Oxamin + Seronil + Ketipinor

olen syönyt nyt puolitoistavuotta päivällä seronil 20mg ja illalla ketipinor 25mg. lääkäri määräsi nyt oxaminia lentopelkoon, eli ottaisin sitä puolikkaan tai kokonaisen 15 mg aamulla lennon lähtiessä. Unohdin kuitenkin kertoa lääkärille käyttäväni muita lääkkeitä. Voinko siis syödä aamulla tuon oxaminin, ja sitten normaalisti muut lääkkeet? Pakkausselosteissa ei ollut kuin että ei saisi käyttää muiden keskushermostoon vaikuttavien kanssa, mutta en niitä yhtäaikaa otakaan?

ootsä tosissas? Toim.huom. en suosittele mutta itse syön päivittäin noin 8 eri keskushermostoon vaikuttavaa lääkettä.Eli ei varmaan aihetta pelkoon.

gepacod, eipä kaikki tiedä että saako eri ryynejä sekotella vai ei.

noiden lääkkeiden ja varsinkin noin pienien määrien ollessa kyseessä ei ole mitään haittavaikutuksia.
kunhan et hirveesti kisko viinaa siellä lentokoneessa :slight_smile:

Näinhänhän se on,luulin vaa,että taas on joku trolli liikenteessä…Niin pienet on lääkemäärät.

Ei oo kyllä toleranssi ketipinoriin noussut. Ja en tiedä mitään lääkkeistä/muista millä saan pään sekasin, ajattelin että tää ois hyvä paikka kysyä. :slight_smile: Tänään kokeilin tuota oxamiinia että tiedän sitten miten lentokoneessa vaikuttaa, ja luulen selviäväni lennosta tuon avulla. Kiitos paljon vastauksista!

No mulla menee aamulla/päivällä 60 mg Seronil ja illalla 150-200 mg tavallista Ketipinoria(mutta lääkäri määrännyt yhteensä 400 mg eli 200 mg pitkävaikutteista ketipinoria 200 mg lyhyt vaikutteisen kera eli yhteensä 400mg) ja 30 mg opamoxia joka ilta ja tarvittavana on vielä temestaa eli aika vähhän sulla menee,mulla menee seroniliä 60 mg eli se on paljon