Oudot kokemukset kannabiksesta

Olen aloittelija, en ole kokeillut pajaa kuin neljästi joten olen vielä suht tietämätön ja kokematon muihin verrattuna. mutta siis, kerran istuimme autossa silloisen poikaystäväni kanssa ja hänen kavereiden kanssa. En ole varma mitä poltimme, se taisi olla sativaa. Muut kikatteli autossa mutta mä vaan mietin oloani, ja kävin hitaalla. auto tuntui liikkuvan neljän,kuudenkympin vauhtia vaikka tarkistin niin mittarissa oli satasen vauhti päällä. katsoin suoraan ja näytti että silloinen poikaystäväni olisi tuijottanut minua syyttävän näköisesti vieressäni suoraan mun kasvoihin mutta ainakun käännyin niin hän katsoi suoraan. wtf?:smiley: oli myös väsynyt olo, vaikka muilla oli hauskaa… onko toi iha normaalia? loppujenlopuks taisin nukahdella 5min välein pieniä pätkiä.

Myös tässä lähiaikoina, noin kaksi viikonloppua sitten sain savut hasista. Olin myös juonut 6 kaljaa ja entiedä vaikuttaako asiaan se että mulla oli verensokerit alhaalla ja olin ottanut 1000mg särkylääkkeen kipuihini. Noh, olo oli sellainen että överithän siitä tuli. Hämmennyin seuraavana aamuna miten olin voinut olla siimä kunnossa. Olin ehkä 15-30min tajuiddani, oksensin paljon, vaiken ole ikinä oksentanut ja alkoholimääränikin oli pieni joten…? Olin myös kontannut vessaan kun en osannut kävellä, kävely ja näkö oli liian huojuvaa. Olin tipahtanut, ja kaverini olivat siirtämässä mua sohvalle niin olin vain potkinut kiroillut ja hakannut, ollu aggressiivisen olonen… mistä vois johtuu onks muil ollu tälläst? :smiley:

ainiin olin myös juonut puolipulloa ville vallatonta… psykoosit tulille :smiley:

Joillekin tulee huono olo hatsista. Ei se sovi kaikille, kuten esim. itselleni. En ehkä sinuna hiisailisi - etenkään holin kanssa - jos tuollaisia kokemuksia tulee. Aikavääristymät ja lievän paranoidit kelat on sinänsä aika perusjuttuja, aggressiivisuus sitten taas mun mielestäni ei :confused: