Okei kuka tunnustaa

“Vantaalla on varastettu eläinlääkäriasemalta hengenvaarallisia lääkkeitä. Eläinten rauhoittavat lääkkeet ovat merkiltään Domitor 10ml ja Torbugesic 10ml. Ne ovat hengenvaarallisia muiden huumausaineiden kanssa käytettyinä.”

iltalehti.fi/uutiset/2006071 … 0_uu.shtml

On kyllä ihme, ettei noita useammin keikata, kun saatavilla olisi esim. juuri tuota Torbugesicia (butorfanoli), fenobarbitaalia, ketamiinia jne.

Sen sijaan tuo Domitor eli medetomidiini on vähän turha, sama vaikutusmekanismi kuin klonidiinissa (Catapresan).

3mg buprenorfiinia steriilissä injektioliuoksessa, tottakai kelpaisi.

Terve Petri687!

Sairaaloissa narkomaaneja kutsutaan nimellä “Kävelevä Pharmaca Fennica” :smiley: , koska he tietävät lääkkeistä niin paljon ja tietävät juuri mitä lääkkeitä haluavat. Sinä olet ilmeinen “Kävelevä Pharmaca Fennica”, mutta en silti usko sinun tietojesi olevan aivan oman harrastuksesi, eli “narkkauksen” opiskelusta. Oletko opiskellut aihetta jossain opinahjossa vai oletko tosiaan ihan itseoppinut nisti?

VH

Tervepä terve.

En ole opiskellut aiheeseen suoraan liittyvää alaa (lääketiedettä, farmakologiaa, kemiaa, neuropsykologiaa tms.) missään oppilaitoksessa, jos ei nyt lukion peruskursseja lasketa. Olen kuitenkin jo pitkään ollut kiinnostunut erilaisista psykoaktiiveista ja ottanut niistä omatoimisesti selvää. Itseoppikkineeksi minua voisi tältä osin siis kutsua. Narkomaaniksi en kuitenkaan tunnustaudu, olen varsinaisen käyttöni onnistunut ainakin toistaiseksi pitämään hyvin lapasessa eli yleensä maksimissaan noin kerran viikossa tulee oltua päihtyneenä jostakin substanssista (laillisesta tai laittomasta).

Tuon Vetergesicinkin jouduin googlella tarkistamaan, vaikka noista eläinlääketieteessä käytettävistä psykoaktiiveista olenkin joskus jotain lukenut.