Opamox/Oxamin ja Passion Flower?

Onko kellään tietoa onko tämä vaarallinen yhdistelmä?

no eipä ainakaan noi miedot bentsot pitäs tehä kummempaa-

Siis oksatsepaami ja kärsimyskukka. Tuo jälkimmäinen on kasvi, josta tehdään luontaistuotteita/rohtoja. Mietoja sedatatiivisia ja ahdistusta poistavia vaikutuksia. Kymmenen kertaa miedompi ku oksatsepaami. Itse syönyt myös yhdessä, en havainnut juurikaan kärsimyskukan vaikutuksia, oksatsepaami toimii niinkuin pitääkin.

Onko ehdotuksia mitkä muut sopii kannabiksen vieroitusoireisiin?

Ahaa, siis kannabiksen vieroitusoireet kyseessä. Itse sillon tällön vaan sauhutellut, riippuvuutta ei ole syntynyt. Mutta ne ketkä tunnen jotka ovat riippuvaisia kannabiksesta niin, en ole kuullut mitään täsmälääkettä/rohtoa viekkareihin.

Bentsot nyt varmaan auttaa siihen hermostuneisuuteen/unettomuuteen/vitutukseen jne… Millasia ne viekkarit sitten onkin. Psyykkisiähän ne pääsääntöisesti on, mutta myös psykofyysisiä oireita esiintyy. Ajan kanssa ne lievittyy.

bisseä ja benzoja mutta ei yhdessä tai sit pieniä määriä kumpaakin, itellä lähteny olot pois viikossa jos poltellu pari kk putkeen, tosin eipä oo ikinä tullu ku pientä kärttyisyyttä ja hermostuneisuutta.

Mulla hermostuneisuutta, unettomuutta, ruokahaluttomuutta (jes!), raivariherkkyyttä ja masennusta.

itelläkkään ei ruoka maistu ku lopettaa pajauttelun mut heti ku saa pikku savut nii on valmis syömää jääkaapin tyhjäksi :laughing:

Mulla lisättiin tänään pitkään lääkelistaan Opamox 15mg 3 /vrk ja kun ottaa iltapäivä pamin ja Opamoksin oikein tuntee kun jännitys lihaksissa laukeaa, taidan juoda oluen ja mennä koiran kanssa extra kävelylle kun tuntuu olo kevyeltä.