Nyt on viimeistään pakko hieman purkaa. Pelihistoriaa alkaa jo olla aika hyvin, ehkä noin 7-8 vuotta ja siitä ainakin 6-7 vuotta aika raivokasta rahan työntämistä peleihin. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. Varmaan siitä asti kun alkoi olla ”oikeissa” töissä opiskelun loputtua. Slotit on se ongelman ydin mutta onneksi olen nettikasinoista pysynyt erossa. Hetken tuli jopa hairahduttua sinne mutta jossain kohtaa tajusin että se on peliongelmaiselle koviin huumeisiin verrattavaa kamaa enkä ole näitä ulkomaisia nettikasinoita pelannut vuosiin enkä pelaa, siitä olen varma. Itselle pahin on Helsingin Casino. Sinne saa toki pelikiellon mikä on hyvä. Mutta nyt on sitten nää Feel Vegasit joita sattuu olemaan työmatkan varrella ja toki keskustassa. Sikäli tilanne ei ole vielä niin paha kun ei ole velkaa mutta näinä vuosina on tullut kyllä pelattua aivan perkeleesti. Siis ei mitään järkeä. Vielä pahempaa on varmaan se miten koko homma lamaannuttaa ja tekee ihmisestä vaan kiukkusen ja poissaolevan kun on tullut syydettyä vaikkapa illan aikana 500€ koneisiin. Kaikille täällä on varmaan tuttuja ne fiilikset kun on aivan raunioina aamulla hädin tuskin yhtään nukkuneena ja siitä sitten kohdata perhe ja koittaa olla iloinen perheenisä. Ei helvetti sentään. Rahallinen tuho koko hommassa on hirvittävää ja niin on moni muukin asia elämässä mihin tää ongelma työntää itsensä. Ei voi käsittää että on pitäny tällainen addiktio omalle kohdalle osua. Olen oppinut elämään muilta osin säästäväisesti enkö ole vuosiin ostanut mitäön turhaa joten ehkä siksi taloudellisesti ollaan vielä ihan pinnalla mutta veikkaukselle on sitten lahjoitettu oikeen urakalla. En uskalla laskea koko uran tappioita mutta se mitä muuta niillä rahoilla olis voinut saada aikaseks…huhhuh. Nyt tän on pakko loppua vielä kun ei olla lopullisesti suossa. Taas tuli lähemmäs 500€ pelattua tän viikon aikana yhteensä. Harvemmin ihan tuollasia enää tulee mutta tasaisesti tappiota koko ajan kun ”silloin tällöin vähän taas kokeilee” vaikka 40-80€. Välillä viikkoja pelaamatta mutta niin se taas unohtuu helposti mistä tässä on kyse taas ollaan ihan vähän vaan kokeilemassa. Ja jos joskus harvoin tulee hetki että muu perhe on pois niin kasinolle tieni vie ja se on kallista puuhaa se. Ei vaan kestä enää koko hommaa. Useamman kerran pitänyt lopettaa mutta ei vaan tunnu onnistuvan. Josko sitä nyt tulis viimeistään järkiinsä. Paljon olis varmasti muutakin avattavaa pelaamisen syistä mutta ehkä tämän asian tänne kertominen on nyt riittävä alku…
Haaveilen koko ajan lottovoitosta tai mistä vaan vähän isommasta voitosta. Raha pyörii kokoajan mielessä. Ehkä nyt pitää vaan luopua siitä unelmasta ja herätä todellisuuteen. Sitä isoa voittoa ei koskaan tule. Pakko luovuttaa. Mutta todella todella vaikeaa se on kuten tiedetään. Niissä pelikoneiden valoissa ja välkkeissä ja kasinon fiiliksessä on vaan jotain mikä kiehtoo. Kunpa ei olis niin…