Onko järki lähteny kunnolla nyt päästä

olen viikon verran poltellut kannabista siis 8 päivää missä oli yksi päivä ilman. sitä ennen 4 kertaa mut ei ole toiminut. onko se iha normaalia et on tullu aiva hirvee masennus ja ahdistus. kaua tää kestää?? mullo masennuslääkkeitä ja mielialantasaajia ja just ku alko mennä hyvi ni näköjää menin pilaa vai meninkö? iha hirvee olo. aina siis 2 jointtia illassa. vittu oon tyhymä!! :imp: ja vitunmoiset vainoharhat! nään ja kuulen yöllä kaikkee iha sairasta ja vainottaa koko aja kaikki. meneekö tää ohi

Mitä ilmeisesti sulla on ollu ennen polttamista jonkinlaisia mielenterveysongelmia? Kannabiksella on kyky pahentaa niitä. Sillä on toki myös potentiaalia kohentaa psyykkistä olotilaa hetkellisesti ja myös pidemmällä juoksulla. Sun tilanteessa en käyttäis lainkaan kannabista. Tulevaisuudessa jos psyykkiset ongelmat poistuis voisin kokeilla ehkä uudestaa, useammalla eri lajikkeella…

Todennäköisesti menee piakkoin ohi jos et käytä mitään päihteitä. Jos ei mee ohi, niin itse saattaisin ottaa ongelman esiin lääkärin kanssa.

on ollut mielenterveysongelmia 5v asti.nii kaua ku muistan ni on ollu paskaa

Tuo ganja varmaan säilyy muutaman pv:n, loput (testeissä testattavat) ovat vasta-aineita… Itse en saa tuollaisia oloja, mutta pidemmän polttelun jälkeen aamut ovat sumuisempia ja “herääminen” kestää… Tuskin tuo pysyvää on, ellet ole itseäsi onnistunut psykoosiin polttelemaan… Tämä on yleistä pidemmällä polttelulla iihen taipuvaisilla hlöillä sekä nuorilla, kenellä taipumus esim skitsofreniaan… Kannattaa lopettaa polttelu, mikäli haitat voittavat hyödyt… :astonished:

Mitä itse olen joskus saanut karseat ahdistukset todella vahvasta budista, on auttanut tieto ettei ganjakaan toimi lopun ikää… Lääkärille kannattaa hakeutua varmasti, jos pelkää itsetuhoisuutta tms. Enemmän oman psyykkeen tuntien… Itse venaisin vielä sen pari-kolme päivää jotta thc lähtisi elimistöstä. Tosin paremmin itsesi tunnet, eli mikäli et kestä oireita ja pelkäät ongelman pysyvyyttä; ota yhteys lääkäriin… Tsemppiä, ganja ei kaikille sovi… Suurilla määrillä sekä jatkuvana käyttönä ihmiset kyllä muuttuvat väliaikaisesti… IMHO!

juuuuuuuuuuuuu.emmie mikkää nuor oikee enää oo et iha aikune ihmine pitkästi yli 20…ihanaa ku sai bentsoja ni pystyy jotenki olla

Itse lopetin savun kun alkoi tulemaan kaikennäköisiä skitsoiluita ja paniikkihäiriöitä savusta. Vielä 10 vuotta sitten se kuului normaaliin päivärytmiin, ei nyt ihan päivittäin kuitenkaan. Joten nyt kannattaa lopettaa pilvi kokonaan. Ei se ainakaan parempaan suuntaan mene.

mulla on ollut mielenterveysongelmia 5v asti. syömishäiriö 10-13 vuotiaana anoreksia meinasin kuolla olin kaike maailma letkuissa jne paino oli pahimmillaan 25kg. olen ollut psykiatrisessa sairaalassa vitun monta kertaa ja myös päihde sairaalassa.just ku alko mennä hyvin ku alotettii uus lääke ni tuo kannabis pilas kaiken. onneks sain bentsoja ja ne riittää siihe et toi vitun paska poistuu mun elimistöstä. mulla on ollut vitun vaikea elämä ja pelkään et se helvetti alkaa taas.mua niin pelottaa. vittu että oon säälittävä paska.itsesäälis ei sais rypeä mut oikeesti :blush: todettu epävakaa peroonallisuushäiriö niiku psykoottistyyppinen piirtein.kaikemaailma luulemuksia. vittu että on paha olo mitää ei saa tehtyä ku ahistaa vaa onneks on nyt opamoxia saatu :mrgreen:

Aika monella päiheiden käyttäjällä on tämä papereissa, mullakin. Ei oole helppoa välillä. Mul on nyt parempi kausi onneksi. Mut vedänki opiaatteja päivittäin:. :unamused: Ei onneksi sellasia itsemurha keloja niinkuin pari viikkoa sitten.
Tuon päihdelinkin testin mukaan olen Vakasti masentunut, sainkohan nyt 23 pistettä siintä, skeidaa koko testi jos multa kysytään.
Kaveri totes mulle että mitä helvettiä kälätät. Yleensä olen aika hiljaa jos on muita kuin hyviä tuttuja paikalla, ei tänään.
Lääkäri varmaa lisäisi neuroleptejä ettei ala menemään liian lujaa.

Juu, sama juttu täälläkin, noiden muiden diagnoosien lisäksi, ja niitähän riittää :unamused: . Sama juttu myös se, että opiaatit tuntuvat kovasti jeesaavan tuossa pään kasassa pitämisessä. Nyt tosin olen taas toistaiseksi ilman. Toki opparit tuovat ne omat, pahat ongelmansa mukanaan, kun niitä tuolta kadulta pitää hankkia tai sitten ketkuilla lääkärien kanssa. Olisiko siinä mitään laitaa, että oppareita alettaisiin täysin laillisesti määrätä sellaisille mielenterveysongelmaisille, jotka niistä kokevat hyötyvänsä, siis ihan puhtaasti mielialalääkkeeksi :confused: :question: . Jäähän niihin toki koukkuun niinkin ja väärinkäyttö on mahdollista, mutta sama juttu se on niiden muidenkin pälliongelmiin määrättävien lääkkeiden kanssa.

Ja täälläkin todettiin assosiaalinen persoonallisuushäiriö ja määrittelemätön persoonallisuushäiriö johon sisältyy mm. narsismia ym. Kaikki nämä todettiin yhdellä neuropsykiatrin käynnillä ja olin vetänyt piriä ja valvonut jo viikon ja vielä aamulla vetänyt viinaa pirin kera. Joten mielestäni nämä diagnoosit voi heittää roskikseen. Kai sitä nyt liikkuu viikon putken jälkeen jo kaikkea omituista päässä. Nyt viimeinen diagnoosi oli kaksisuuntainen mielialahäiriö. Tästä olen kyllä samaa mieltä. Mutta lääkkeet ovat korjanneet sen aika hyvin. Enkä edes tarvitse kuin Seroquel prolongia ja Deprakinea niin vointi on hyvä.

Mutta ganja ei vaan enää sovi mulle. Jos on bentsoja päässä niin voin kyllä savuakin polttaa. Mutta ei vaan enää tee mieli.

Olisi varmasti paljonkin järkeä, mutta yritäppä lähteä vääntämään vuosikausien pinttyneet tavat ja asenteet lääkäreistä. Tasan yksi psykiatri on määrännyt minulle tramadolia sen ssri-vaikutuksen takia, Silloinkin respassa luki että selkäkipuihin.

juu, mullakin on diagnosoitu epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö, samoin on monilla ex-kavereilla. Olen nyt pyrkinyt olemaan eri ihmisten kaa tekemisissä kun olen korvaushoidossa ollu.
Mutta hyvin monella narkilla on todettu tuo persoonallisuushäiriö.
ittellä on muutakin: bipo, paniikkihäiriö, pakkoneurooseja (joista olen pääsemässä irti), vaikea päihderiippuvuus ja sitten tuo epäsosiaalinen persoonallisuushäiriö.

Mutta nuo on diagnosoitu vuosia sitten, aikana jolloin vedin kaikkea mitä sattuu, varsinkin oppareita ja niitä meni paljon.

Luulempa, että vaikkapa, noh, öö, viiden vuoden päästä mulle ei enää diagnosoitaisi muuta kun tuo bipo, se on ilmeisesti ns. parantumaton vai onko. Toinen on tuo paniikkihäiriö, sitä on suvussa paljon.

Mutta nyt lääkitys kun on kunnossa, niin eipä noita diagnooseja päällepäin näy, eikä ne enää itsellekkään tunnu yhtä raskaalta taakalta kuin ennen.

hirvittävä ahistus ollu oikee ettei pysty ku makaa sängys. onneks sain opamoxia imovanea tms et pystyy olla jännä olo.musta tuntuu et se kannabiksenhoropilluperkele on poistunu mu elimistöstä vainohahrhoja todella vähän ja se kannabis ahistus on poissa…kai :imp: