Oletteko nähneet leffan "Shrooms"?

Tuollaisen kauhuleffan, jossa joukko Amerikkalaisia nuorii menee Irlantiin yhen niide ystävän luo.
Sit tää Niide ystävä ( Jake ) tuntee seudun vaaraalliset sienet ja varottaa noita nuoria syömästä niitä.
Kuitenki sit ainakin see yks kaunis vaalee muija sit syö niitä vääriä “pääkallosienii” ja alkaa näkemään HURJIA :open_mouth: halluja ja se ei enää tajua mikä on totta ja mikä hallusinaatioiden peittämää kauhukuvaa.

Ostin eilen tän leffan. On musta ainakin yksi parhaimmista leffoista mitä olen piiitkään aikaan nähnyt.
Siinä kuvataan ne sienen vaikutukset kyllä niin hiton oikeenlaisesti, et oikeen kylmii värei tuli, et miten ne osaakaan tehä ne visuaalit just niinku mä ainakin sienissä nään.
Toki tossa tulee yliluonnollisia visuaaleja / hallusinaatioita, mitä tuskin kukaan koskaan näkee.
Tai jos näkee, niin huhhuh pelottavaa.

Mä oikeesti jouduin välillä laittaan pauselle ton leffan, ku en uskaltanut katsoa…

Twisted, Scary uh err!

Oon nähny joskus. Hatarat muisti kuvat… Se yks syö sen väärän sienen.
Onneks mexikolaisii tos. Taidanki vetää ensviikonloppuna.

leffa oli hyvä (sillon kun sen itsekkin hommasin)

juoni oli niin salakavala etten edes aavistanut että (tappaja) jonka takia jokanen delas siel ykstellen, niin olikin “päähenkilö” joka … OKEI… oli syöny vähän väärää tattia ja näki sit todella pirullisia halluja :sunglasses: mut hyvä pätkä on joo :slight_smile:

lisättäköön tähän hauska kirjoitukseni… eli jos raapustin mitä sattuu niin syvimmät anteeksipyyntöni, … : D eilen oltiin niin viihteellä että tää näyttö näköjään vieläkin ihan “valuu” ja “pomppii” silmissä :smiley::smiley: :smiling_imp:

Kyllä :slight_smile:

Katsottava pätkä, ei kyl pelottava. Juoni oli nyt hieman ennalta-arvattava, mutta siltikin “hauska” :mrgreen: Leffan loppu oli kyllä yllättävä!!! En olisi osannut odottaa moista loppua!

Kannattaa katsoa savuissa :wink: Me meinattiin ukon kanssa kuolla nauruun kun se lehmä puhui sille äijälle ja alkoi vittuilemaan :laughing:

Haluaisin teetättää dvd:n kansikuvasta (ilman niitä tekstejä) ison julisteen seinälle. Upea kansikuva! Tykkään sienistä ja pääkalloista ja siinähä ne on yhdistetty hienosti :smiley:

Meni sit perjantaina 30g tatteja josta itse söin noin +10g.
Eli tatit loppu. Boxi tyhjä.

:arrow_right: Metsäkeikalla harhojen kanssa :mrgreen:

Slasheriksi leffa on suht kevyttä kamaa, eiväthän tapotkaan tapahdu kuvassa vaan ulkopuolella. Parasta viihdettä Shrooms varmaan tarjoaa Bodom-foobikoille ja muille metsäkammosta kärsiville. :imp:
Näkökulma vaihtuu metkasti ulkopuolisen “kyttääjän” ?, harhojen ja todellisuuden välillä! :smiley:
Juoni kulkee kuin öljytty käki, ja idea on mainio kun kytköksenä tulee samalla seudulla sattuneet kasvatuskodin hmm. soppamyrkytykset :blush: .

Ikiaikainen idea teineistä kuolemanvaarassa puree. Shrooms pesee mielestäni monet perinteiset kauhuleffat, mutta kulttirainaksi siitä tuskin on. Mutta aikaahan täällä ollaan tappamassa :laughing: