No olenko?
Up to yours, Vai perseen homo?
Niin, taikka up yours
Who cares, even?
Sori kun kirjoitin tänne tällaista paskaa… En tiedä missä tilassa olen ollut… Mutta sorry anyway…
Kaikkihan kirjottaa aina välillä kaikkee shittiä.
Nou hätää
No oletko? Kerro sinä…
Mistä me voiaa tietää mikä sä oot miehiäs :mrgreen:
Sä oot aivan helvetin HUONO homo!
Millainen olisi hyvä homo? Oikeen v i t u n hyvä homo, ykköshomo, kaikkien aikojen paras homo? Tom of Finland?
ei vitsi!!! Tää oli paras topic mitä olen ikin lukenu. Hirveä ahdistus kääntyi nauruksi!!!
Homot on täysin ok, samat oikeudet kuin nais/mies pareille, eli avioliitto kanssa. PAITSI. Homojen EI PIDÄ ANTAA adoptoida. Eikä toimia pappina.
Ai nii homohan on sama k.pedofiili. Tämä oli sarkasmia, tästedes t.o.s.
Homoilu on mieswten hommaa!
No nii o! Meil naisil eijo siin osaa eikä arpaa. Minkähänlaista se on… Uskaltaaks kukaan kertoa? Kai se voi olla mitä vaan. Querelle oli kyl jees leffa. Ei pehmoiltu, ei. Each man kills the thing he loves. Tai jotai…
no sanoisin että kait sinä olet homo jos kerran siltä tuntuu…
Ei missään nimessä
et kai… vai ooks, kerro ny ite!? ja samal et ooks pelkkä homo vai vitun homo, en kyl tie mitä eroo niil o…
Olen tuntenut pari homoa ja nauttinu heidän seurastaan, esim, shoppailusta ja keskusteluista syvällisemminkin.
Minusta olis kivaa jos minulla olis taas “homo”-kaveri, koska ne jotka tunsin oli lapsirakkaita ja hyvällä maulla varustettuja ja kannustavia. Sillonen mieheni oli vaan heistäkin mustasukkainen joten yhteydenpito valitettavasti jäi-Toivon kaikille homoille ja lesboille ja hermafrodiiteille oikeutta avioliittoon ja adoptioon! Ja rakkautta kaikille muillekin kun “vitun heteroille”
Niin kerro vähän lisää itsestäsi, niin teen diagnoosin oletko sä hintti…
Onko hinteille oma ICD-10 numeroa? Musta kyseessä on sairaus aivan
kuin esim. kaksisuuntainen mielialahäiriö tai skitsofrenia.
Katseletko miesten takapuolia ja tunnetko halua peuhata miesten kanssa sängyssä?
Puoskari VH