Osallistu Päihdelinkin kehittämiseen!

Hei,

Päihdelinkissä suunnitellaan toteutettavaksi live chat –keskusteluita keväällä 2010. Kyse on reaaliajassa tapahtuvasta ohjatusta keskustelusta, jossa osallistujien on mahdollista käsitellä tiettyyn teemaan liittyviä kysymyksiä ja käsityksiä yhdessä toisten keskustelijoiden ja päihdealan ammattilaisten kanssa.

Toivomme nyt käyttäjiltä toiveita ja ideoita koskien live-keskusteluiden teemoja ja toteutusta. Voit kertoa toiveesi ja ideasi täällä. Tule mukaan vaikuttamaan!

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Minä olen tämmönen yksinäinen alkkis ja toivoisin että olis joku johon voi ottaa yhteyttä mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä. Pitäis sen pullon kiinni ja vois vaikka tekstailla. Pelkkä jätetty viesti ei paljon lämmitä. Auttais luulisin, vaikka kallistahan se on.

Heissulivei

Oon uus täällä. Haluaisin muokata nimimerkkiä. Mistäs sen pystyy tekee. Aivan loistavat sivut. Laitoin jo FaceBookin kautta toipuville ja kärsiville ystävilleni linkin tänne. Noi vois tuolla klinikoilla ja hoidoissa neuvoa tänne. Usein kun se tiukka paikka tulee, niin voi olla vaikka aamuyö. Toki aa-ystävät vastaa, oli vkr milloin tahansa, mutta kaikki tuki on tarpeen. Kehotin mun vanhempiakin käymään, ne luulee, että kaikki ongelmat on nyt ohi, kun viina jäänyt. Al anoniin en niitä saanut menemään, mutta tänne voisivat kurkistaa. (Ei tule sitä kamalaa leimaa, että tytär on epäonnistunut ja ehkä syyttävät itseäänkin osin).

Viikonloppuja

Niinuska

Nimimerkkiä ei voi muokata itse. Vain ylläpito voi sen tehdä, mikäli ne suostuu sellasia tekemään. Uudelleen rekkautuminen on yleensä ainoa tapa vaihtaa nimierkkiä.

Hei,

kysely on nyt suljettu. Kiitos kaikille osallistujille!

Kyselyn tuloksia hyödynnetään kehitettäessä reaaliaikaista chat-keskustelua Päihdelinkkiin. Live-keskustelut alkanevat vuoden 2010 alussa, ja niistä tullaan tiedottamaan hyvissä ajoin Päihdelinkin etusivulla sekä keskustelualueilla.

Jatkossa kehittämisehdotuksia voi lähettää osoitteella: paihdelinkki@a-klinikka.fi.

Ystävällisin terveisin,
Päihdelinkin toimitus

Tällainen onkin ihan hyvä.
En nyt jaksa ideoitani tuonne mennä selittämään.
Ei mulla ole kun, että keskustelut olisi esim; mun ja jonkun toisenvälisiä VAAN, eikä niitä kukaan muu pystyisi näkemään/lukemaan…! :unamused: