Osaako joku vastata

Joo elikkä nyt vihdoin ja viimein (vuosien kokeilujen jälkeen) on löydetty oikee lääkitys minulle. 2-4mg rivatrilia päivisin ahdistuksen vitutukseen ym.ihin ja unettomuuteen insomin 5mg ilta ja tramal retard 100mg aamuin illoin buprerefloja lievittään. Ens lekurikäynnillä oon aatellut jättää tramalit pois koska en tarvitse niitä enään. Mutta yks asia olis kysyttävänä. Koska minä käyn yksityisellä lekurilla niin hän pyysi minun allekirjoittamaan lappusen, että hän katsoo minun terveyskeskuksen potilastiedot vuodelta 2010 vaan siksi että hän näkee että en ole hakenut muualta lääkkeitä. Ja koska minä en ole tk.ssa käynyt kuin joskus 2009 ja silloin olin a-klinikan asiakas ja minulla on H merkintä niin mahtaako se näkyä potilastiedoissa vielä, jos hän vaan katsoo vuoden 2010 tiedot? Minun mielestä ei pitäisi näkyä mitään koska en ole käynyt muualla kuin hänen luona nämä kaksi vuotta…

Hmmm. En itseasiassa tiedä tuleeko H merkintä kun olen joskus hakenut kahdesta eri paikasta lääkkeet eli a-klinikalta ja toiselta yksityiseltä. Mutta pointti tuossa kysymyksessä on että näkeekö lääkäritäti, jos hän katsoo vaan viimevuoden eli 2010 potilastiedot tk.sta? Ja hotosuhdetta ei ole tk.h ollut kuin viimeksi 2009. Ja silloin tuli haettua parista paikkaa lääkkeet. Niin näkyykö niissä vuoden 2010 lapuissa edellisen vuoden toppäilyt. Yksinkertaisesti hän katsoo vuoden 2010 potilastiedot tk.sta ja hoitosuhde sinne on päättynyt 2009 niin mitä lapuissa lukee? Huh :question:

Eikö se lekuri nyt just halunnut tietää ettet 2010 ole hakenut tksta lääkkeitä. Ja et ole kun et ole käynyt siellä. 2009 olet, mutta sitä se ei kysynyt ja ei varmaan kauheasti vaikuta jos näkee. Kun et NYT hae kahdesta paikkaa ja sen se voi varmistaa vaikka kelasta luvallasi.

Kiitos. Tuo oli järkevä vastaus :slight_smile: