Olen riippuvainen,nyt tiedostan sen.

Hei
Olen huomannut olevani netttiriippuvainen en pelaa pelejä,vaan yleensä keskustelen ja luen vauva palstoja,istun facebookissa liikaa, aina sanon hetki viel,mutta saattaa mennä viisi minuttiakin ja sanon jotain,itseeni alkanut kauhistuttamaan eli oon riippuvainen netistä,viimeksi tein ton nettitestin(n vuosi sitten) ja ja se näytti että olen kohtuukäyttäjä,nytten tänää tein ja sain tuloksen että minulla ongelma,mulla on ongelma,miehenikin sanoo siitä,kone on mun elämä,olen kotiäiti joten aikaa on Olen koneella usein jopa liikaakin,hoidan lapsen perustarpeet mutta silti olen koneella aina kun silmä välttää,itseäni häiritsee se ,enkö mä osaa olla ilman konetta,mikä tässä on niin vitun vaikeeta??

En tiedä miten selviän elämäni tulee olee suoraan sanottuna täyttä paskaa jos joudun olee ilman konetta,mun pitää hankkia apua mutta mistä? Ja yksinkertaisesti mitä teen,mulla on harrastuksia mulla on lapsen kanssa elämää mut joka hetken istuisin vaan koneella,mua suututtaa,nytkin istun koneella ja pyykit oottaa laittajaansa,huomaan että en enää pahemmin soittele kavereille vaan kaikki kokontuu meseen ja faceen,on tää hullua,nyt pakko mennä laittaa ne vitun pyykit ja mennä nukkumaan,huomenna yrittää vähentää koneen käyttöä saa nähdä miten se onnistuu.