oopium overdose

Joo elikkä eilen sain kuivaunikot postista. Rupesin heti keittelemään teetä netistä löydyttyjen opateee ohjeiden mukaan. kun soppa oli valmista join ensin yhden mukin ja lisäsin vettä ja odottelin että toinen muki valmistuisi Ensimmäisen kupin juotuani ei tuntunut mitään erikoista, kun toinen kuppi oli juotu ajattelin no perkele että on paskaa tavaraa. noin 2h kun olin juonut viimeiseen teen ajattelin että olipas paskaa ens kerralla pitää kait laittaa enemmän kotia. siis kyllä noista sai oloja mutta ei mitään nuokkumisia.
Sitten päätin että otetaan oxyconttia vähä boostiks otin joku 15mg. ja nyt olo oli hyvä. ajattelin sitten kokeilla vielä raakaopiumin tekemistä [Poistettu valmistuohjeita -Päihdelinkin toimitus] kerkesin polttaa puoleen väliin sätkän ku kolahti päähän kunnolla, että oli pakko stögätä. äkkiä sohvalle makaamaan olin vielä läppärillä joku 30min nuokutti niin helvetisti ja väsytti ajattelin mennä nukkumaan.
—>
heräsin tunninpäästä siihen kun kokokroppa tärisi, oli helvetin kylmä ja uskomaton päänsärky. ja hengitys oli helvetin vaikeeta luulen et toi opasätkä oli lamaannuttanu keuhkot. ainaku hengitin sisään rupes yskittää. yritin hakea toista peittoa mutten pystyny liikkua enkä hengittää kunnolla. sitten tuli helvetin huono olo ja rupesin laattaamaa oli melkee mahdoton hengittää samaan aikaan. tässä vaiheessa ajattelin että vittu pitäskö tilata ambulanssi. siitä seurais huume merkinnät papereihin yms. päätin olla tilaamatta koska olo alkoi helpottaa pikkasen. taisin nukahtaa tunniks kunnes tuli toinen samanlainen kohtaus joka tuntu vielä pahemmalta. Selvisin siitä rukoilin jumalaa ja vittu päätin että nyt loppu oppareiden käyttö. elämäni hirvein yö.

vittu oikeesti varovaisesti noitten kanssa kuulemma toi teen vaikutus alkaa 1-4h sisällä siitä kun sen on nauttinu.
ite otin ekan kupin teetä varmaan joskus kello 21.00 ja opasätkän poltin joskus klo 01.30 ja contit siin välissä.

itteeni voin syyttää, ei pitäis pelleillä tollasil. mut toi opasätkä lamaannutti keuhkot en vieläkään pysty hengittää kunnolla.

Vittu, että on ollut tuuria. Opiaattiövereissä nukkumaan… Lopullisten unien kerjäystä.