[quote=“heksi”]
Mutta kuuleppas nyt, antabus voi olla ok, mutta se on pelote ja jos se estää juomisen–ok.
Kaikki keinot sallittuja,mitkä vaan edistävät täydellistä raitiutta,sorry,se ainoa vaihtoehtosi
Kuitenkin olisi hyvä ymmärtää,että riippuvuutta on eri tasoista,mutta aina ongelma TODELLISTA!!
Helppo testata,ottamalla vuoden ajan,joka kerta vain 2 drinkkiä,johon lopettaa,jos siihen pystyy,niin ei mitään hätää.
quote]
Luin jostakin tuosta kahden drinkin jutusta ja tiedän tällä istumalla sanoa, ei onnistuisi minulla mitenkään. Vielä 5 vuotta sitten kyllä ja näin olikin, mutta niin vain lähti lapasesta ja pikkuhiljaa olin siinä kolmannessa ja neljännessä. Ja loppu onkin historiaa.
Antabus aamulla ja päivä nr 4. Antabus on ollut nyt ainoa keinoni tämän palstan lisäksi, ja mielelläni kokeilen muitakin, kun suurin osa mitä olen lukenut palstalta, sanovat että ei se antabus kesää tee eikä poista sitä todellista syytä, alkujuurta. Moni Teistä puhuu AA:n puolesta, mutta en koe sitä minulle, en siis voisi nyt kuvitella lähteäväni siihen mukaan. En osaa sanoa siihe erityistä syytä, mutta en vain koe sitä omakseni. (Miten kun en ole koskaan ollut mukana, voisi tietääkään ?) Tämä kirjoittaminen täällä on myös erittäin terapeuttista minulle.
Eilen sain puhuttua mieheni kanssa puhelimessa, mutta en avautunut vielä niin, että avaisin kaikki alkoholismini haavat. Sanoin, että olen huolissani omasta juomisestani ja haluan kokea asiat aidosti enkä aistit turtuneena. Samoin ilmoitin huolestuneisuuteni juomisestani lasten suhteen. Kuitenkin hänen sanomansa oli, ettei minun tarvitse absolustiksi alkaa ja enhän ole juoppo, eli hän niinkuin kaunisteli asiaa. Vai näkeekö hän sen eritavalla? Olenko siis luonut illuusion niin, että hänkin on siihen sulautunut?