Olen täällä taas!

Morovaan hauskaa lauantaita!
Joopajoo eilen olin selvänä ja jopa uudenvuodenaatonkin! Sitä ennen oli pari oksennuskrapulakertaa. Tänään löytyi 30e käteistä lompakosta ja alkoon vei askeleet. Huomenna en ota, sillä maanantaina jatkuu taas kuntoutusryhmä klo 9 aamulla. Tiistaina pitäisi mennä työpajalle 4 tunniksi.
Uudenvuodenlupauksia en anna muutakun, että ei viinakramppia tälle vuodelle ja vähemmän vippiä. Sain muuten 13e, kun talletin hyllynreunalla kupposeen kertyneet pikkuhilut talletusautomaattiin!

youtube.com/watch?v=gEICYqpb8nI Häiriköt-Mä uskon ufoihin

no mukavaa että olet täällä taas, Lonkero!
äsken vastasinkin siihen sun toiseen ketjuun.
olet siis aika pienissä rahoissa, ikävää. ja kuule, tuo ettet aio hankkia itsellesi viinakramppia on tietysti oikein hyvä, mutta pitäisikö sun miettiä vähän muitakin tavoitteita? ei siis mitään uudenvuodenlupauksia vaan tavoitteita elämäntapamuutokseen kokonaisvaltaisemmin?
se olisi kovin tärkeää. voisit kirjata niitä tavoitteitasi ylös, vaikka tähän omaan ketjuusi.
entä mietteet siitä, että lopettaisit kokonaan? olen muistavinani, että harkitsit sitäkin ja kirjoittelin Lopettajiin. onko se kokonaan poissuljettu ajatus nykyisin? jos on, niin mikä tahansa tavoite vähentämisessä olisi kullanarvoista.
aloita tosiaan listaamalla tavoitteitasi ylös. tai kirjaa vaikka vain yksi tavoite. ei niitä enempää tarvitse ollakaan kuin yksi.
mikä olisi realistista? jos tavaksi on muodostunut juoda joka viikonloppuna, niin tavoite voisi olla että vain joka toinen viikonloppu?
tämä on siis vain esimerkki.

oletko huomannut, että täällä on myös Vähentäjien Possukerho 2019-ketju. tule mukaan! siinä on ideana se, että se summa minkä säästät kun ET juo, menisi suoraan säästöpossuun, koko vuoden ajan. raha motivoi. on kivaa, ja mieltä rauhoittavaa, kun sitä on vähän säästössäkin.
kun tsemppaat yhdenkin illan, etkä hae kaupasta juomaa, työnnät sen possuun ja kas - vuoden lopussa olisi tarkoitus yllättyä positiivisesti kun lippaassa on mukavat joulufyrkat ylimääräistä :stuck_out_tongue:

vastaatko tähän viestiini pliis? mikä voisi olla tavoitteesi?

nyt heräsin valot päällä makaamasta poikittain punkasta. Vesituoppi tässä vieressä ja nukkumaan menen uudestaan. Toi rahahomma kuulostaa kivalle, mutta tosiaan olen pienissä rahoissa ja sitä täytyy miettiä.

Moikkavaan. Nyt alkanu taas kyllästyttää nämä ainaiset krapulat ja rahanmeno. Tässä kevään aikana alkanut saada euforiaa ulkoilusta ja perus kotitöistäkin. Keskiviikko ja Torstai onniitä päiviä millon tekee mieli lähtee alkoon. Ja sitten mennäänkin taas sitärataa että juon 3-4pv putkeen ja kamala olo taas ja morkkis. Jos saisin juotua vain sen 2pv putkeen ja heti katki tai vaan yhden ni ongelmaa ei olisi niin paljoa.

Noh jokatapauksessa aijon palata tänne kirjoittelemaan. Tsekkasin, että tälläkin paikkakunnalla on aa-ryhmä, mutta enkyllä uskalla sinne mennä.

Tervetuloa taas takaisin lonkero93!

Hienoa että olet alkanut saada liikunnasta ja kotitöistä euforiaa!

3 - 4 päivän putki on jo aika paha, mikäli tarkoitat putkella samaa mitä minäkin, eli juomista aamusta iltaan! No todettakoon ettei mikään 3 - 4 illan lipittelykään, joita harrastan yövieraidemme kanssa, mitään harmitonta ole! Tulee levoton olo ja yöunet huononee entisestään!

Mutta paljon tsemppiä kuntoiluun ja kotitöihin ja voimakkaaseen vähentämiseen!

t. Juhani

Niin ja unohdin sanoa ettei aa:ssa ole mitään pelättävää! Siellä kun on kiertävä puheenvuoro niin voi ilmoittaa oman vuoron tulllessa, KUUNTELEN, niin puheenvuoro siirtyy seuraavalle. Ja jokainen on siellä saman yhteisen ongelman takia!

t. Juhani