Terve!
Pelasin aiemmin yli puolet käyttörahoistani vuosien ajan, arviolta 10000e vuodessa. No, nyt olen lopettanut kuin seinään, ihan kuin yhtäkkiä olisin vain kyllästynyt enkä jaksa enää pelata. Lopetin tupakan samaan aikaan, tosin se ei ole ikinä ongelma ollut.
Omituista tästä tekee se että jos pelaan nyt eurolla niin ei ole mitään vaikeuksia olla laittamatta enempää, tai ottaa ulos 40snt. Tiedän koska pelasin pari viikkoa sitten euron.
Olen ostanut elektroniikka yli tuhannella eurolla ja minulla on vielä paljon ylimääräistä rahaa tilillä, tuntuu hyvältä. En ole varma olenko joskus ennenkin “kyllästynyt” mutta sitten taas tiltannut uudestaan. Nyt vaan tuntuu lopulliselta mutta koskaan ei voi sanoa ennenaikaisesti että olisi parantunut.
Ps on ollut myös todella stressaavia aikoja ja suuria vitutuksia hetkellisesti joten minun pitäisi olla pelannut kaikki, mutta ei en ole kun ei tee mieli. Tiedostan että rahat menisi hukkaan ja ostan mieluummin jotain hyvillä mielin jota en muuten raaskisi.
Lisätään nyt vielä että en lopettanut sillä tavalla että päätin nyt lopettaa, vaan yhtäkkiä ei huvittanut enää pelata ja siihen loppui.