Överi juopottelussa

Meni hiukan överiksi…

Moikka
Nyt on liikkeellä samantyyppistä. Minullakin aamuisin röörit ihan tukossa ja niistäessä oikenpuoleisesta rööristä tulee verta. Kestänyt kaksviikkoa ja alkaa rasittaan :imp:

Niin itse se kysymys mistä veri tuli, minulla se tulee poskionteloista. Minulla on krooninen poskiontelo vaiva.

En tarkoita sitä että vedä pääsi täyteen, mutta kannattaa tutkia mistä se johtuu varsikin jos olet aktiivinen “tupakkaihminen”.

Jaksamisia, täällä taistelen samanasian kanssa :frowning:

Tv. Tuppi

Ok. Se voi olla tätä tautiaikaa.

Moi
Jepjep, sekakäyttö luultavasti tehnyt sen ja ei ole suositeltavaa koskaan.

Meikällä noi poskiontelot on krooninen vaiva, ollut varmaan 30 vuotta. Vanhemmalla iällä niiden kesto on pitkittynyt ja “röörejä” alkaa aristaa. Nuorempana meni viikossa ohi ja nyt saa rykiä 2-3 viikkoa :imp:

Tv.Tuppi

Itsellä juuri tuo otsikko pitää niin kutia ku olla ja voi :frowning:. Aina venyy ja paukkuu ku kaljaa/viinaa lärvissä ja viikko/kuukausi kaupalla mennään varsinkin kun ILMAT hyvät talvi on itsellä ettei tee oikeen “HIRVEENÄ” mieli juoda.

Kirjottelen ekaa kertaa täälä… juopottelu ottanut täysin vallan elämässäni… 2 -3 viikkoa selvinpäin ja sit eka kalja , joka saattaa venyä sit 1-2 viikkoa :smiling_imp: en ole reiluun vuoteen ollut työelämässä… ensin masennus–> siitä hyvät lääkekoukut ( 7v syöny) Ensin homma pysy hanskassa, mutta lasten muutettua isälleen kaikki meni överiksi, jotekin pystyin käymään töissä lääkkeiden voimin.
Oon ollu katkolla, ei toivottua tulosta, juossu a-klinikalla…siellä jaksan käydä muutaman kerran ja taas homma leviää käteen. Muutaman kerran heränny acutasta… prkl, tuntuu ettei mikään auta. Haluaisin vähentää, mutta omat voimat ei piisaa. Tuntuu ettei millään oo enään mitään väliä.

Jos yksi kalja kestää 1-2viikkoa niin siitä ei syytä huolestua. tosin aika väljähtynyttä se alkaa olemaan loppuvaiheessa + hiilihapot kadoksissa… :frowning:

Taidat olla huumoriveikkoja tai lukemisen ymmärtämisessä on jotain pahasti pielessä

Jep, huumorimiehiä tuo taitaa olla. Muutama tipaton päivä takana ja olo vieläkin aivan järkyttävä, itse hankittuhan se, mutta alkaa jo pelottaan sydärin mahdollisuus. Pummppu hakkaa hullun lailla koko ajan ja pyörryttää. No, taitaa olla tipatonta kautta tässä ny muutama aika. Ja rauhallista hiljaiseloa, josko se sillä menis ohi. Sen verran hävettää oma juominen ettei kehtaa selvinpäin ees lekurin pakeille lähteä. Huh…

:unamused: kylläpä kyllä…
:smiling_imp:
¨no noinhan se taas viimereissulla oli… keep on rocking 24/7… paussii paussii…

Kyllä… Mites janetzkilla nyt menee? ootko raittiina pysynyt?
Ite olen , muutaman kerran on piru hyppiny olkapäällä, mutta parempi vaihtoehto on vienyt voiton eli jatkaa raittiina, nyt on itellä alkanu se itse taistelu vasta kunnolla kun raittiutta takana jo yli 3 kuukautta :slight_smile: eli itsellä alku niin sanotusti “suhteellisen” helppoa tökkiminen alkaa aina tässä 3kk kohdalla (tulee noi ryyppyunet yms).
Mut silti maltan olla aukasematta edes sitä yhtä, houkutuksia on ollut paljon mutta olen osannut kieltäytyä.
Jeps itekkin olen seilannut juopotellessa kaikki sairaalasta/katkaisuhoitoon. Kesälläkin oli outo episodi ku lopetin juomisen, metsä läheni minua kun katsoin ikkunasta , radio soi vaikkei ollut edes päällä näin olemattomia metsätyömiehiä. Joten oli aika mennä katkolle. Sieltä saakka päätös pitänyt oli taas sellanen kokemus että HUH HUH.