Olen skitso, en skitsofreenikko - ihan.

Mä oon uus täällä ja uus asuinpaikassani. Seinän takaa kuuluu jatkuvaa koluamista naapurista…

No se ei liity tähän mitenkään. kuulin, kun noi tulivat, toinen sano, et “käärin täs just jointin”. mä menin heti kysymään, että
oisko mulleki, “mul on kyl rahaa”: Ei ollu. So what… noil on hauskaa ja mie juon kaljaa…
Käyn ma, ti, ke; kuntouttavassa työtoiminnassa paikkakuntani kierrätyskeskuksessa kasaamassa tietokoneita…

Mä en pysty kattomaan ketään ihmistä päin. kaikessa tilanteessa säikähän ja käännän katseeni pois…
Ainoostaan, kun oon ottanu parikymppisiä tenoxeja, niin pystyn oleen jotenkuten, mut muuten eristäydyn…
Olen näkövammainen, eli näen lähelle suht tarkkaan, mut kasvojentunnistus on mulla nolla-luokkaa, Siksi en kehtaa kysellä ihmisiltä, ketä he on. Mulla on kompleksi, sen myönnän. Nyt kun bentsot on loppu, niin on hirveetä olla tuolla, ihan kun ois käsin lastannu tavarajunan tai rakentanu laivan. Sosiopaatti saatan olla, mut en oo psykopaatti. Pelkään ihan saatanasti katsoa muita ihmisiä. refleksin omasesti käännän pään pois, jos joku kattoo mua. Tajuan kyllä sen, että joku hakee katsekontaktia. siks käännänkin pääni pois, se on refleksi. lihasmuisti ja sairasta.

Mä haluisin vetää kunnon möyhyt noien kans, mut noi on niitä, mitkä ostaa lätkää jonkun pienen kökäleen, vääntää jointin ja “Hi hi hi hi hi hihi he ha ho”. Mä polttasin ite kyl ruohoa ja nauttisin siitä. Tarjoisin noilleki jos ois.

öö no toi sauhun kysyminen oli aika outo juttu. Jos joku tulis mun ovelle kysymään että onko sauhua ni laittaisin oven kiinni vaan, mist sitä tietää onks se joku kyttä tai joku vitun sekopää.

Ihmisiä ne vaan on älä ajattele sitä silmiin katsomisjuttua niin paljon.

Ja ainahan ainakin minä katson vastaan tulevia silmiin nyt kun ajattelen sitä.

Vittu ku oiski skitsoFREENIK ni sais jonku leponexin ja sit ei kai tarvis paljoo aatella miks täällä tapahtuu ja KUULUU kaikkenlaista, paskajuttuja. Tai miks ylipäänsä kun yrittää skarppaa ja olla ok mankind ni sillon satelee kakkakikkareet niskaan… Huoooooooooh. Whaiiiiiiii??? :imp: