juonut muutama tunti sitten yhden.

Ihan sopiva annos. Eikä tule mitään jälkeisiä. Päin vastoin, hyvä olo saattaa jatkua vielä aamulla. Itse vedän n. 60 mg kertalaakeja.

Juu tosiaan ei toleransseja oikeastaan mihinkään. Koneita työkseni ajelen ja toivottavasti huomenna päivällä on jo normi olot.

Juu sen söin tosiaan. Joku tunti meni ennenku alko kunnolla vaikuttaa. Sohvalla makoilin ja teeveetä katselin toinen silmä puoliksi auki. Välillä tuli vitun heikko olo, hikoili ja vapisi. Koko illan oksetti ja muutaman kerran piti käydä sormikurkulla vessassa.

Ei oikein mun juttu näköjää. Mutta kokeiltu on, tietääpähän mitä oli edes. :wink:

Tosi hyvä! On meinaan sellainen lääke joka toimiessaan aiheuttaa todella voimakkaan mielihyvän. Jälkiviisaana vois ajatella että annos oli liian suuri kun tuli yökkiolo. Monella vastaavalla aineella ensikertalaiset ovat yökkineet eivätkä pitäneet esim. temgesic, heroiini, morfiini jne… Sun kohdalla oli hyvä että itse et saanut sitä hyvääoloa niin et jää kaipaamaan mitään. Äläkä enää toiste kokeilekkaan.

Emux kirjoittaa asiaa.

Jep, EmuX kirjoittaa iha asiaa.
Toivottavasti aika ei kultaa muistojas. Ku otin ekaa kertaa contteja, nii tuli kans öklö-olo. No puolen vuoden(?) kuluttua löysin itteni katkolta järkyttävissä refloissa. Itse asisassa löysin itteni katkolta 2kertaa ja kerran lopetin noin saatanat himassa. Peace and misunderstanding.