Oxamin 15mg..?

Eli bentsoa… saako sillä juomaputken alas? 4kpl löytyy… auttaako edes unettomuuteen juomisen jälkeen?

Lopeta dokaus, ota 30mg illalla ja jos ei uni tuu niin toiset 30mg. Auttaa hieman jos bentsotolet nollissa.
Näin itse toimisin…
Älä ota nappeja jos on vielä promilleja.

Jos putki on ollut rankka (enemmän kuin salkku päivässä) ja pitkä (kuukausia), ei oikein auta toi määrä. Mene lääkäriin, tunnusta ongelma ja saat toimivat lääkkeet (joihin sitten jäät huonolla tuurilla koukkuun.)

Tole on aivan puhdas nolla… olen siis alkoholisti…en sekis…

Kyllä sekiskin voi olla alkoholisti :stuck_out_tongue: . Eivät ne toisiaan pois sulje. Mä ainakin olen alkoholisti, eli mulla on selkeä alkoholiriippuvuus, vaikka muitakin päihteitä menee ja niistäkin olen riippuvainen. Pyrin kyllä nykyisin siihen, etten missään nimessä tarkoituksella ottaisi sekaisin alkoa ja benzoja. Se kombo on aiheuttanut paljon, paljon pahaa :cry: .

Menikö vähän näsäviisasteluksi :stuck_out_tongue: ?

Kyllä oksatsepaami pienilläkin määrillä saattaa hyvinkin auttaa täysin benzotoletonta katkaisemaan juomisputken. Tämäkin tosin riippuu ihan ihmisestä. Jotkut tolettomat voivat nuokkua 15 mg oksatsepaamista oikein tyytyväisenä kokonaisen vuorokauden, jotkut ihmiset taas tuntuvat olevan tyystin immuuneja benzoille, vaikkei olisi pienintäkään toleranssia :open_mouth: . Tämä asia riippuu myös, ainakin jonkin verran, siitä, mikä benzo on kyseessä.

Ryyppyputken saa kyllä yleensä poikki benzoilla, ainakin oikeanlaisilla ja riittävän suurella määrällä, mutta siinäpä onkin sitten sellainen pikku vaara, että edellisestä putkesta selvittyään, on kovin helppo aloittaa uusi, kun tietää, että on olemassa “ihmelääke” krapulan hoitoon. Siitä lähtee “oikein mukava” kierre ja kohta huomaa olevansa alkoholiriippuvuutensa lisäksi myös bentsodiatsepiiniriippuvainen. Varovaisuutta siis molempien aineiden kanssa :wink: .

Mulla NeurotolSow ja (200Mg) ja määrätty hiljasella nostolla 22 enkä ikinä noussut kuin 11 ja aamunen tuntu turhalle niin yksi iltasella estää hampaiden kirskuttelun. Ohjelapussa lukee et voi käyttää alkosta irtautumiseenki, no se on vaan yksi lääke jota syön. Päiväseltään join ison wiskipullon ja nyt kalja keisi on melkein loppu et hyvin auttaa. Teemuja koneeseen ja jokunen pami tasaasaan.

Yksi 15mg Oxamin vastaa n. 5mg Diapamia… Siitä voit laskea.