Omakehuketju :D

Ajattelinpa aloittaa tällaisen ketjun niille, jotka ovat jo edenneet pelaamattomuudessaan :slight_smile:
(Tuo “kuinka kauan pelaamatta?” ketju on jo niin pitkä…)
Täällä saa kehua omia ja samassa veneessä olevien saavutuksia :smiley:
…joten aloitan:
lauantaina tulee viisi kuukautta pelaamatonta elämää täyteen.
Tuntuu aivan mielettömän hienolta ja toivoisin, että voisin joskus auttaa samanlaisessa tilanteessa olevia ihmisiä pääsemään irti peleistä. Tässä saattaa jopa piillä haave tulevaisuuden ammatista.
Haluan kiittää kaikkia vertaistukea antaneita täällä, olette olleet ihan korvaamaton apu!
Jatketaan samaa rataa :smiley:

Tuohon ei voi muuta sanoa, kuin onnea hienosta saavutuksesta. Samalla voi sanoa, että me, joilla ei kaikki ihan putkeen ole mennyt, ollaan saatu hyvää kannustusta ja ollaan huomattu, että ei me ihan toivottomia tapauksia ollakkaan. Kyllä se minunkin putki jossain vaiheessa jatkuu ilman keskeytyksiä, mutta nyt on ollut muutamia kertoja, kun oon joutunut uudestaan aloittaan alusta. Pääasia on kumminkin tavoite johon pyritään ja mielessä on vain se nolla toleranssi.

Hienoa, jatka samaan malliin!

Päivä numero 195 menossa täällä. 0-toleranssi jatkuu.

Jokainen päivä on mahdollisuus aloittaa muutos, käyttäkää se! Aloittakaa elämä ilman jatkuvaa pelkoa ja ahdistusta, unettomia öitä jne. (tiedätte mistä puhun). Myöntäkää ongelmanne 100%, tunnustakaa että tarvitsette apua!

Tsemppiä ja otetaan päivä kerrallaan!

Onnittelut viidestä kuukaudesta!

Itse olen saanut olla kaikista mahdollisista uhkapeleistä vapaana, ensi kuun alussa neljän vuoden ajan. Elämä ilman pelejä on valovuosien päässä siitä ajasta, jolloin ahdistusten ja pelkojen täyttämä pakkomielteinen pelaaminen hallitsi jokaista päivää. Tänään ymmärrän, etten yksin olisi tässä, vaan olisin tuhonnut kaiken. Onneksi minun ei ole tarvinnut taistella yksin, vaan olen saanut apua samankokeneilta ihmisiltä. Kiitollisuus ja nöyryys ovat tänään ne kantavat voimat pelaamattoman eämän takana. Sen vuoksi toivotankin vielä kerran onnea, mutta samalla haluan myös oman kokemukseni valossa varoittaa tuosta hyvänolon tunteesta. Siihen voi myös sortua. Itse elän myös tässä hetkessä edelleen yhtä päivää kerrallaan, pyrkien tiedostamaan sen, ettei sairaus minussa ole poistunut, vaan pysyttelemällä erossa kaikista uhkapeleistä, sairaus pysyy koteloituneena.

Kaikki on mahdollista elämässä, kunhan teen oman osuuteni asioissa, enkä pelaa mitään uhkapelejä, tänään. Olen oppinut kohtaamaan myös vastoinkäymiset, käymällä ne läpi puhuen ja kirjoittaen, aivan kuten nuo edellä mainitsemani hyvät asiatkin. Meille pelureille, myös positiiviset tapahtumat ja niihin liittyvät tunnetilat voivat olla petollisia. Itse olen oppinut todella kovien kokemusten kautta sen, että se aikanaan pakonomaisesti tavoittelemani yksi suuri voittokin, olisi liikaa minulle.

Siitä huolimatta, jokainen pelaamaton päivä meille pelureille on kiitollisuuden paikka. Onnittelut vielä kerran!

Vuoden verran on pelaamattomuutta takana. pelaamisesta aiheutuneita ongelmia on edelleen. talous on tasapainossa,vaikka velkaa onkin. pystyn kertomaan asiasta omalla nimellä ja vastaanotto on ollut pääasiassa rohkaisevaa ja positiivista. Elämä alkaa pikkuhiljaa hymyilemään. Pelaaminen ja pelaamisen lopettaminen on tuonut tajuttomasti rohkeutta ja mikä parasta, ei tarvi enää valehdella. töitä on vielä edessä, suunta oikea. Tsemppiä ja rohkeutta kaikille!
t: Arto Airikka

kiitos paljon! :slight_smile:
Juu, ehdottomasti yritän pysyä nöyränä tämän ongelmani edessä, enkä halua mitenkään leveillä saavutuksellani (vaikka se on kyllä ihan mielettömän iso juttu mulle), kovin alussahan vasta tää mun taival pelittömänä on, mutta haluan vain korostaa sitä tosiasiaa, että pelaamattomuus saattaa aiheuttaa onnellisuutta ja elämänlaadun parantumista…! :smiley:
Mahtavia saavutuksia teilläkin! Jatkakaamme siis tätä linjaa, tsempit kaikille! :slight_smile: