Oudot unet

Olipa tosi friikki uni tossa aamukuuden ja 7.20 välillä. Aluksi Prinssi William soitti ja kutsui mut ja exän pitämään kaksoishäät, kun se oli menossa sen onnenonkija Middletonin kanssa avioliiton helvettiin. Herra paratkoon, suostuin, koska olen tavannut villen kerran rikkaiden hyväntekeväisyysbileissä ja nähnyt muutaman kerran muutenkin kun se opinahjo oli pikkukaupungissa, missä ville ja mun exä opiskelivat, taidehistoriaa molemmat. Rikkaiden siksi, että liput olivat tuonaikaisessa rahassa 450 egeä per naama. Häät olivat jollain luksushuvijahdilla. Vieraita oli jumalaton määrä kaikenlaisia lortteja ja muita mitä asiaan briteissä kuuluu. Sitten mentiin hyttiin, mutta joku oli siellä kähmimässä mun lääkkeitä. Otin vasaran jostain, ilmestyi ihan tyhjästä ja laitoin rosmon pään uuteen uskoon, jota modernin taiteen ystävät varmasti arvostaisivat. Verta tuli kuin pistetystä siasta. Turvamiehet tulivat konepistooleineen ja raahasivat kalmon pois. Huomasin, että apteekin muovipussista, jossa lääkkeet olivat, puuttui 6 ardinexia. Se järkytti niin, että heräsin.

Karmea uni.

Mitenkäs muut?

Esitiedot: Torstaina ostin ison pizzan jota en pureskellut kunnolla, kun ei ole millä pureskella. Seuraus: seuraavana aamuna pizza kökötti mahalaukussa 90%:sesti ja oksensin sen aamulla pihalle. Maha oli niin ärtynyt, ettei lääkkeet imeytyneet kunnolla, eikä kaljakaan juuri ollenkaan, ei edes alkoholi, joten pe,la,su elin 1,5 aurajuustolla.

Maanantaina olo oli pikkuisen parempi, joten vedin aamusta tuhdin satsin omega kolmosta, kaikkia vitamiineja ja pari neurobion fortea. Olutkin tuntui toimivan, joten söin kana nuggetteja (kariniemi) 200 g. Illalla klo 10.30 pm annoin palaa ihan tosissaan: 350 g kermaperunat buustattuna voilla ja kermalla, kanakeitto 300g samat buusterit ja 350 g kaalilaatikko myös samoilla buustereilla. Iski tajuntaan kuin kumivasara.

3.15 heräsin oudosta unesta, missä selitin Malibulle, siitä sen signaturesta, joka tulee Leijonien : viinaa, huumeita ja väkivaltaa, biisistä, että ei se ihan jokaisen kohdalla noin mene, kun entisellä douppikaverilla (LSD, hasista, morfiinit tuttuja, essot ja piri myös ja alkoholi ongelma) on liikevaihdoltaan 5000k€ firma, joka tahkoaa voittoa. Otin pamin ja nukuin puoliunessa 5.30 asti , kunnes heräsin kelaamaan sitä Malibun signaturea, josta oli tullut jo unessa pakkomielle. 2 pamia naamaan ja sama toistui, kunnes heräsin 6.50 ja juoksin vessaan oksentamaan 1,5 litraa sulamatonta kaali-, liha- ja perunamössöä.

Varokaa ylensyöntiä illalla. Malibukin näytti unessa samalta kuin se yksi täältä (Taikuri?), Staadenissa asui. Toki uskon että Malibu on paremman näköinen.

Mä en kestä mitään ns. hullun pillereitä koska unet on uskomattomia, kipu poli määräs jotain ja lääkeinfossa oli ensin jakomielitauti ja lopuksi mainittiin että toisilla auttaa kipuun, viikon söin ja sitte pyttyyn pillerit. Parasta oli kun lopetin tupakoinnin Champix lääkkeellä jonka määrää nostettiin aina viikottain ja parin viikon päästä alkoi unet ja näen kyllä muutenki mutta unohhdan. Nämä unet oli niinkuin olis elokuvista tullu ja paras naurattaa vieläkin kun multa puhken fillarin kumi niin alkoi paikkaus mutta se rengas oli niin iso että ensin omalla kahdentonnin nosturilla mutta ei se noussu vaan piti serkulta käydä lainaas isompi. No lopulta sisuskumi oli kädessä ja reikä oli pesuvatin kokoinen ja paikat niitä pieniä ja äkkiä huoltsikalta kassillinen paikkoja ja niinhän se pieneni pikkuhiljaa ku reunaa kierssi ja hommahan oli totta se oli edellispäivänä puhjennu ja paikattu mutta aamukaffeen jälkeen oli pakko köydä katsomassa. Toinen uni liittyi veneen laskuun niin mähän ajoin veneellä niin että köraudasta kipinät lensi ja heti kun oli nurmikkoa niin sitäkautta tai oli lätäkkö kävin jäähdyttelemässä ja katoi että pakopotkesta tuli vettä, ei ollut jarruja joten punasia päin ja poliisit perään mutta ranta ja laskupaikka lähestyi niin pääsin karkuun. Venekuljetus oli tietenki paivällä kolmelta, ja mä jouduin lopettamaan aloispakkaukseen ja siirryin nikotiinipurkkaan. Mun pää ei kestä mitään tommosia lääkkeitä aluksi söin unilääkkeitä ku heräsin kipuun niin puin ja meinasin lähteä ulos kello 03.00 että unia on kyllä taannoin nähty.