Olen eteläsuomalainen vuonna 1997 syntynyt mies. Musiikki on liittynyt elämääni todella suuressa osassa. Rakastan Queenia ja varsinkin heidän keulamiestään Freddie Mercurya. Tyttöystävä jätti tammikuun alussa ja opintoni liiketalouden alalla kärsivät. Olen juonut aika rankalla kädellä ihan siitä asti kun täytin lokakuussa 2015 18 vuotta. Luulen olevani jonkunlainen rocktähti, tai eläväni kliseistä “rock’n’roll-elämää” kun juon paljon. Kaikki ihailemani rocktähdet, David Lee Roth, Ozzy Osbourne ym. ovat vaikuttaneet elämäntapaani: ahmin rocktähtien elämäkertakirjoja koko teini-ikäni aikana. Kysykää lisää, vastaan kyllä. Tässä ehkä tilanteeni pääpiirteissäni.
päivää.
rappiolle ei kannata romantiikaan takia ajautua.
queen on ihan parasta jkr.
Brian May - Too much love will kill you (Live Freddie Mercury Tribute)
youtube.com/watch?v=G1n3-OH0r8k
Kiitoksia sinulle vastauksestasi.
ole hyvä amigo ja rutkasti tsemppiä sulle
ja mulle ja meille kaikille…
yhdessä pystymme nujertamaan päihteidentyhjät lupaukset.
Olet tajunnut tilanteesi ja siihen vaikuttaneet syyt hyvin.
Siitä on hyvä lähteä tekemään korjausliikkeitä.
Nuoruudessa löytyy esikuvia jännittävän elämän puolelta -ja johonkin rajaan asti se on minusta jopa ihan ok.
Joskus esihistoriallisena aikana kun olin itse tuossa iässä, vaikuttimena ei niinkään ollut rockmusiikki mutta vastaavia “maailman suurimpia asioita” oli -ja usein niiden yhteydessä sitten just tuota rappioromantiikkaa mukana.
Se oli erona, että sinun iässäsi pystynyt noin järkevään ajatteluun enkä nähnyt edes tarvetta korjata elämäntavoissani juuri mitään.
Uskon, että sinulla on edessäsi hiukan helpompi elämä kuin minulla, kun olet -sanoisinko että heti alkuvaiheessa- tajunnut että tästä nyt ei hyvää seuraa.
Tsemppiä, ja kirjoittele lisää.
QueenLover1997 kirjoitti
Kyllähän sinä, niin kuin muutkin rocktähdet, voit laulaa, säveltää, sanoittaa tai soittaa selvänä. Eihän alkoholinkäyttö ole suinkaan edellytyksenä minkäänlaisen musiikin tekemiseen. Olet varmaan lukenut alkoholistuneiden muusikkojen raitistumistarinoita lehdistä tai kuullut sellaisia muualta. Jotkut ovat selvinneet laitoshoidolla, jotkut vertaistuella, osa jotenkin muuten.
Kun kehoitat, odotan vastausta kysymykseeni: miksi kirjoitat Me lopettajat palstalle?
Tänään et ole yksin