olut6+zopinox

muutama hassu olut jäjellä uskaltaisko ottaa muutaman zopinoksin noita muutamaa"6"olutta vahvistamaan…tiedän et muutaman kolme noita ottaa niin noi oluet muuttuu 6desta 12-24…ja muutenkin noista huonoja kokemuksia…rahat niin kortilla ettei voi mihinkään lähteä…ja jotain pitää keksiä…viimmeksi kyllä tuli melkoinen olo noista myrkyistä…silloin tosin oli enemmän zopinoksia ja kaljaa nyt vain helpottelen krapulaa"lääkärissä meinas et nukn ja en herää" no nyt tuota alkoa aika vähän kuitenkin…jos jollain hyvää vinkkiä

akuutti nyt juuri
pikasta vinkkiä

Taisit vastata itse omaan kysymykseesi;

Toisin sanoen, ei kannata. Tulee kahta kauheampi olo seuraavana päivänä, kokemusta on…

nojoo rahttomalla vaihtoedot aika vähilläsiksi sjsttrlin tuolsts noi karjat…jos sahaa olis olisin ostanut enemmän…mut nyt rahatin tilannr sossun suhteen rahalla ploisin ostanut olutta rahattomana ostan kaikilla rahoilla rahaa ja jis om lääkkeitä syön osam miistä enemmä kiinnistaa kuika pajpn zinoksia porukka vetää noin juopoyrlles niin et on hyvin mielin herännyt krapulas…itse vedän kaiken ja silloin tulee se krtapula pahaolo

pikaista vastausta zopinoxin ja oluen määrissä

no ei mitään kokemusta krllään…otan muutamon zopiniksim ja lähen paaliim saamaan häädön tasa hos se onnistuis…niin ja vedä muutamann zopiniksin oikku oalan niin ei valomrkki ahista…tiedän et huomo raissu

Kerrohan sitten paraniko krapula hyvin tällä erinomaisella coctaililla, kunhan olet päässyt putkasta/tutkintavankeudesta/sairaalasta/ojasta :unamused: . Älä palellu ojaan näillä keleillä.

Oma kokemus on. Noina ammoisina aikoina alkKohooli oli tärkiämpi kuin bentsot/nukahtamislääkkeet. Pelkät nukahtamislääkkeet pisti päätä aika lail sekaisin, ja se toinen z-kirjaimella alkava - siihen e n koske tikullakaan :smiling_imp: . Vanha juttu. Tulin kännis kotiin, otin pari väsyttävää masislääket, pari zopparia ja…luulin nukahtavani. Aamul heräsin siihen, että seiniä “oli maalattu”. Puolet punaisella, puolet “jätetty” rauhaan. Kaikki heijastavat pinnat valkoisella: ikkunat, peilit. One of those mornings… :unamused: . Eikä mitään muistikuvaa :imp: . M u t t a, tiedän, että yhdistelmä nukahtamislääkkeet/bentsot ja alkoholi on joskus vaarallinen, todella tiedän :imp: :cry: :imp: :cry: . Voi tapahtua erittäin pahoja asioita, peruuttamattomia…Ja niitten kanssa sitten eletään. Jos eletään. Toivottavasti ketjun alottaja kertoo miten kävi…jos pystyy :frowning: .

Tuli vaa mielee, notta kyl p.linkki varottelee tietyistä aineista erikseen, kuinka vaarallisen tappavaa ja/tai päätäsekoittavaa aimesta on liikkeel. Entä päihteiden, yleisin lienee viina ja bentsot, sekoittaminen… Oisko ihan varoittavan tietoiskun arvonen :question: . Sikäli kuin sellasel on meihin vaikutusta … Vaan entäpä johonkin Vierailijaan…? Minä väitän, että suurin osa vakavista väkivaltateoista e i ole tehty ainoastaan viinan vaikutuksen alaisena, vaan mukana on muutakin…Muu=useimmiten bentsot/b-johdannaiset. Noh, voihan sitä väittää :unamused: . Mitä aikoinaan kävin tukiryhmis tai katkoilemas, moni ryhmäläinen/alkoholipaikal oleva “tunnusti” minulle (miksi :confused: ?) käyttävänsä myös bentsoja, siis sekaisin viinaa ja bentsoja, tai sit kahmalokaupal lääkkeitä sen sijaan että kittais tynnyrikaupal oltta. Näihän se oikeestas mul kävi… :open_mouth: . On joskus hyvin vaarallinen yhdistelmä… :unamused: :frowning: .

^ Hyvä ajatus Pölöseltä tuo ryynikännitietoisku. Ovathan ne fentanyylit ja MDPV:t toki vaarallisia, mutta niin on ryynikännääminenkin. Ei välttämättä sillä tavoin suoraan vaarallista, kuten jonkin vahvan opparin yliannostelu, mutta välillisesti erittäin. Tämä on koettu omakohtaisesti ja myös valitettavan usein ja valitettavan läheltä nähty, mihin se hölmöily johtaa :cry: . Mulla tosin ei ole koskaan pää seonnut zopiklonista tai zolpideemista, ei vaikka olen ottanut niitä “yliannoksella” ja alkoholiakin on ollut veressä joskus. Juuri tuollaisia Pölösen kuvaamia tilanteita, että olen tullut kännissä kotiin ja kun uni ei ole tullut, niin sitten siihen “avuksi” muutama Imovane tai Stilkkari. Eipä auttanut nukkumiseen, mutta en onneksi alkanut myöskään sekoilla niistä. Paljon hirveitä juttuja olen kyllä kuullut tuosta kombosta ja joskus ollut todistamassakin tällaista tilannetta, tosin silloin en ollut ihan varma, mitä kaikkea muuta oli myös alla. Noita Z-lääkkeitä mä en tosin ole koskaan “viihteeseen” vetänyt, ainoastaan nukkumiseen tai ainakin sen yritykseen silloin kun vielä jotenkin toimivat. No, esim. Xanoreita ja Rivoja olen tarkoituksella vetänyt viinan kanssa, nuorempana ja tyhmempänä, ja todellakin menin sekaisin ja pahasti, enkä edes oppinut kerrasta. Nykyään ei tulisi mieleenkään moinen “viihde” :open_mouth: . Viina erikseen ja pillerit erikseen ja siltikin tuntuu usein sattuvan juopotellessa kummallisia sekoamisia, vaikka voivat ne toki selittyä ihan sillä pelkällä armottomalla ryyppäämisellä, mutta toisaalta, eipä se klonatsepaami sieltä elimistöstä kovin nopeasti taida poistua, jos sitä kuitenkin lähes päivittäin ainakin jonkin verran ottaa, vaikka juuri sinä päivänä, kun päättää alkaa ryypätä, jättäisikin ihan tarkoituksella väliin.

Ketjun aloittaja voisi kyllä, varoittavana esimerkkinä, kertoa mitä tuli tehtyä tai mistä löydettyä itsensä, jos selvittyään kehtaa ja jos edes muistaa tällaista ketjua avanneensa. Teksti oli kyllä sen verran sekavaa, että taisi niitä Zopinoxeja jokunen sitten mennä, vaikka en hirveästi selvää noista kirjoituksista sitten lopulta saanutkaan.

Joo tää on mulle henkilökohtasistakin syistä tosi karmea asia. Vaik noi asiat, mitä mä sekoilin, ei vaarallisia olleetkaan, enkä viitti tässä toisten ihmisen yksilönsuojan takia liikoja kertoilla, mutta ryynikänneistä on joskus seurannut jotain t o d e l l a hirveää, mistä me kaikki oltiin perkeleen järkyttyneit,ä ja ihminen itte kärsii pitkään seurauksista. Ja yhtä ihmistä ei enää ole… :cry: . Ett sellaista voi tapahtua. Toki pelkkä viinakännikin aiheuttaa kontrollinmenteystä, mut kyl aika monel “rappioalkkaril” on myös bentsoja, jos on rahaa ostaa… Vaikkeivat he sitä sit kertoiskaan… Joskus aikapäiviä sit tuli dokkari ensisuojasta, ja siel oleva työntekijä totes, että kyl nämät sit tavallisen sairaita ihmisiä ovat, kun voi löytyä kasapäin bentsoressuja… Kun sekä alkoholi, että bentsot vähentää kontrollia, ja toki jos on kiivasluonteinen, tai kyvyttömyyttä (krhm :blush: ) hillitä impulssejaan, riski väkivaltaan, lopulliseenkin tekoon kasvaa… :frowning: .

Mul kyl noi nukahtamislääkkeet yliannosteltuna aiheutti tolkuttomia raivonpuuskia, pistin kämppää paskaks, häiriköin, raivosin, vahingoitin itseäni… L u o j a nkiitos se on ohi :astonished: !!! J a luojankiitos e n tehnyt kelleen muulle mitään… Sellasen kans eläminen, huh, huh… No, ihmisel pitää olla mahdollisuus sovittaa tekonsa, ja tuomarit hoitakoot tuomitsemisen :confused: :exclamation: . Kun noita tekoja on lähipiiris / suvus piisannu, asenteeni on varmasti senkin takia jyrkkä / pelokas… :confused: .

Kyllä täytyy komppaa, että bento+viina on vihon viimeinen kombo. Ei kannata! Kokeiltu on ja pahimmat mokat tehnyt juurikin noissa kuoseissa…

Oikeistaan missään muussa tilassa en ole kokenut täydellistä kontrollin, moraalin ja itsehillinnän katoamista… :unamused:

Hyvin sanottu :frowning: . Vaik tietty mul sillon ku vedin järjettömiä määriä kerral bentsoja, siis ei edes “vain” päihdeannoksia, vaan myrkytysrajoil (i l m a n itsetuhotarkotusta) menin harva se kerta, mäkin käyttäydyin todella tuhoavasti, mut jotenkin kuiteski tajusin, mitä tein, vaik pään täytti hirveä halu tuhota… :cry: . Mul ne oli sanoja, jotka kohdistu toisiin ihmisiin - joo, ne satuttaa, loukkaa, mut niitä olen saanut itsekin osakseni, eivätkä ne t a p a- ja sitten muuta raivonpurkamista elottomiin esineisiin, ett parit töllöttimet meni paskaks ja semmosta. En tiä, mitä ois tapahtunut, jos mukana olis ollu alkoholia… :open_mouth: . Oisko se raivo voinu muuttua toiseen ihmiseen kohdistuvaksi, muuksi kuin sanoiksi… :open_mouth: . En tiedä, mut vaik bentso-ongelmani on vaikea, se ei ole enää tuommoista kuin ennen… Ja alkoholiin mul on kadonnut kiinnostus kokonaan. Ei siiinä mitään omaa ansiota ole tai ponnistelua tai semmosta. Helppoa kun ei enää tee mieli…Joten sekakäytön vaara on olematon. Eikähän kaikil ihmisil ole sitä vihaa ja kaunaa kytemäs niinkun minussa on :cry: , kyl se on yksi tekijä. Mut kun sen tiedostaa…osaa varoa?

Mun mielestä noi tsopliklonit ja tsolpideemit on ihan pimeitä lääkkeitä alkoholin kaa otettuna. Itse saan aina melko intessiiviset visuaalit.