oikee paikkako??

Näin pikaiseen Olen 32 vuotias olotilaani alkoholilla helppotanut 4 lapsen äiti ja nyt tuli todellinen loppu.

Revia alkoi tänään ku katkolääkitys loppu.

Olo on kaukana normaalista tuntuu että koko ajan joku on kimpussa soittamassa miten menee oletko selvinpäin ja mitä teet sitte ku tuon revian jälkeen ääni puuroutu tuntu etä pittää lähtee puhaltaan mikä ois ollut ihan turhaa ku olin selvinpäin revia vaan puuroutti puheen mutta ilmoittakaa jos olen väärässä päikässä siirryn muualle

.

Tervetuloa Pikinen. :smiley:
Sinulla taitaa olla vähän huono olo vielä, koita jaksaa, päivä päivältä helpottaa. Etköhän oikeassa paikassa ole, kirjoittele kun jaksat enemmän. Voimia. :slight_smile:

On oikea paikka, kirjoita ihmeessä lisää kun jaksat.

Oikeassa paikassa olet. Tervetuloa mukaan! Voimia ja tsemppiä tällekin päivälle :smiley:

lähinnä tarkoitin sitä ku oli me vähentäjät ja me lopettajat että kirjoitanko oikeaan paikkaan.

Tarkoitus olis täys raittiys ku ei tuo mun kyllä mä vaoin joskus pari ottaa onnistu ja nyt se tais päähän jämähtää ettei se onnistu.

Olo on niinku peuralla ajovaloissa pelokas ja hermostunut.

Pitäis olla kotona oma alkometri että saisivat puhalluttaa mua ainaku epäilys iskee.

Niin ja noista ihanista täystuhoista joiden takia täys rauttiutta haen on se että mulla on yks erityislapsi ja ja yks isompikinlapsi ja sitte noi kaksos piipertäjät eli ne täystuhot.

Elämän vaikeutta oli vaan niin “helppo” helpottaa siis oikeastaan vaikeuttaa lisää juomisella.

Koittakaahan saaha tästä mun sepustuksesta jotain selvää ku ei tuo ajatuis luista selvästi niin tulee välillä mitä sattuu ja kirjaimetkin vaihtelee paikkaa. :frowning:

.

Huomenta Pikinen,
johan tuossa on sellainen bändi hoideltavana, että orkesterinjohtajan olisi hyvä pitää itsestänsä huolta.
Lasten takia, mutta vieläkin enemmän itsesi takia, oman ainoan elämäsi tähden. Säikähtänyt peura saa hiljalleen varmemman olon, kun aikaa menee. Olet ollut katkolääkityksellä, onko sinulla hoitosuhde A-klinikalle tai/ja jokin muu tuki lopettamisellesi?

niin tosiaan huomenta

Joo mulla on hoitosuhde a-klinikalle ja sitte suku “koittaa auttaa” haukkumalla joka tosissaan helpottaa oloa. Mieheni joka tukee täysillä on aivan ihana ja sitte tuo erityislapsi nakkaa lapiolla p*****a niskaan tyyliin joo joo niinhän sä taas muka yrität.

Orkesterinjohtaja :laughing: olipa hyvin sanottu.

mutta nyt mini bändille puuroa nassikkaan nukuttiin hieman pitempään tänään

Tervetuloa Pikinen

Auttaiskohan jos sanois suvulle että “jos ette keksi mitään positiivista tai kannustavaa sanomista niin pysykää poissa”? :imp:
Joskus on tehtävä kipeitäkin ratkaisuja.
Voimaa päätöksesi tueksi.

siivonnut päivän hullunlailla onko tämä juomattomuus terapiaa.

Lääkäri teki ohikat eikä sitte soittanutkaan vaikka niin lupas että silleen nyt sitte kärvistellään ahistuksen kanssa ei vaan voi koko aikaa siivota varmaan seuraavaksi rappaan kaakeleita hammasharjalla

Ahistaa en tiedä mitä tekisin olis edes tähän ahistukseen jotain mutta ku ei ja juoda en aijo ku multa lyyään kamat kasaan sen jälkeen.

tarvittavia koitin saaja mutta ku ei niin ei

Selvää huomenta kaikille

5 päivä menossa selvänä.

Havaittavissa lievää hermojen menetystä pinna on hiusta ohuempi. Tupakkaa palaa hirveesti mutta eiköhän tuo tuosta tasoitu jossain vaiheessa.
Pitäis alkaa jatkaan eilen aloitettua siivous urakkaa vielä olis lasten huone, takkahuone ja keittiö sitte tyhjät pullot kauppaan ja vissyä lisää.

Pakkastakin riittää ihan tarpeeksi aamulla oli 9 aikaan 26 astetta jospas tuo nyt lauhtuisi maanantaina niinku luvassa on. Pääsis ulkoilemaan pienten kanssa kun eivät osaa vielä kertoa jos on kylmä

Onko teille tullut juomisen tilalle joku muu jota teette tai juotte tai miten hallitsette niitä tilanteita kun tekee mieli mutta ei juokkaan?

Tuo kun tekismieli juoda mutta en juokaan saa mut tosi pahalle päälle.

Niin ja oisko kokemuksia reviasta kellään.

Erittäin hyvää pakkaspäivää kaikille

Voihan kakka. kirjoitin sinulle pitkän viestin ja onnistuin hävittämään sen :imp: :smiling_imp:

Revia? ei ole kokemusta, palstoja lukiessani olen huomannut ettei se saa kovin hyvää kannatusta, mutta ehkä joku tietävämpi vastaa. Antabus on suositumpi lääke. Sen kun ottaa niin saa lakata ajattelemasta juomista joksikin aikaa. Oireet alkoholin kanssa ovat niin pahat ettei todellakaan kannata riskeerata. Vaikka eihän suomalainen usko ennenkuin kokeilee. Mutta ei kokeille montaa kertaa. On myös muistettava että vaikutus kestää useamman päivän, toiset sanovat että viikonkin. Lienee yksilöllinen juttu.

Juomista korvaavana toimintana ei siivous liene turhimpia, on peräti hyödyllistä hommaa. Lapsesi taitavat olla aika pieniä, mutta nyt voit viettää heidän kanssaan laatuaikaa. Leikkikää, lukekaa satuja, harrastakaa äiti-lapsi jumppaa pakkaspäivien ratoksi. Tai ottakaa yhteiset päiväunet voimien keräämiseksi, sinunkin on levättävä. Juomisen lopettaminen kuluttaa voimia.
Ennekaikkea, nauti ja ole onnellinen selvistä päivistä. 5 päivää on erittäin hyvä saavutus, eteenpäin sanoi mummo lumessa. :wink: :smiley:

Toi antabus ei passannut mulle joten sain tuon revian ja joo pieniä ovat vanhin 4 luokalla, toinen 3 luokalla ja kaks vajaan kahdenvuoden.

Sitä pidän ihmeellisempänä asiana että mun paraskaan kaveri ei ole huomannut mun käytöksessä mitään vaikkakin joka päivä jutellaan ja olinkin humalassa.

Mulle joka selvä päivä on voitto kohti parempaa ja toivon että niitä tulee olemaan paljon vielä edessä mutta mutta…

Pahoja paikkoja on synttärit ku ollaan kaverin kanssa yhdessä vietetty ja kesän moottoripyöräkokoontumiset kuis niistä selvitään.

Olen tehnyt tämän kohta 32 vuotisen elämäni aikana niin aimo kasan virheitä ettei enempää voi tehä hyvääkin kun onhan mulla vielä noi lapset mutta ku tämä juominen saa nyt loppunsa toivottavasti saan kaiken anteeksi.

Eiku “termiittien” syöttö hommiin :smiley:

Moi pikinen! Oman kokemukseni perusteella, voin vakuutta, että todella ihmeellisiä asioita alkaa tapahtua kun lakkaamme pakenemasta elämää päihteisiin. Omalla kohdallani aloitin taipaleeni totaalisesta nollatilasta, niin henkisesti, fyysisesti, taloudellisesti, kuin sosiaalisestikin ja tänään olen saanut rakentaa elämäni pienistä palasista kasaan, samalla luoden suhteet läheisiin ihmisiin kokonaan uudestaan, sillä erotuksella entiseen, että nykyiset suhteet perustuvat molemminpuoliseen rehellisyyteen, toisen kunnioittamiseen sekä toisen ihmisen hyväksymiseen.

Oman perheeni osalta sanon sen, etten mistään muusta asiasta voisi olla enempää kiitollinen tänään, kuin siitä että raittiuden myötä, suhde puolisooni sekä lapsiini on aivan erilainen kuin ennen. AIkaisemmin koin heidän olevan kuin uhkana minun ja humalatilan välissä. Tänään olemme hitaasti hitsautuneet kokonaisuudeksi, jossa toiselle ihmiselle annetaan terveellä tavalla tilaa ja lapsille rakkautta, rajoja, turvallisuudentunnetta sekä läsnäoloa.

Omalla kohdallani koen, että vaikka alussa taival monessa kohtaa tuntui täysin mahdottomalle kulkea, riitti kun meni sen hetken eteenpäin, palaamatta entiseen. Uuden, raittiin päivän koittaessa, tuo vaikea hetki oli taas yhden kokemuksen verran helpompi mennä yli.

Sydämestäni toivotan sinulle raitista päivää, en pelkästään lastesi, vaan myös oman itsesi tähden. Olet ihmisenä ainulaatuinen, miksi siis tuhota itsensä.

kiitos kaikillle ihanasta vastaanotosta jos näin voi sanoa.

Ajattelin että jos paljastan nuorimmaisteni iän saaan kamalat haukut siittä miten olen voinut tehdä niin ja noin vaikka nyt että koko mun historiaani tunnekaan. Koitan tässä välillä kirjoitella kaiken siivoomisen, ruuanlaiton, keskustelujen mieheni kanssa ja ton tuplana kuuluvan äity äiti äiskä huudon seassa :smiley: ja jos en heille nyt heti vastaa tulee huudot vaan kovempaa stereona.

Mua väsyttäisi kauhiasti olis hieno mennä maate peitonalle ja katella hetki televisiota mutta eka kaksosten saunassakäyttö, iltapuuro, hampaidenpesu maitopullot ja nukutus sitte rumpa isommista iltapala, huolehtiminen että kaikki tarvittavat iltatoimet on tehty ja niiden nukkumaan komennus jos puoli 12 aikaan olen nukkumassa kaikki hyvin ja sitten viimeistään puoli 4 huutaa jompikumpi maitoa tai könyää viereen. Pikkasen liippaa kaukaa nää mun jutut mutta ku tuntuu että on henkisesti poikki niin ei voi mitään pitää vaan ajatella jaksaa jaksaa.

Juomisen himon ja halun kaukana pitäminen vie aikapaljo voimia.

Voisiko miehesi huolehtia lapsista niin että saat yhden lepopäivän välillä?

Olis nyt 10 min omaa aikaa sitten sakkia pystyyn olis likan lääkäri reissu ja mies lähtee kaveriksi ajamaan autoa ku matkaa on niin paljon.

Olen lukenut teidän muidenkin juttuja aina pätkän sieltä ja toisen täältä ku ei aika muuhun riitä.vastatakin aijoin moneen mutta mulla pitäis olla paperi vieressä mitä mun pitäis tai piti kirjoittaa että seuraavan kerran ku pääsen koneelle muistaisin ne asiat.

Huomasin tuossa että kyllä se lompakossakin tuntuu ku ei tarvi kaljaa kotiin kantaa menee kauppaan paljo vähemmän mitä nyt tuota tupakkaa meneekin sitten melkein perhe aski per vuorokausi tai siis polttaahan tuo ukkelikin jokusen niistä.

viime yö oli ihan kamala pienet kiekas heti kunnolla ja mua ois vaan niin nukuttanut niinku miestänikin mutta mutta noi hitsin hampaat ja taas kerran hampaat.

Jospas illalla lisää oikeen ajatuksen kanssa ku nyt hyökkäsin suoraan sängystä koneelle.

Erittäin hyvää päivää kaikille.

Ps. viikko ilman viinaa :mrgreen:

.