Olen myös UUSI_Lopettaja..

Sillä saa riittää… sen verran kaamea kokemus oli 8päiväsen karmeen juopottelun tuottama ensiksi krapula. sitä vrk kestävää yrjöömistä (Su) ei siinä mitään,mut koettu…mutta kunnon delluharhat sai säikähtään senverran että NYT RIITTÄÄ… Mennyt jo 5vrk lopettamisesta ja vieläkin on pöntö hieman sekasin ja maha kuralla.

Tervetuloa joukkoon. Miten on sinun kohdallasi - aiotko lopetella omin voimin, vai etsitkö tukea raitistumiseen?

On olemassa kavereita jotka eivät ota. Jotkut ovat uskovaisia mutta silleen hiljaisella tavalla…toiset sitten muuten vaan raittiita. Sen kummenpaa selittelemättä. Myös AA saattaa olla paikka jonka katsastan.

Minullakin yläkerta alkoi ilmoitella ensimmäisenä että juopottelukiintiö on täyttymässä, sisuskalujen puolesta olisin luultavasti juonut vielä vuosia. Deliriumin kerkesin kokeakin hoitoineen kaikkineen, mutta se säikäytti vain tilapäisesti ja sen jälkeenkin join vielä joitakin kuukausia, kunnes paniikki- ja ahdistusoireet ja uuden kohtauksen pelko saivat lopettamaan. Toivottavasti sinulle riitti jo nyt. Tsemppiä!

–kh

Hienoa, että aiot lopettaa! yritä saada tukea siihen hetkeen, kun pahimmat oireet menevät ohi, koska se on yksi vaikeimmista hetkistä!

Mua on aina sairaalareissut jne. säikäyttäneet, mut sitten kun olo on parantunut, oon vaan jatkanut, kun “ei se niin vakavaa sit ollutkaan”…

Aivan… taas nyttenkin on jo helpompaa…mulla kun on vielä sitten edistyminen toipumisessa niin nopea. 2vrk sitten olin täysi seko ja skitso, ääniä kuuluu ja onm harhoja… ja nyt HUPS! Äänet ovat poissa,vainot poissa,ruoka maistuu… juuri palasin kaupasta…Kokemusesta tiedän (olen tuurijuoppotyypin alkkis) ekat kunnon mieliteot ottaa alkavat noin 2-4 viikon kuluttua.