Ollo

siis vittu mikä ollo, aivan hivee ollo. perkele ku piti mennä juomaan taas 4-5 päivää putkeen saatana, en voinut edes ite täyttää faatan lappuja vaan jouduin pyytämään kaverin täyttämään koska kädet tärisi niin maan vitusti että…nytkin makaan sängyssä ja hikoilen kunnolla, aivan varmasti pahat liskot yöllä JUMALAUTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Okey, se kestää mutta menee ohi. Yritä raittiutta jos et halua samanlaista oloa. Niin minäkin yritän. :confused:

aina kun olen kaupassa ajattelen “ehkää yksii kaksii kalja” mutta sitten sanon VITUUT ja ostan lavan.

Juot tänään vaan ehkää yksii kaksii keepua, niin säästyt pahimmilta liskoilta. Tai jos et oo kaikkia rahojasi jo tuhlannut kepuun niin tilaat känkyn ja juot megaforcee niin helpottaa. Noilla eväillä lähtee pahinkin ahdistus krapula.

Väiski ei maksanu mulle 10e velkaansa. Turha tulla mun kämpille märiseen. Ei, en avaa ovee ennen ku maksaa velkansa. Viiii missä se saatanan keltalainen on?? Ti ootte liian pieni ja haisette kun sieni hyi olkoon yööök! Tuos on lappalainen ja täs on sätkä. Heh. On monenlaisia aistiharhoja. Täällä on taas pepe omassa elementissään. Hyssyn tyssyn!

Ei saatana, oon ollu selvänä neljä (4) päivää. Ei tunnu missään, repikää siitä vitun alkoholistipaskapäät. Fatta pelasti mun elämän!

Tulee tätä ketjua lukiessa tunnelma, että sama ihminen kirjoittaa nimimerkkiä vaihtaen. Tyylillisesti samanlaisia viestejä, tarkoituksenhakuisuudessaan lapsenomaisia sellaisia. Pahoittelen, jos viestit ovat aivan aitoja hätähuutoja.

Viittaan siis KänkkyJuopoon ja Korppuun.

ääh ryypätty on! kaverin kanssa varttiavaille 9 haettiin lähi siwasta kaljaa ollo koittaa tulla mutta aion juoda itseni tainnoksiin, siekaleita tulee joten kepua naamaan

eieiei, nyt menet metsään. siwasta ei kannata hakea, kallista, kun on salekin lähellä. itse join eilen kaksi keepua, ansaitsen siis joku päivän tulevalla viikolla viinapullon. hyvä minä. siekaleet saa kyllä huuhdottua kurkusta alas, jatka samaa rataa. ehkä joku kaunis päivä saldosi loppuu. if u know what i mean.