Mikä aine teillä on tuonut pahimmat olot ja tuntemukset, jopa sairaala käynnit?
Itse pelleilen jatkuvasti mieliala-lääketyksen ja dextrometofaanin kanssa,sekä tietysti a-b-c vitamiinit…
Mikä aine teillä on tuonut pahimmat olot ja tuntemukset, jopa sairaala käynnit?
Itse pelleilen jatkuvasti mieliala-lääketyksen ja dextrometofaanin kanssa,sekä tietysti a-b-c vitamiinit…
Mulla on tällähetkellä sellainen tilanne etten voi olla ilman aineita, eikä edes kiinnosta,koska minulle on tapahtunut aivan liian paljon, liian lyhyessä ajassa.Mulla on jo ennenki huonosti menny, mut nyt kun ei ole ketään kenen vuoksi pitäisi olla ns.ihmisiksi, tuntuu että kaivan loppuun sen haudan, minkä olen jo leikkilapiolla ja hiekkalinnalla aloittanut…
Tämä liittyy aiheiseen sillä tavalla että olen jotenkin kiinnostunut samankaltaisista ihmisistä jotka ovat taistelleet elämän ja kuoleman välillä…
tiukka viina/ryynärit niist muuttuu ihan eri ihmiseks, norflexeista joskus vietin elämäni pahimmat putkareissut oli todella harhainen ja hallusinoin joku 20h
Mulla tuli mieleen yks sekoilu kun olin kaverin kyydissä ja söin jotaki insominia? ajeltiin siinnä menemään ja huomasin yht`äkkiä jäniksen siinä tien laidassa…siitähän mulla metsästysvietti syttyi ja lähdin perään, pääsin kaksi metriä,pelkästään läskin heilahdussliikkeen ansiosta ja sain sen pupun kiinni ja väänsin siltä tikun käpälästä ja päästin pois…
Mun rankin kokemus oli amfetamiinin käytön lopetus. Nautin jonkin aikaa “puhdasta” piriä (96-98%) ja siitä eroon pääsy kesti noin kaksi vuotta. Ei retkahduksia kahden vuoden aikana, mutta kun ne käytön muistot oli niiini hyviä…
Nykyään pysyn turvallisissa jarruissa! Piri on kaikkein vaarallisin huume.
Mulla se on ehdottomasti se saatanan pv. kyllähän piriä aina vetää tai siis ennen vedin, tosa pari vuos takaperin otin mdpv:tä ni sekosin kuukaudeksi - pariksi. Ja pahasti…
Samasta porukasta lähti parin päivän aikana viis psykiatriselle ja sittemmin jokunen hautaan…
Alkoholi ja ryynit. Sitä yhdistelmää kun vetää vuorokaudet läpeensä niin hyvin pöntto viheltää. Onneksi pääsin alkoholista eroon jo aikoja sitten.
MDPV, silloin kun sai vielä puhdasta tilattua ite 100 grammakaupalla… 5pv puhdasta riitti mulle, nukkumatta (söinköhän jotain en muista), 5pv valvoin putkeen tolla eli se tiesi että töötit veti 2tunnin välein VÄHINTÄÄN. Sitten se alko herätteleen et kannattaa vissiin avata levozin purkki kun 2tunnin harjaamisen jälkeen suihkussa madot ei lähtenyt ihosta ja ei sekään vielä, kyl ymmärsi sit ettei noi pikku valkomadot oikeita oo, illalla alko lepakot ja 20cm isot perhoset lentään ympäri huonetta niin sitten purkki auki ja yli 2vrk nukuin putkeen ja ihan tutkalla senkin jälkeen. Sitten oli vuorokauden aivan armoton masennus ja hämmennys mitä on tapahtunut… sitten onkin 2½v kaivattu taas PUHDASTA MDPV vetoo… jota en oo edelleenkään vetänyt (syy ehkä siinä ettei putsia oo, muuten oisin kännissä saattanut tehdä sen, onneks en).
Juu pv sekotti mut yli kuukaudeksi, ei auttanu mikään lääke, ei leponex, ei serenase, pari frendiä teki itsarit tossa samasta aineesta ja tilasta johtuen. Juoksin äänien perässä mettässä joskus päivänki verran, ennen ku kaverit sai raahattua mut kämpille ja syöttään leponexia, et nukkuis…
Sairasta!
Pv pitää kieltää saatana lailla! :mrgreen:
Voimakkaimpia bentsoja nukahdukseen nuo insominit, kuten myös halcion.
Halcionissa hemmetin nopee onset, harmi että vaikutusaika on lyhyt.
Totta, toimii kyllä hyvin jos ei tolea, itellä ei toimi kyllä mitkään vaikka kuinka rouskisi. Halcionissa vaikutuksen saa vielä nopeammin pitämällä kielenalla, tämänkin vasta kuulin hetki sitten vaikka noita on ollut jo pari vuotta vähän väliä. Pätevä lääke kyllä jos ei nuo miedommat lääkkeet auta niin sillä kyllä nukahtaa nopeasti, tosin saattaa herätä myös nopeasti kun vaikutus lakkaa jo muutamissa tunneissa, ja täytyisi kuitenkin saada nukuttua se 8 tuntia heräämättä, koska saattaa olla tolettomalle melko hapuilua ja sekoilua jos herää kesken halcionin.
Itselleni hankin vahingossa Amanita muscarialla kahdella peräkkäisellä käytöllä sairaalareissun vahingossa. Toki olin liian varomaton ja hieman välinpitämätön kun halusin vain saada voimakkaat vaikutukset, mutten todellakaan övereitä ajatellu varsinkaan toisella kerralla ottaneeni. Noilla käyttökerroilla oli väliä noin vuosi. Lähinnä huvitti jo se toinen kerta. Melko koomista toistaa hyvin samankaltaisesti Amanita muscaria överit ja joutua sairaalaan toisellakin kerralla. Nyt uskoin sen, ja jos vielä käytän niin otan paljon vähemmän. Olo oli aluksi järjettömän itsevarma ja euforinen, mutta pian vajosin julkisella paikalla käsittääkseni tajuttomuuden lisäksi hyvin huonokuntoiselta ja äkkiseltään jopa kuolleelta näyttäväksi. Itsehän olin sillävälin mielikuvitusmaailmassa joka oli todellisuuteni silloin. Kyllä se on vahvaa myrkkyä ja pitoisuudet vaihtelevat. Varovasti saa ottaa kerran päivässä samasta teestä tai tasavahvuisesta murskeesta ja maltin kanssa nostella annosta päivästä toiseen ja trippailla pikkuhiljaa hurjemmin. Liekö säännöllisellä käytöllä liveri sanoo sopimuksen irti, ehkä kannattaa pitää kunnolla väliä…
Kaksi asiaa jäi mietityttämään:
Olinko hengenvaarallisessa tilassa tai lähellä? Olisinko selvinnyt yksikseni jos olisin ollut kotona lepositeissä matkalla? En oikein usko tuoho, koska annos ei kuitenkaan mikään ampärillinen lakkeja ollut… Suurin ongelmahan olisi siis ollut järjestää itseni yksin lepositeisiin. Siinä olisin voinut rauhassa kärsiä tai nauttia tripistäni kotona telomatta itseäni, muita tai hajoittamatta paikkoja.
Millaista meno olisi ollut, jos olisin ottanu sen verran vähän, etten olisi vajonnut niin syvään toiseen maailmaan että luulen sen olevan totta? Jos vuoristoradan korkein kohta olisi ollut euforia ja energisyys ja kaikkivoipaisuuden tunne, jota ennen övereitä alku-unilta herättyäni koin, olisi meno voinut olla kuin vauhdin, MDMAn ja mahdollisesti jonkin opiaatin risteytys. Koko kehossani tuntui ihossa kiristys luihin asti, ja tämä aiheutti sormia liikuttaessa kaikkivoipaisen tunteen siitä, että kaikki on hallinnassani.