Omat ja varastetut

Moicca kaikille :slight_smile:

Löytyykö täältä “kohtalotoveria” ?

Vaikka kohtalolla tuskin on asian kanssa mitään tekemistä …

Mä siis pelasin (nyt pelaamatta 7kk) työnantajani rahoilla…

Odotan parhaillaan syyttäjän syytteelle asettamista.

Kämppä menee, maine ja muu on jo mennyt :confused:

Ahdistus on kova vaikka käyn säännöllisesti asiantuntijan puheilla…kiitos siitä Peliklinikalle :smiley:

Mietin et mikä mua odottaa…saanko koskaan takaisin elämää…törmäänkö aina tekemiini rikoksiin…saanko töitä vai leimataanko mut aina tekemieni virheiden takia…kaikki velat menee toki ulosottoon se on selvä.

Onnex mulla on äärettömän hyviä ystäviä (perhettä ei ole), jotka jaksavat kulkea rinnalla.

Esimerkkinä lähden ens viikolla lomamatkalle, jonka ystäväni on maksanut kokonaisuudessaan !!!

Toisaalta mietin et kai sitä jollain tasolla on hyvääkin tehnyt, kun on tuollaisia ystäviä ansainnut ??

Jos jollain on vaan jotakin kokemusta tietoa täällaisesta pelaajasta…kaikki kommentit on tervetulleita :smiley: :smiley:

youtube.com/watch?v=YwT_xKb5eq4 kertoo tyhjentävästi kuinka peliriippuvuus

murskaa ja tuhoaa kaiken mikä tekee elämästä elämisen arvoista.

tiedän mitä on masennus pahimmillaan kun et edes hampaita jaksa pestä saatikka lähteä ulos asunnosta.

anna mennä omalla painollaan eteenpäin ja toivon rohkeutta kohdata tosiasiat niinkuin ne on.

hengitä välillä syvään…ja puhalla ulos.

t: jani p

KIITOS :smiley:

Ei tässä oiken muukaan auta, kuin mennä eteenpäin näillä mitä on enää jäljellä.

Ja toisaalta saanhan ansioni mukaan :slight_smile:

Tehty mikä tehty ja nyt vaan maksaa teoistaan ja sillä hyvä.

Pakko katsoa kuitenkin eteenpäin…tehdyissä asioissa on turhaa ryvetä…niitä ei voi enää muuttaa…toisin kuin tulevaisuutta.

Kaiken jälkeen on vaan mahdollisuus jatkaa eteenpäin ja rakentaa loppu elämä elämisen arvoiseksi…onneksi elämisenarvoisia asioita vielä löytyy :slight_smile:

ei sinua lynkata, ja vielä parempi on se, että tuot asian julki! ylittihän asia viimein uutiskynnyksenkin.

jos tuot kertomuksesi kaikessa karuudessaan päivänvaloon niin uskon että se tulee tekemään tästä
maailmasta hieman paremman paikan. aukaiset muutamien kansalaisten silmät peliriippuvuuden suhteen
sekä luot todella monelle ongelmaiselle sen tarvittavan kipinän ja herätyksen nousta taistelemaan
ongelmaa vastaan.

muistakaa että näin yksinäisenä sillat polttaneena huomaan kuinka ystävät ja läheiset ovat kallein
aarre maailmassa. alan itsekkin rakentamaan elämääni ihan alkutekijöistä. opettelen elämään
uudestaan. yritän saada tunteet takaisin jotka olen joutunut ainaisten häviöiden takia hautaamaan
syvälle sisimpääni. loppuelämän olen antanut aikaa saada ihmisarvoinen elämä ja elämääni
jonkinlainen mielekkyys.

kun katsoo poliitikoita niin olet pikkutekijä:.firmoilla on vakuutukset ja velkoja saa anteeksi tietyn
ajan kuluessa jos ja kun on ensikertalainen velkakierteessä. paskan möivät, sou not.

asiat unohtuvat ajan saatossa ja nimen voi vaihtaa, ulkomaille voi suunnata töihin ja alusta voi aloittaa
aina! ei tieto taitosi mihinkään häviä. ei muuta kuin uutta matoo koukkuun.

t. jani p

Moi :smiley:
Uutiskynnys ylitetty, mutta mä en ole tuo miljoonia kavaltanut.

Kunpa saisinkin yhteyden tuohon naiseen ja voisin hänen kanssaan jutella.

Ehkä hän ilmestyy näille kanaville, toivottavasti hakee apua ja vertaisitukea :smiley:

tarkoitin sitä toista tapausta jos olet ollut eläinten kans tekemisissä.

no eniveis. pärjäillään

Jepulista…yritän coupata :smiley:
Olin just 2 viikkoa Afrikassa lomalla ja täytyy myöntää et teki tosi hyvää ja tuli hyvään saumaan…pelihimo gtuntuu selätetyltä… :smiley:

Mitä ihmettä tohin tuli…siis pelihimo tuntuu selätetyltä…ei säteilytyltä… :astonished: