Oksikodonin näkymisaika?

Samaa vanhaa: Olin vielä vuosi sitten pitkäaikaisriippuvainen mitä opioideihin ja erityisesti oksikodoniin tuli. Nyt mokasin lomilla ja nappasin oraalisesti 40mg murskattua Oxycontinia. Tiedän että viimeistään kolmen päivän kuluttua testataan. Muistaakseni joskus pystyivät huomaamaan käytön vielä melkein viikon kuluttua kun taas joskus ei näkynyt kahden vuorokauden jälkeen. Muistanko oikein?

Mulla se näkyy päivän pari.

Noinhan se menee pääpiirteissään. Netissä on luotettavan oloisilla sivuilla infoa, että oksikodoni näkyisi max 5 vrk, mutta nykyiset testit on niin hyviä että saattaa näkyä pidempäänkin (itse sain huomata tämän syksyllä).
Yksilöllistäkin vaihtelua lienee ja aina vaikuttaa myös se, miten laimee virtsa on ym.

Tuo ylläoleva pitää paikkansa paremmin suuremmilla määrillä ja pidempien putkien tapauksessa, joskus tosiaan tuo pari päivää voi riittää.
Että jännittävää seulaa :slight_smile:

Mitäköhän nuo poliisit sanovat oksikodonista jos tikkarin lyövät suuhun esim kun autolla ajan ja pysäytetään kun respaa ei tietenkään ole kun se jää aina apteekkiin. kun itse käytän säännöllisesti 10mg debotteja 2kpl päivässä. kuinkakohan kauan mahtaa näkyä jos lopettaisi seinään? tosin eipä ole pysäytelty oxyjen, bubren, tramalin tai minkään muunkaan opiaatin kanssa ja lyöty tikkaria suuhun koskaan. Offtopiccina kysyisin kuinka kauan kannabis näkyy noissa poliisien tikkareissa? jos polttelen esim perjantai iltana niin lauantai päivänä jos pysäytetään ja lyödään tikkari suuhun niin heti huumausainerikkomus? Ja bentsot + oxy ei tietenkään pääse mitenkään sekoittamaan tuota tikkua vaan viivat tulee sitten omiin kohtiinsa?

Eivät mitään, koska oxy ei näy tikkaritestissä.

Kannabis taas näkyy kertapoltolla joidenkin lähteiden mukaan 12-24h, jatkuvalla sitten pidempään. Ja kyllä, tuloksena siis (verikokeiden jälkeen) (törkeä) rattijuopumus ja huumausaineen käyttörikos + ajokieltoa.