oikee paikkako vol.2

no niin täällä taas…

13.4 alkoi revia uudelleen törpöttelyjen jälkeen

Toteamukseni:

• Minusta ei ikinä tule kohtuu käyttäjää…
  • Tarvin henkilön joka on tukenani niinä hetkinä ku tekee mielijuoda…
  • Tämä palsta auttaa mua suuressa määrin pysymään kuivilla…
  • Ilman Reviaa en tule selvänä pysymään ainakaan vielä…

Nyt on hyvä ja helpottunut olo sain vihdoin itelleni selväksi että elämä ilman viinaa on kivempaa…

Tervetuloa ja voimia siulle toivon, täällä on hyvä lueskella ja kirjuutellakin omia tuntojaan jos sille tuntuu.
Reviasta ei ole kokemuksia mutta antabuksesta on, itelläni toimii loistavasti eli en voi juoda :slight_smile:

Tervetuloa takaisin, pikinen.
Olen sinua paljon ajatellut, en vain ole tohtinut lähestyä. Olet nyt kokeilut kokeillut, toivotaan ettei enää tarvitse kokeilla. Tästä sitten eteenpäin uusin eväin ja vähän vanhojenkin. :stuck_out_tongue:

Moikka Tuulenviemää olenkin kahtellut että mihin olet kadonnut ku ei kuulu :smiley:
Empä oo ite ehtinyt kirjoitella paljon hommaa

Olen minä sinne tänne pistänyt sanasen jonnekin väliin. On ollut vaan niin myrskyävää säätä etten rauhan ihmisenä hirveesti ole viitsinyt sekaantua. Pari vihamiestä olen ehkä onnistunut saamaan.
Mikäs tässä, viinattomana olen pysynyt. Nyt olen “kotiarestissa” kun leppä kukkii ja allergia ei tykkää ulkoilmasta. Alkaa jo tehdä mieli ulos kevättä haistelemaan, mutta ei vielä pysty. No, tämäkin menee ohi. :smiley:
Joko tautikierre perheessäsi on helpottanut?

Ei nyt flunssaa sairastetaan mutta pahimmat on jo ohi.

No siis en itekkään ole pitkään aikaan tänne mitään kirjoitellut.

Sitä tässä lähinnä ihmetellyt miks pitää joka asiasta riidellä miks ei vois vaan olla sovussa eikö se olisi kaikkien kannalta paljo parempi niin.
Taitaa noita viha miehiä olla minullakin mutta siittä ku vihaavat ei paljo kiinnosta aloitin vaan uuden ketjun ku tuli tossa testattua kumpi määrää ite vai alko ja alkohan se oli.

Pitäis ruveta viivottimen kanssa porttia suunnittelemaan mutta saas nähdä saanko siittä mitään aikaiseksi :mrgreen: Aita tuohon terassiin kumminki tuli kopisteltua oli vain aika härdelliä ku kaverina oli 4 lasta

Sinulla on sitten kirvesmiehen ja insinöörinkin taipumuksia. :smiley: Se on hyvä, perheenäidin on oltava melkoinen moniosaaja vaikkei siihen ammattiin koulutusta olekaan.

Kantapään kautta opettelu on monessa asiassa paras opettaja, ei tarvitse enää teoriatietoja testata erikseen. Onhan se rankinmman kautta mutta tehokasta. Useimmille kai? Toiset ei usko koskaan.

Riitelyn takia aioin jo minäkin jättää koko palstan, jää niin paha mieli kun joku yrittää ahdistuksissaan etsiä apua täältä itselleen, ja sitten on muutama viisas joka teilaa kaikkien “pienempien” kannustukset ja haparoivat kertomukset ylimielisillä kuittauksillaan. Juuri tälläisiä asioita ei oikein uskalla kirjoittaakaan kun pelkää jo etukäteen etä kohta joku viisas tulee sanomaan että pysy sinä hiljaa kun et mitään tiedä. Siinä sitten pysyy hiljaa jo ennenkuin käsketään. Jää haettu tuki itseltä ja toisilta saamatta.
(Nytkin on tunne että pitäisi pyyhkiä edellinen pois ettei kukaan saa aihetta vastata ilkeästi.)

No mutta, Pikinen. Tallataan me eteenpäin uusin voimin. Asioilla on tapana järjestyä.

Tsemppiä kaikille ihan ensteks :slight_smile:
Asioilla on todellakin tapana järjestyä, sen olen tässä vuosien saatossa saanut huomata :slight_smile:
Asiat järjestyvät, ei ehkä niin kuin kuvittelemme tai silloin kun toivomme mutta lopulta kuitenkin :slight_smile:

Kyllähän tässä plinkissä riitelyä on tosi paljon. Ei kuitenkaan kannata muutaman päällpäsmärin takia tätä jättää. Aina löytyy kuitenkin jokunen helmi kun etsii. Tuntemattomien kanssa keskustelu netissä on hankalaa kun puuttuu ilmeet ja äänensävyt. Minulla on eräs hyvä kaveri jonka tyyli kirjoittaa tekstareita on aikasen “tylyttävä” mutta kun tunnen ihmisen hyvin niin osaan kuvitella hänet sanomaan naamakkain saman asian ja silloinpa se ei mitenkään loukkaavaa olekaan :smiley:
Sittenhän on se hyvä konsti jättää jättää lukematta tiettyjen nikkien kirjoitukset, aika pianhan sen huomaa kenen kirjoituksista tulee vaan paha mieli.

.

juu samat mahdollisuudet on mulla ku muillakin…

nyt väsyttää ihan kamalasti tein meidän terassiin aidan mistä pikkuiset ei pääse pois ja portin myös nyt on sitten oikea käsi todella kipeä. ei kärsi mitään puristaa.

no kohta lähtään nukkumaan jes…

Virtaa on taas kui pienessä’ pitäjässä…

Lapset vaan sairastaa ja yöllä ku ne herää ei sitä virtaa taho enään olla…

Naputellessani viikonlopun aikana aidan tuohon meidän terassiin ja portinkin siihen että nuorimmaiset pyssyy aisoissa sain samalla käteni tosi kipiäksi nyt koittanut olla vaan mutta sehän ku ei taho 4 tenavan kanssa oikeen onnistua.

Olis sitte tasan kaks viikkoa juomatonta aikaa takana ja pitäis jo valmiiksi hakea satsi reviaa kaappiin ettei pääse loppumaan ilman en vielä tässä vaiheessa uskalla jäädä vaikkakin on tää elämä ilman viinaa ja krapulaa paljo kivempaa ja jaksaa touhuta asioiita ihen eri tavalla.

No jos nyt söis loput käpykakusta laittaisi pienet nukkumaan ja menis itekki elokuvaa kahtomaan tai jotain mitä sieltä nyt sattuu tulemaan.

Oli niin lämmin päivä että nautin ulkona olosta eikä tänään kyllä ole paljoo tullut sisällä oltuakaan ja sen kyllä keittiöstä huomaa :blush:

Hyvää yötä ja huomista päivää

toivoo pikinen ja kumppanit

Ihanko lauta kerrallaan naputtelit vai oliko elementit? Kyllä siinä käsi kipeytyy, ittelläkin on kokemusta kaikenlaisesta pienestä remonttihommasta. Kun ei ole ammattilainen niin ottaa voimille enemmän. Puuttuu oikea tekniikka ja ammattilaisen työkalut. Voi olla että joudut useamman päivän sitä kättä parantelemaan.
Haepa ne reviat että on tulevaisuus turvattu, alussa on parempi olla ylivarovainen kuin ottaa turha riski.
Kauniita unia.

Mulla oli 70 metriä lautaa ku aloitin ja reilu 2 metriä jäi jäljelle ja vielä pitäisi lisää käydä hakemassa ku tuli mitta virhe ja loppu kesken mutta ei toi käsi anna periksi jatkaa no keskiviikko iltaan mennessä pitäis olla valmis ku mies saapuu kotosalle ois niin kiva valmista terassia esitellä.

Wau!!! :open_mouth: