Olisiko kiinnostuneita?

Hei.

Täällä kirjoittelee todellinen pelinarkki.
Olen joskus aikaisemmin tänne muistaakseni avautunut tilanteestani.
Satoja lopettamisyrityksiä takana, niissä kuitenkaan onnistumatta.
Eilen pelit vei mennessään, tänään kuitenkin taas uusi päivä.
Tässä ja nyt en itsestäni sen koommin ala kertomaan. Vaan olisi kysymys muille palstalaisille.

Olisiko kiinnostuneita jos perustaisin vertaistukiryhmän WhatsAppiin?
Mukaan ei tietysti hirveää määrää voisi ottaa, mutta vaikka esim. 8 henkilöä olisi mielestäni sopiva määrä.

Ryhmään voisi laittaa viestiä, kun pelihimot on kovimmillaan ja hakea tukea sitä kautta.
Ja toki siellä saisi keskustella kaikesta muustakin hengenheimolaisten kanssa.

Idea lähti siitä, kun tuntuu niin turhauttavalta avautua näistä asioista läheisille, jotka eivät tästä ongelmasta ymmärrä juurikaan. Ja toiseksi WhatsApin kautta keskustelu on nopeaa ja vaivatonta.

Ajatuksia. Kiitos.

Joo voin tulla whatsapp-ryhmään mukaan. Mun numero [Poistettu yhteystieto -Päihdelinkin moderaattori] huomenna laitan tohon whatsapin pystyyn.

Jos haluaa voi hommata prepaid-liittymän ja käyttää sitä tuossa ryhmässä ketään ei pysty tunnistamaan ryhmäläisiä :slight_smile:. Ja kodin tai muu wlan-verkko mitä kautta laittaa viestejä ei tartte maksaa jotain prepaidin nettikuluja.

Hienoa, ainakin yksi kiinnostunut löytyi.
Joo, ajattelin tuota yksityisasiaa, että kaikki ei varmaan omaa henkilöllisyyttään esiin halua tuoda.

Itse pyrin olemaan asian suhteen sen verran avoin, että jos joku tuntee tai tunnistaa niin ihan sama. :slight_smile:

Laitoin whatsapp ryhmän pystyyn. Muut voi tehdä oman ryhmän meillä jo ryhmä täynnä.

Hienoa. Liityin mukaan.

Onko tosiaan niin, että muita kiinnostuneita ei ole, vai onko tämä foorumi niin kuollut paikka?

Hei!

En ole täällä foorumilla juuri ollut aktiivinen, mutta voisin kyllä liittyä mukaan.
Tänään nyt siis pelitön päivä nro 1, ja toivottavasti ei ole enää paluuta entiseen.
Aivan totaalisen loppu peleihin.

Dodii. Siitä vaan ylläolevan linkin kautta mukaan.

Mua kiinnostaisi kyllä, ja uskon että muitakin. Mutta omalla numerollani en uskalla ja pitäisi sitä varten se prepaid hankkia, eikä taida olls toista toimivaa puhelintakaan kotona :laughing: menee liian hankalaks. oiski kätevä sit jos ois sellai puhelin mihin saa kaks sim-korttia!