Onko vaarallinen kombo? AUTTAKAA NOPEASTI!!!

Onko vaarallinen kombo, otin juuri 6kpl 65mg abalgin nimisiä lääkkeitä eli yhteensä 390mg, toleranssia minulla on tuohon aineeseen jonkin verran ja otin eilen saman satsin mutta unohdin että olin juonut resilaria joku 0,3dl ja ottanut 3 buranaa onko tarvetta ambulanssille?

Mielestäni ei.
Resilar ei sinällään nosta aineen tehoa.
Buranalla ei ole mitään väliä.
Jos haluat, niin kutsu joku kaverisi kylään.

Mutta, jos eilen otit saman satsin, niin en usko että vaaraa on.

Joskus hulluina vuosina otin itte noita muutaman tuhat mg.
Alkoholi on abalginin kanssa se dead-kombo!

En toki itse käyttäisi enää moisia, nehän on vaan niin ku tramaleita, mutta ilmat kattotehoa.
Toisaalta ne isoimmat on mukavan myrkynpunaisia.

Muista: ei viinaa…

Kiitos avustuksestasi :slight_smile: ei hätää :slight_smile:)

Et voi vastata kylläkään tähän,mutta miten sulla voi olla abalgineja? Eihän niitä ole vuosiin ollut myynnissä?

On ollut, mullain viel käyttöpäivämäärää jälellä. Alkoa ei kestä missään nimessä ton kanssa.

Oli mullakin.
Väänsin "lääkekaatopaikan, piilotin kaikki säänkestävään jemmaan, soitin seuraavana päivänä asianajajalle ja kerroin tehneeni rikoksen ja tuhonneeni todisteeni, ja itkeneeni koko yön. Tämän jälkeen soitin poliisille ja tein tunnustuksen. Pyysin viikkoa myöhemmin asianajajaani kysymään voiko ko. tapausta käyttää esimerkkinä lukioluokkalaisille.
En joutunut linnaan, enää.
Toimii myös jos ei ole tehnyt rikoksia.

En muista enää onko tämä sääntöjenvastaista, vaikka kertasin ne lyhyen varoitusajan jälkeen.

Kerrattain katkolla mulle annettiin vuoden porttikielto ko. paikkaan vaikka en kertaakaan korottanut ääntäni.
Minua sanottiin ketuksi joka ei juokse loukkuun, sanoin et ai vähän niin kuin siinä leffassa missä oli ihmissyöjä (muistini on mennyt).

Lisäksi psykiatri arvioi minut hoitajien kertoman mukaan krooniseksi valehtelijaksi, mitä en suostunut uskomaan. Konsultoin itse ko. psykiatria, jonka jälkeen hän myöni olevansa väärässä! :mrgreen:

[size=150]En muista enää onko tämäkään sääntöjenvastaista, vaikka kertasin ne lyhyen varoitusajan jälkeen.[/size]
[size=50]
En halua leuhottaa mutta äo:ni on 141[/size]