Olen kaljaa tissutteleva Tuurijuoppo

Olen 41v sinkku ja lähden TuuriJuoppoilemaan elämän tylsyyden puhkaisemiseksi. Tuurijuoppona minulla on juomattomia kausia 1-3kk ja niiden aikana treenaan salilla hullunlailla ja näin ollen lähtiessäni taas “rentustelemaan” naiset saattavat ihastella kroppaani ja pääsen usein lakanoiden väliin jonkin naisen kämpille tai se tulee meille (mitä yleensä haluan koska kotonani on aina jemmassa se tuurijuopon aamukalja ja ryyppy)… :laughing: :laughing: Mutta usein löydän myös itseni kaltaisia naisia , jotka jakavat samat aamuryypyt :smiley: :smiley: Olenko siis jakomielitautinen koska minussa vuorottelee tiukka Sport-Jannu ja Renttu -Reiska joka bailaa ja dokaa…

Tiedä tosta mutta jos alkoholi on ongelma niinku kuulostaa niin kannattaa lukea näitä ja miettiä omaa tilannetta.

Mä nainen ja olin joskus samanlainen…

sanoisin, että addiktion eri muotoja: juominen, seksi ja kaikenlaisen ylenmääräinen tarve täyttääkseen
jonkin tyhjiön sisällä. ja millään ulkoisella ei se tyhjä tunne täyty, ainakaan millään aineellisella.
mikä sitten avuksi?
en tiedä, mutta kerro ihmeessä jos keksit.

Jorg.Buttgreit kyseli

Psykiatrin tutkimuksissa ja hänen kanssaan keskusteltuasi saat varmimmin oikean vastauksen mieltäsi askarruttavaan kysymykseesi.
Tuurijuoppoutesi joka tapauksessa viittaa alkoholismiin. Tuossa yläpalkissa on osio Testit ja laskurit. Siellä voi testata itse, mihin alkoholinkäyttäjäryhmään kuulut. Kun olet selvittänyt sen, voit tehdä omat johtopäätöksesi ja valintasi, vähentäjiin vai lopettajiin.

Päivä kerrallaan

Pyörin AA-ryhmissä Pk-seudulla niinä aikoina kun en harrasta juomista ja harrastan treenausta… AA-ryhmistä olen löytänyt vaihtoehdon juomisviikonlopuille ja viikonloput pyörin rymissä niinä aikoina kun juominen ei huvita, mutta sitten iskee jossain viimeistään 2-3kk kohdalla pohjaton tylsyys ja mieleeni juolahtaa Piparkakku ja se pakottaa iskemään chiksejä baareista… :smiley: :smiley:

Tuttuahan minulle tuurijuopolle nuo äkkinäiset juomishalut on. Aikoinaan kun aktiivisesti seuraa hain huomasin kuitenkin, että se sujui paljon paremmin kun olin selvin päin ja autolla liikkeellä. Olisko sinulla vähän tuollaista Don Juan-syndroomaa.

Itse en siis kännin kovuuden perusteella eroa juurikaan tavallisesta baaritallaajasta, monesti jopa naureskelen kaatokännissä oleville niissä… Mutta missä se poikkeama ilmenee omassa käytöksessä on…Silloin kun nämä kaatokänniläiset heräävät juomaan tavallista H2O:ta, itse silpaisen krapulagebardin naamariin… :smiley: