olenko tyhmä?

eli kokeilin tenoxia IV:nä ilman mitään filtteriä…
onko haittaa… :unamused:
oli kait tyhmä päähän pisto mut ei voi mitään…
tai voiko sitä tehdä pahasti väärin…

Eiköhän se ainakin suonia tuki, vähintään…

Joo tyhmää hommaa on. Paraskin puhuja minä, esim just tenox ja muut puurot menny ittellä hihaan :confused: , onneks järki alkaa tulla pikkuhiljaa takas päähän.

Eikös tematsepaami (tai niitten rätkiminen) ole yksi suurimpia amputaatioitten aiheuttaja?

Taitaa olla yleisesti kaikki pillerit jotka ei suostu liukeneen veteen, mut mäki oon kuullu et just tematsepaami ois erityisen haitallista suonille. Ei mitää faktaa, mut paljon mutua :confused:

no joo ei varmaa kannatta ottaa tuota tavaksi…
oli eka kerta ja tuli käsi vähän kipeeks tost… :laughing:
[Poistettu haitallisemman käyttötavan suosittelua -Päihdelinkin toimitus]
tai no ainaki kannattaa vissiin tota filtteriä käyttää jos jatkossa rännään…
ko se oli semmost aika sameaa litkua että näytti oikee pahalt ko se sinne meni… :unamused:

Ei sitä pysty filtteröimään (rasvaliukoinen paska), eli syö vaan kiltisti.

jos tota ei pysty filtteröimään ja silti jotku vetää pitemmän aikaa tenoxia iv:nä :unamused:
eiks mene suonet tukkoon. :laughing: . no ehkä on parempi vetää noi vaan suun kautta…

vittuei voinu vastustaa suoneen noi tenoxit taas meni :laughing:
jospa mun kättä ei vielä amputoida… :smiley:

Ei voi muuta sanoa kuin että surullista…

Tosi paskaa hommaa, amputaation vaara voi periaatteessa olla kokeiluissakin, vaikak siihen tarvittaiskin paskaa tuuria…

Enkä usko että ees juuri vaiktutaa siinä mielessä paremmin, että vaikutusta ajatellen ois hyötyä.

Noh, nytpähän oot kokeillu, niin tiiät.

:open_mouth: Lukaisepa ensimmäinen kirjoitelma…
viewtopic.php?f=1&t=23249

Olen tehnyt saman virheen n.10 kertaa. Nyt kun kävin näöntarkastuksessa oli näköni huonontunut perkeleesti! Kaikki bentsot on tehty syötäviksi!

miks olen näin helvetin tyhmä… tänään on taas mennyt opamoxit ja tenoxit aina ränniin…
mut jos syön ne kiltisti niin en saa mitään iloa niistä… mut IVnä ne toimii edes jotenki…
pitääkö mun vaan suurentaa tota bentso annosta tarpeeksi suureksi tai vaihtaa lääkitystä,
niinkö tänään tuli kova ahdidtus kohtaus ja yritin syödä opamoxia mut ei se mitään auttanu… mut sit rännäsin tenoxin ja opamoxin niin ahdistus meni kyl ohi… ja nyt yritin alkaa nukkuun tenoxilla ja opamoxil niin ei se pistäny etes väsyttää joten turvauduin tohon piikkiin ja nyt on yllättävän väsynyt olo joten nyt saan kait unen eli hyvää yötä kaikille :laughing:

[Poistettu käytön suosittelua. -Päihdelinkin toimitus]

Tunnut kyllä aika tyhmälle. Mutta et näytä olevan ainoa. Jotkut kun haluavat hirveästi saada viettää elämänsä neljäkymppisestä eteenpäin jossain vanhusten osastolla vaippa takapuolessa. Hienointa tässä on se, että tällaisia potilaita ei sairaalassa edes erota niistä oikeasti 80 vuotiaista kun rupsahtaminen tapahtuu nisteillä niin kovin nopeasti.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Olet!

Jos ei suun kautta nautittuna tai kielen alla sulatettuna toimi kunnolla ni sit eiku vaihdat vahvempiin…

Elikkä siis juu, siirry vahvempiin

Oksatsepaami imeytyy hitaasti… Mitäs jos vaihtasit nopeammin vaikuttavaan bentsoon? Eläkä syö (n.3h?, esim.) ennen ottamista mitään. Jos siis haluat niistä apua ahdistukseen…? Jos uniongelmia, itse huomasin, et jos ottaa uni/nukahtamislääkkeen tyhjään massuun ja sit ku huomaa hiukan vaikuttavan, syö jotai (mitä valmiiks laitettu), nii nopsaan pääsee unten maille! Juu, elä jatka tuommosta, ei yhtikäs hyvä… :frowning:

Oftopiccani aiheesta, tyhmyyteen liittyen silti kyllä.
Eli kysyisin miksi ihmiset vetää nokkaan depotteja, eli pitkään vaikuttavia? Esim vaikka bentsoja tai särkylääkkeitä??
Sen nyt jotenkin ymmärrän, että vetää niitä nopeita nenään että vaikuttaa ilmeisesti siis vielä nopeammin ja tehokkaammin? Mutta miksi vetää depot muodossa olevat myös?? Vaikuttaako siis mukamas pitkään ja tehokkaampana kuin esim ihan oraalisesti otettuna?