Opamox lopetus

Käyttänyt nyt opamoxia 4kk 30mgx3 päivässä,vaikutus kestää enään n.4-5h ja sitten alkaa rebound oireet pukata päälle,palelee,ahdistaa,rintaa puristaa,lihakset kiristyy ym..lääkäri puhui että kohta aletaan pudottaamaan annosta,saa nähä miten onnistuu,kun nytkin annosten välillä pukkaa vieroitusoireita päälle jo normi annoksilla.kokeiltiin välissä,että miten diapam vaikuttaisi minuun,5-10mg kokeiltiin ja opamoxiin verrattuna ei poistanut ahdistusta saatika lihaskireyksiä juurikaan yhtään..no ahdistus poistui,mutta tuli muutaman tunnin kuluttua takaisin,eli opamox tuntuu minulle tehokkaammalta

1 tykkäys

Olen syönyt opamoxia 7 vuotta. Kahdesti päivässä tuo 30mg. Sitä ollaan ottamassa koko ajan pois. Nyt sain taas hetken armonaikaa. Tuo määrättiin siis alkoholin tilalle, ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Sanotaan, että pitäisi vähentää puoli tablettia viikossa. Minulle se on aina kerrasta poikki, vaikka onkin aina yhtä helvettiä, ja vaarallista sydämelle. Olen siis välillä ilman, jos suinkin pystyn.