Opamox lopetus

Käyttänyt nyt opamoxia 4kk 30mgx3 päivässä,vaikutus kestää enään n.4-5h ja sitten alkaa rebound oireet pukata päälle,palelee,ahdistaa,rintaa puristaa,lihakset kiristyy ym..lääkäri puhui että kohta aletaan pudottaamaan annosta,saa nähä miten onnistuu,kun nytkin annosten välillä pukkaa vieroitusoireita päälle jo normi annoksilla.kokeiltiin välissä,että miten diapam vaikuttaisi minuun,5-10mg kokeiltiin ja opamoxiin verrattuna ei poistanut ahdistusta saatika lihaskireyksiä juurikaan yhtään..no ahdistus poistui,mutta tuli muutaman tunnin kuluttua takaisin,eli opamox tuntuu minulle tehokkaammalta

2 tykkäystä

Olen syönyt opamoxia 7 vuotta. Kahdesti päivässä tuo 30mg. Sitä ollaan ottamassa koko ajan pois. Nyt sain taas hetken armonaikaa. Tuo määrättiin siis alkoholin tilalle, ahdistukseen ja sosiaalisten tilanteiden pelkoon. Sanotaan, että pitäisi vähentää puoli tablettia viikossa. Minulle se on aina kerrasta poikki, vaikka onkin aina yhtä helvettiä, ja vaarallista sydämelle. Olen siis välillä ilman, jos suinkin pystyn.

1 tykkäys

Itse olen käyttänyt Opamoxia 15 mg about 5 vuotta , annoksella 1/2 aamuin illoin , vaikka siinä pakkauksessa lukee “tarvittaessa”. Olen sairaseläkkeellä vakavasta paniikkihäiriöstä , ollut jo vuosikausia.

Maaliskuussa tklääkäri , minulle täysin tuntematon totesi että nyt aletaan alasajo.Eihän siinä shokissa muuta voinut kuin alkaa sen , alkuun meni ihan ok, tosin huonoja hetkiäkon mahtui mukaan. Hitaasti ja varmasti , kunnes nyt olen sitten täysin lopettanut. Ja siis Halleluja , rebound on täällä. Aivan yhtä helvettiä, ahdistaa , pahaolla , yöt on välillä mitä on , päivisin kyllä saan nukuttua kunnon päikkärit , mutta.

Kävin tällä vkolla Peijaksessa päivystyksessä , kun todella teki pahaa joka ikäisellä tavalla. Ei olisi pitänyt käydä. Minut otti vastaan ortopedi joka siis ei tiedä näistä asioista tuon taivaallista , olin sisällä ehkä noin 2-3 minuuttia ja kotiin. Itkin tuskaani kotona , onneksi mieheni ymmärtää minua
Mutta kun apua ei saa meidän TK:sta tai mistään , mitään hoitusuhdetta ei ole. Olen aivan yksin tämän asian kanssa.

Nyt vkonloppua päätin , että helvetti , ei kukaan tässä maassa , jossa sairaita ei hoideta , minua vankilaankaan pistä siitä , että otan joka ilta 1/4 , että saan edes kesästä nauttia enkä tunne pelkoa , itkua kurkussa , ahdistusta tmv. Kysykööt lääkärit mitä tahansa tai sanokoot , mutta olen myös ihminen, jolla on tunteet ja haluan edes jonkinlaisen elämän arvoisen elämän.

Mieheni , joka rakastaa minua ja olemme onnellisesti naimisissa ymmärtää ja on nähnyt mistä puhun. Minä yritin parhaani , yritin lopettaa , mutta pelkät Citalopram ja Propral eivät tee taikoja. Valitettavasti.

Toivon sinulle kaikkea hyvää ja toivottavasti sinulla ei ole vakavaa paniikkikohtaus sairautta , koska sekin tuhoaa elämän ja kaikki ne armottomat pelkotilat.

Pakko päivittää nyt , kun niin hemmetin ylpeä itsestäni. En sitten aloittanutkaan uudestaan , vaan todella päätin ei on ei ja en ota yhtä ainutta Opamoxia enään. Oli on ollut huono , mutta en ole langennut. Itsekuri pitänyt ja lasken Sitalopramin ja Propralia varaan , koska ehkä ne nyt sittenkin auttavat. Eli kyllä se aurinko sittenkin paistaa , jopa entiseen risukasaankin. Tästä on hyvä jatkaa ja eteenpäin ilman Opamoxia. Ikuisesti !!! :+1:

3 tykkäystä

Päivitys :

Olen nyt kokonaan lopettanut Opamoxin käytön , tuli sellainen tunne , että kyllä pystyn tähän ja pakko sanoa ja todeta , niin pystyinkin. Loppu lääkkeet viety takas apteekkiin ja nyt jatkan vain Sitalopramilla ja Propralilla. Aivan mahtava fiilis , en olis ikinä uskonut , että todella kykenen. Mutta olin onneksi väärässä.

Tämän myötä myös lopetan tämän foorumin seuraamisen ja toivotan kaikille parempaa tulevaisuutta. Voimia ja jaksuja , hyvää kesää kaikille!!!

2 tykkäystä