Oxycont+tramal

Okei,eli eka viesti tälle foorumille löhtee tästö:mulla on respa tramaleihin ja lyricoihin,mutta viihteilyksihän se on mennyt. Tramal ei tosi isolla annoksellakaan juuri sano mitää. No,sain tässä oxycontteja joita en oo ikinä käyttänyt. Kysymys kuuluukin että onko normaalia että oon tässä parin tunnin välein syönyt 5mg ja nyt yhteensä 25mg eikä toimi. Pitäökö nuo nokittaa että toimii? iv ei ole vaihtoehto. Vai voiko korkeat tramal tolet vaikuttaa näihinkin?

No jos olet syönyt Tramalia ja Lyricaa semmosilla annoksilla ettei ne sano mitään, ei ne vältttämättä muutenkaan sano mitään, kaikilla ei tramal toimi kovin kaksiseti, tia sitten sulla on toiminut ja opioidi torenanssit on noussut. 5 x 5mg OxyContinia ei ole paljon, varsinkin jos olet ripotellut päivinmittaan, ja oxycontin on depot-tabletti niin hurjia nousuja ei ole oletettavissa. Lyrican ohjeessa muuten lukee, että ei saa nauttia Lyrican, Temestan ja alkoholin kanssa, eli jos ei saa niin…päättele ite. :mrgreen:

^^/^ Mulle ei selvinnyt tuosta, sanoiko Tramal mitään koskaan, eli silloinkaan, kun tolet eivät vielä olleet tapissa. Ja vaikka Tramal sanoisikin, niin silti oksikodoni ei välttämättä sano, koska tramadoli on niin omankaltaisensa aine.

Eihän tuo iso annos ole ja voivat ne korkeat Tramal-toletkin vaikuttaa, mutta tosiaan on paljonkin ihmisiä, jotka eivät saa oppareista mitään oloja irti. Kivunlievityksen kyllä, ainakin välttävästi, ja tietty ikävät sivarit, yleisimpänä kaiketi ummetus, mutta siinäpä se, eikä homma muuksi muutu annosta nostamalla tai käyttötapaa vaihtamalla.

Helvetti oon monta pöiväö koittanu vastata tähän mut aina joku error tulee kun painaa "lähetä"jospa nyt onnistuis. Tramal siis todellakin sanoi alussa jo 100mg hyvin :smiling_imp: siksi mä siihen rakastuin :blush: mut oli tossa pari vuotta sitten n.vuoden kestävä tramal kuuri ja vrk annokset lähenteli 1400mg…eikä juuri muuta vaikutusta kuin mielialan nousu. Tohon päälle vielä lyrica yli 1000mg/vrk. Sit alko vituttamaan ku eihän respa riittäny mihinkäön ja piti ostaa kadulta,niin pudotin annoksen ensin 600mg/vrk ja sitö muutama päivä ja aattellin et ei olo voi paskemmaksi mennä ja pudotin nollaan. Ja lyrica jäi kuitenkin vielö respan annoksilla käyttöön.2 viikkoa yhtö helvettiä mut siitä se lähti menemään. Tössö völissö repsahdin subuun :blush: vittu sitä meni puoli vuotta ja lopussa 16mg/vrk. Sen lopetin seinöön lyrican avulla. Ja nyt meni taas selkö ja tramal ainut kipulääke joka auttaa ja vituiksihan töö taas meni :unamused: tarkotus on nyt lopettaa ja tiedän et pystyn siihen mut noi oxyt kummittelee tuolla…kuten kaikki varmaan jo tietää niin oon hyvin addiktoituvaa tyyppiä mut haluan kerran ees kokeilla noita,onko ne tosiaan sen hehkutuksen arvoisio. Mut mikähän olis annos kun bupre ja tramadol tolet on ihan tapissa? Mainittakoon ettö noi käytön lopetukset oon tehny ihan normaalina perheenisönö ja töissä käynyt koko ajan normaalisti eli kukaan ei tiedö mitään paitsi vaimo luulee ettö syön lyricaa ja tramalia respan mukaa. Ja ei en oo ylpeö itsestäni :cry: Kiitos jos jaksoit lukea koko sepustuksen…

^ Jos sulla bupre toimii, niin silloin pitäisi toimia kyllä oksikodoninkin. Lienee kyse tosiaan korkeista toleista sun kohdallasi.

Noista Tramalin annoksista: Korkea toleranssi ei suojaa tajuttomuus-kouristuskohtauksilta, joita tramadoli pruukaa aiheuttaa, toisilla toki paljon herkemmin, kuin toisilla. 400 mg/vrk. on se maksimi, jota pidetään turvallisena annoksena.

Ei varsinaisesti liity tähän, mutta se, että on ns. immuuni oppareiden vaikutukselle, ts. ei saa niistä minkäänlaisia oloja/kiksejä, ei myöskään suojaa oppareiden haittavaikutuksilta. Hengityslama → kuolema seuraa tarpeeksi suuresta yliannostuksesta myös niille ihmisille, joilla opparit “eivät tunnu missään”.

Joo,kyllä nuo riskit on hyvin tiedossa ja otan aina jonkun bentson jos alkaa tramal annokset nousta. Mut joo kyllä se tais toleista olla kiinni toimivuus,30mg kerralla pureskeltuna antoi jo hyvät olot. Mut en mö nyt vieläkään ymmärrö sitö hehkutusta tän aineen kohdalla :question: Mut ehkä se pitäs kokea iv:nö,mutta sitä en todellakaan ees harkitse.

^ Eipä tuo 30 mg mikään iso annos ole, jos toleranssia oppareihin löytyy. Tämä ei nyt ole mikään kehoitus vetää enemmän, mutta meinaan, ettei se mikään ihme ole, jos tuo ei mitenkään toisiin sfääreihin potkaissut. Tai sitten vain odotit liikoja. Ainahan ne ovat subjektiivisia kokemuksia eri aineiden vaikutukset.