Oreknat esittäytyy

ei brenkkuu, jännä. havainnoida. psykonauttina? :confused:

hitto hitto, tajusin: mun päihdeangsti, siis se että oon nyt niin hysteerinen raittiina pysymisestä: se saattaa hyvinkin olla enempi kasvatusaasia kuin että addiktio on fyys vaarallinen -fakta. you see? ts ehkä hysteerisen huono omatunto ei ookaan faktuaalinen väistämättömyys. ehkä järkevämpää olis ottaa rennosti?

OK. KIPPIS SILLE :slight_smile:

“parkettien linkkuveitsi” radiossa :smiley:

btk poltteleekohan toimittajat ym luovat eläytyjät paljonki? siis saadakseen ideoita? ehkä? jonkinlainen arkkityyppihän sellainen on. jouppo taiteilija, tai pilvihippiartisti. tai tosiaan - juoppo toimittaja. ehkä mä siis jolen “tosiaan” taiteilijasielu? vaik en sitä osaa itse oikein nähdä? MIETI TÄTÄ, kyse itsetunnosta!
-saisit sen pönkitystä, ja vapautuisit ylettömästä synnintunnosta (=kasvatuksen taakasta)

hauskat kotivideot oli vähän disturbing. mietin liikaa, että niiden pätkien, joidenkin, taustalla on todellisia tragedioita. pilvessä on tiedostavampi? on pa hippi ajatus…

nyt mä oikein ryhdyn oivaltamaa, ähär, äher ääh

-miten minussa taistelee kaksi mieltä. aivokurkiaisen toimivuus kasvatuksen kanssa korreloiva?
-laita tää teksti plinkkiin esittelyviestiks nimimerkille Tankero
-jos luo itseään toteuttavia ennusteita, järkkyykö maailmakaikkeuden rakeene perin juurin? pakko kokeilla!

• saan nobelöin tästä, se on varmaa. anteeksi siis nobelin. hekpnki kirjoittaa uusiksi kuin ruveta korjailemaan jo elettyjä sanoja :smiley: helpompi kirj. uusiksi . puuh.(naurukohtaus)
    -voiko sanaa “agitatiivinen” käyttää kuvaamaan konservatiivista politiikkaa välittävästä palopuheesta?
  • hei jos täst tulee meemi ja sit kukaan ei usko et tää oli just mun kirjoittama. mi vittuu mäs sit teen. mieti mieti. jokin keino! join tallennustapa jossa pvm säilyy?

(radio nostagiasta tulee “hummani hei” plääh, ei sellaista nostagiaa, please. jotain groovya.)

miten toi projekt nyt alko tuntuu joten kin itsetarkoitukselliseslta . nyt aivot vapaalle pliis.

hmmm mitä jos plinkin moderaattorit pitää tätä kirjoitusta sellaisena… miten sytä nyt kovailrtiin kuvailtiin. provossivana, tyhmyyksiin provosoivana? se sensuroidaan eikä tuu nobelii. hmm hmm

äh eihän tää nyt mitään poikkeuksellisen nokkelaa voi olla! varmaan on esim blogeja, joita kirjoitetaan vain kännissä. en vain oo tullut törmänneksi. mut maailmassa on 7 mird ihmistä, vaikea on olla originelle uniikisti. originelli uniitisti. hieno ilmaus orkideamainen jotenkin. u-nii-kis-ti prkele

PPS tää ei ole nyt kirjoitettu vaan lähetän tän mitään muuttamatta huomenna. eli siis eilen teille perkele tän piti… luulin kirjoittavai tonne vikalle riville fukc no: copu paste - < eiku vtt _ -< → -> loppuun

jumalaut miten hyvältä se nobeli tulee näyttään mun cv:ssä. siitäs saavat ku irtisanoivat ku muka määrärahat loppu. voiko tätä painaa? ei saa kiroilla yt. nyt

jos mun pitää todistaa et jusmä oon tän meemin takana ni ilmiannko mä sit itseni rikoksesta? ei mut jos saan nobelin tuleehan mun henkilöölisyys ilmi. hitto? voiko nobelin saada ononyymisti. tuskin?

sit ku mä saan nobelin ja toteutuu tää itseään … aiheuttava … ennustus ni jumalautsi et maailmankaukkeuden rakenne tulee järiseen jeejee OuuuuJeeeee

ei tää oo niin spontaani ku piti tarttis nyt jonkin unohtaa että tässä mikään julkaisutarkoitus on just enjoy the ride… of creativity!

hitto ku oli hyvä idea ruveta dokaan ja jättää myöhemmäks testi et polttais pilvee ihan vaan pelkättä.
ei fck nyt mä soa sanoin ääneen ton. nyt ei voi selittää et tää oli vaan tajunnanvistaa. enkä saa nobelii vittu no pitäkää tunkkinne hurrit vai norskit vai kummat vai molemmat tässäki on takan. siin nobeilis.

onhan tääl päihse päihdelinkis silleee anonyymiie et vaik voittais nobelin ni sa sais esiintyy nimimerkillä

terveisin Tankero klo 17:08

PS voi ku mä tääl plinkis oasaisin olla… no en osaa kuitenkaan. olla. no AVOIN. mä olen niin kovin sulkeutunut, eristäytyvä suorastaan. Ku kirjoitan tulee jokin oh… tärkeilyn tarve, en osaa paremmin kuvata. tuntuu, en tidä onko todellista, mut tuntuu että kännissä on helpompi olla avon. Tyhmä! totta kaki kai on, alkoholihan tujnne tunnetusti vähentää estöja. ok sori. estoja, tyhmä.

miks mulle tuli yht´äkkii deja vu! siksikö ko tästä nulee meemi ja nobel? ennen ENNE. halleluja tulee meemi ja nobel.

mielenkiintoinen havainto on että hauskuutus ei tässä tilassa timi niin toimi niin itseriittoisesti, että oma teksti tunnin päästä uudelleen luettuna kuulostaisi kovin hauskalta o_O

Nyt nauratta taas :smiley:
PPS tää ei ole nyt kirjoitettu vaan lähetän tän mitään muuttamatta huomenna. eli siis eilen teille perkele tän piti… luulin kirjoittavai tonne vikalle riville fukc no: copu paste - < eiku vtt _ -< → -> loppuun

… te elätte nyt huomista. vaikka teille nyt on ta tänään. teidän kannaltanne kirjoitin tämän eilen.

Teidän autenttiseti

Tankero
klo 17:15 eku 51 eiku 51 eiku 52

PPPS. En malttanut odottaa huomiseen. Nimimerkki Tankero oli varattu. Huomasin, etteä kirjoituksesta saattaa tulla vaikutelma, että olen toimittaja. En ole.

Että semmoista tajunnanvirtaa tältä uniikisti originellilta dekadentin boheemilta taiteilijasielulta. Anteeksi. Morkkis on, jälleen kerran. Ja päihteettömyys alkaa taas nollasta, niinhän oikeaoppinen laskutapa tietysti menee. Joskin pakko mainostaa, että vuosi sitten onnistuin olemaan täysin raittiina yhdeksän viikkoa putkeen. Tupakankin sain jätetyksi kaksi vuotta sitten, 30 vuotta poltettuani. Joten… kuvittelen sentään tietäväni miten parannus tehdään. Mutta toisaalta se, että päihteenkäyttötilanteet - vaikka vain kerran pari kuukaudessa tapahtuvat - tuntuvat vehreiltä keitailta elämän kuivalla aavikolla, se taitaa kertoa hyvinkin riippuvuudenomaisesta suhtautumisesta. Lisäksi on mahdottoman vaikea ottaa maltillisesti silloin kun ottaa.

Ainakin minuun vaikuttavat kummallisesti sellaiset aurinkoiset kävättalven päivät kuin tämä. Tulee poikkeuksellisen voimakas halu elää hetkessä, nauttia ja unohtaa tulevaisuudesta murehtiminen. Senhän tietää, mitä tuo käytännössä tarkoittaa. Mutta kyllä mä epäilemättä ensi viikonloppuun asti jaksan olla siivosti. Perjantaina on sitten odotettavissa jaakobinpainia.

Ei saa tätä tunnelmaa kuin vain aamuisin… No iltapäivähän jo on, mutta yritin nukkua krapulan ja morkkiksen ohi. Turha toivo. Olen viheliäinen olento, ektoplasman kuvatus. Piti mennä Facebookissakin murjaisemaan jokin kännipäinen puujallkavitsi, voi voi. En kestä nähdä koko sivustoa tänään. :frowning: