Otsikossa tulikin jo kysymys. Itse aion olla, vaikka melkoisen kovat päihteenhimot on, lähinnä vauhtia ja pvtä himottelen. Onneksi on ohjelmaa vapuksi, jotta ei liikaa tule kelailtua kaman hankkimista. Tää ois itsellä nyt 3.vappu selvänä, mut juhannusta en varmastikaan ole :mrgreen:
Tänään juon muutaman oluen ja syön suolapähkinöitä, huomenna en mitään. Mullakin se himotus olis lähinnä siihen vauhtiin, mut siihen junaan en enää lähde kun olen ollut niin kauan ilman. Eli selvinpäin menee tämäkin Vappu. Vähän vituttaa nyt, kun himotusta on, mutta tiedän ettei vituta maanantaina.
En ees muista, koska oisin kännännyt vappuna… melko merkityksetön toukokuun eka ja aatto on
ainakin takavuosina mennyt usein lätkää katsoessa, mut kisat on siirretty nykyisin melkein kesäkuulle…
melko örvellyksiä ollut joskus. aika paskoi ne kaikki oli, sumuista rapulan siirtoa, joten
olen. tai ainakin määää niin aattelin näin kuuden aikaan aattona,
voihan toki olla, että vedän hirveet pamikännijurrit ja tuun spämmäämään Saunaan
kaikille mukaville tyypeille skeidaa sanallisella lapiolla viskoen ja meen huutelemaan tonne
eleganttiin ja umpiraitistuneiden korkeakulttuuriseen ja sivistyksen kehdonuomaan
Lopettamoon syyttömille omaapahoinvointiani ja oon ilkee kans siviilissä, ajan jonkun
ooppelin tammerkoskeen ja revin naisten hameet ja oksennan lasten
päälle pikkukakkosen puistossa ja kauniiksi lopuksi läpsin naiskonstaapelia
perseelle ja saan vähän virkistävää sähköä ja teleskooppia roppaan ja
herään tuolta sorilta sunnuntaihin turvokkeiden seasta ja otan homman
uusiksi heti aamuysiltä, mutta keksin jotain muuta riehakkaa aktiviteettia, hä…
kas viuna tekee myös sellaista vittupäisyyttä toisinaan, on muutan paska aine…
joten olkaamme ihmisiks, sano jo Juice aikanaan
Tuskinpa selvinpäin, vaikkei mitään erikoisia vappuhulinoita ainakaan oo vielä suunnitelmissa. Eiköhän taas alkoo ja pilvee nyt jonkinverran mene, niinkun vähän joka ilta…
1970 Repesin tota sun Vapun suunnitelmaa . Mä todella suosittelen myös jotain muuta riehakasta aktiviteettia Vappuun kun ton setin.
No siinähän se, selvinpäin aion olla tän vapun (jälleen), eilen join sen muutaman oluen.
Toki otan huumeita niin paljon kuin lääkäri antaa…
^^ okei hyvä - tähän asti tapahtunutta vappuna 2016, lainattuna lopettamosta ja aattoiltaa koskien:
Iltasella koiralenkillä tuli haastateltuu lievästi juovukkeista pariskuntaa, ja taideväkee oli menos pileisiin ja
valkolakkiteinei ja oli siinä teekkaripoppoossa ihan naisenkin mittaisia beibejä. Kaikki mainitut juhlijat
käyttäytyivät asiallisesti, olivat ihan puhekuntoisia ja pystyivät huolehtimaan itsestään ja tervehtivät
iloisesti, mutta syynä lienee toi mun mukana hengaava blondi, joka herkistää monet eläinystävät…
käristettyi prince-nakkei tuli ahmittuu, ja toivon todella, ettei pytty mee hurtalla sekaisin ens yönä klo 03.00.
okei, meno äityy ja muuntuu ehkä tos puolen yön aikaan ja aamuyöstä, ninhän se menee, siis osalla änkyröitä.
sitten on ollut tää jääkendolätkäkortti-vääntö sönerön taholta, vaikka olen virallisesti nettiyhteyden osalta ölisäläinen, mutta nämä kadut ja kaupunginosat ovat tunnetusti jaetut monopoliittisesti näiden operoitsijoiden kesken ja tähän asti tapahtunutta myöskin eilisen aaton mietteitä:
Tuskastuin lätkäkorttiin, sillä selvisi, että mun tikilaite on niin museoikäinen eli ostettu syksyllä 2014, ettei siihen saa kytkettyä virtasta tuon maagisen läpyskän kautta… oon pettynyt, mutta oon sit ilman, ellei löydy jokin muu ratkaisu. ölisän viihdepöketti tai sönerän kaapeliin joku kortinlukijalaite tai käyn yöllä kaivamas kenttälapiolla oman liittymän, sillä ei ne kovin syvälle niitä koskaan laita, asvaltti pitää saada jotenkin ensin tikattuu auki ja sit vedän jotain valokuitua himaseen ikkunasta, eikä kukaan huomaa mitään, suomalaiset ei juorua tai käräytä toisiaan… vanhas itäplokis tuota teki kaikki virkamiehiä myöten, se oli maan käytäntö.
tai sitten pitää vaan lähtee Venäjälle kattoo ne kaikki pelit, Pietariin menee juniikin ja saa jutella sekametelivodka-makuuvaunussa ryssien kaa… hyväs lykys joku olga tai svetlana, veronica tai veera istuu syliin matkan ajaksi…
mut näyttää kohta siltä, että pitää vaan ostaa joku paketti, tai uusi digipoksi tai sitten vaan kattoo ne
finskipelit. mä mesoon tällä siksi, etten juuri muuta urheilua kato, mitä nyt futiksen em-kisat on tulossa,
mutta esim. kesäolympialaiset tulee yöaikaan, eikä näe sitä yhtä hurjasti juoksevaa jumalaista hollantilaista beibeä livenä… ja on se lätkä ihan kansallislaji, sen osoitti tän viikon tapparajuhlat, vaikka luikinkin paikalta, sillä ei sitä
mölyä koiran kaa tai muutenkaan jaksa kuunnella. Mustajärven Pate karjui siellä ja se mulle riitti, kun näin sen katkolla vipusella 2005, mukava mies muuten, ei siinä mitään, vaikkei mitään koskaan puhuttukaan…
ja on muuten ollut todella vilkas vappu täälläpäin, satoja tuhansia valko- ja keltalakkeja, ettei meinaa sekaan mahtuu… kelillä osansa varmastikin… ja kunkku alkolla, jota jengi ajoittain kaatelee rohtuneisiin amatöörikurkkuihinsa.
edit 2/5: olin mää ihan vjitun selvänä koko vapun, mutten toisaalta muista koska oisin tintannut
kyseisenä teekkarihaalarin uittamispäivänä - ehkä n. 12 v sitten, kun suoritin omaa päihdetutkintoani,
johon kuului myös puistokemistikursseja ja vapaata ajelehtimista ja ajatuksetonta, toimetonta elämää
pääaineena olla skutsissa ja ulkona itsestään ja pihalla ja radalla ja kaukana omuudestaan. sellasta.
…
Normipäivää vaan pukkasi.