OT: Mitä Minulle tärkeää olen tänään tehnyt

Kokeillaan täällä ensin vastaako porukka… Tarkoituksena löytää pieniä, itselle tärkeitä asioita tämän muuten niin karun maailman keskellä. Samalla muistuttaa itselleen että vaikka olisi paska päivä, niin jotain itselle tärkeää on saattanut saada tehtyä… :wink: Mikäli on tänne liian erikoinen aihe niin siirrän Kuivaukseen; mulle itelle on ainakin tärkeä tietää että etenen elämässä ilman suurempaa stressiä… :stuck_out_tongue: :laughing:

• Vihdoin värjäsin kulmat ja tein kunnon kasvohoidon. Lisäksi käsihoito (kädet kertovat ihmisestä ja mä olen todella huono lakkaamaan kynsiä, joten… yritän pitää kynnenaluset puhtaana ja siistinä kynnet)
  • Koulin tomaatit + hoidin muita kesäkasveja
  • Olen hoitanut koulun sekä tutkinut seuraavan kouluprojektin asioita

Lisäksi eilen nypin kulmat (siisti ilme helpommin vaikka ei olisi meikkiä paljoa), siivosin vaatehuonetta ja olen siivonnut tällä vkolla jääkaapin & pakkasen sekä tiskannut järkyttävän määrän tiskiä… Jokaisen tapaamisen hoitanut sekä laskut hoidettu tämäm vkon aikana. Koti on melko siisti ja koulussa tullut käytyä ilman pakkoa… :slight_smile: Nämä asiat saanut tehtyä tällä viikolla. Ehkä en ole täysin toivoton tapaus, itseasiassa olen melko tyytyväinen… :smiley:

Purin kolmekertaa kieleeni etten olisi sanonut pahasti vaimolle jolla juuri nyt raskasta ku äiti sairaalassa ja leikataan maanantaina, vakava valtimotukos kaulassa ja isä leikataan tiistaina noistamiesten syistä. Liian pitkä avioliitto takana ettei aina osaa olla nätti ja kiltti. Nyt oon viikon aatellu olla kitti ja purra vaikka kielee, toivottavasti päätös pitää.

Tästä propsit, vaikka varmasti omaatkin pidemmän avioliiton kuin taliban, niin nämä on kyllä niitä tärkeitä juttuja, vaikka vastapuoli niitä ei (ainakaan sillä hetkellä) tajuaisi ymmärtää…
tänään en ole tehnyt yhtään mitään tärkeää.

Sain tehtyä yhden kouluhomman oikeen kunnolla riman alta. :mrgreen:

Mä kirjoitin koko klinikan pomolle (mun pitkäaikainen ex-hoitaja) kirjeen, jossa kerroin miten mä koin heidän päätöksestä josta on jo melkein vuosi aikaa. Vasta nyt pystyin näkemään asiassa iloa, kaikkea muuta olen paennut, joten ehkä tämä asia kannattaisi selvittää… En ole 3vkon aikana (viimeks ennen Helmikuuta) ostanut vermejä, vaikka ahdistus on ollut todella paha ja asia on mielessä käynyt… Ensimmäistä kertaa itse pähkäilemällä sain paljon paremman fiiliksen kun kirjoitti kaiken paperille. Ehkä tajuaa kantani… Tod. näk.

Päätin puhua terapeutin kanssa, vaikka se vaikeaa olisikin ja sanoa että tahdon nähdä useammin.

Siivoilin.

Ajoin pyörällä.

Menin kouluun, vaikka valvoin melkein koko yön (en pirillä vaan pilvellä enemmänkin); onneksi olin kartalla paikan päällä… Tosin eilinen juttukaveri saattoi jotain katsella… Sanoin etten saanut nukutuksi mikä oli totta… Tosin vapaa-ehtoisesti… Piirtelin kaikkea eilen…

Joutu vähän kiskoon sitä sun tätä ku masentu siitä miten kussu talouden pariks kk:x. Eli otin huumetta, erilaisia, jotta saisin raha-asiat pois ahdistamasta. Eli nyt oli tärkeää saada stressaavat ajatukset kuriin huumeilla. Vammanen pää ei toimi ilman.