Oletko koskaan kokeillut huumeita

Toimiko? ite oon käyttäny muskottipähkinää päivittäin viimeset 5vuotta mutta ei ole kovin usein toiminu ellei ole yli 50grammaa syöny kerrallaa :unamused:

ok

Muskotti on aika omituista tavaraa, alas nieleminen on työn ja tuskan takana…
Muutama vuosi sitten tuli otettua, noin 3/10 toimi… Eikä taida olla ihan terveellistä niin kuin ei mikään muukaan…

Mutsis on muskettisoturi.

oisit vaa pysynyt poissa niinku eile mesosit pässi

En ole kokeillut. olen käyttänyt :confused:

:sunglasses:

Kerran oon nähny, mitää en oo ottanu.

vittu mitä topicceja. ehe ehe ja LULZY

Ai mä vai? No en todellakaan… Ei huumeita saa käyttää, se on laitonta täällä suomessa. :stuck_out_tongue:

lyhyesti: olen kokeillut ja käyttäny… eikä siinä kai mitään, jos pysyy homma käsissä, mutta itse lopetin noiden kanssa säheltämisen, ku tuli niin vahva addiktio aika nopeeta

käytän :smiley:

Jaa-a, kuinkakohan toi nyt olis? “Huumefoorumilla” kysytään onko kukaan koskaan kokeillu huumeita…

Noh, kerran kokeilin ja se jäi siihen, tuli niin pahat morkkikset.

Ulkomailla kerran.

Joo, mutta koitin vaan sormella ja hellästi ehhehee.

Kerran söin pihalta kaikki sienet. Oli siinä joukossa varmaan joku huumesienikin, koska tuli outo olo ja yrjösin :open_mouth:

harvoin se kokeiluu jää… :unamused:

Niin… Paitsi ehkä silloin, jos kokemus on erittäin negatiivinen. Niin ei välttämättä tee mieli kokeilla uudelleen…?
Vai tekeekö sittenkin? :wink:

Riippu vähän mist roikkuu… välil noi negatiivisetki kokemukset kiehtoo? :smiling_imp:

taidan olla hullu…tai palikka :laughing: …tai mikä pahinta,masokisti :open_mouth:

Ton kysyminen on vähän samaa kuin mennä Kakolaan kysymään et moniko on istunut linnassa?

Mä taodan olla siten pelkkä vierailija… no, so what.