olen huolissani

Mina ola huolissani. Kaveri Mike on pelanut uhkapeliä pitkän. Hän menetä kaikki raha sihen unibet sivun. Hän pila elämänsä. Olen yritänyt estä hänen pelaminen, mutta hän ei suostua. Onko vinkejä?

[Poistettu asiatonta kommentointia – Päihdelinkin moderaattori]

Miksi sina ilke`?

chillaa ota hatsit

Miksi te poikat peleilette minä kaveri kanssa. Mina hyvi huolestua hänen rahatilanne. Voisitteko lopeta kiusaminen. Vain koska mina ulkomalainen te kiusa minä?

Moikka. Lopettaminen lähtee pelaajasta itsestään. Voit yrittää puhua hänelle ja ehdottaa vaikka että kävisi täällä Päihdelinkissä. Pelaajan itsensä pitää ensin tunnustaa ongelmansa, sitten vasta hän on valmis ottamaan apua vastaan. Estäminen ei pidemmän päälle toimi, sillä pelaaja löytää kyllä keinot miten päästä pelaamaan, jos hän sitä oikeasti haluaa. Itse aloittaisin kysymällä miltä kaverista tuntuu sen jälkeen, kun on hävinnyt kaikki rahansa.

Kitos herra mies! Sina autata mina tosi paljoa ystävällinen kommentti sinä. Olen puhunut herra Mike kansa ja hän on hakkenut help. Mina suuri pelko etsä hän alota pelaaminen uuziks. Onko vinkki lisä?