Oi että mä Kaihoan=( Mä niin Kaihoan=(

Kuukausi sitten elin vielä niin onnellisena… Onnellisena töissä ja toivo eli loppuun saakka… Mikään ei auttanut Jumalaamme POLIISIA vastaan! Poliisi tuhosi elämäni 1.3… samantien kun elämäni tuhottiin POLIISUlaitoksella… korkki napahti auki… Oi että mä elin vielä kuukausi sitten niin onnellisena… Toivo eli loppuun saakka…=(
Poliisin tarkoitus on ihmiselämän tuhoaminen… mitään muuta merkitystä koko laitoksella ei ole. Ilman noita Sinipukuisia JUMALIA monikaan ei olisi alkanut juomaan=(

Voi sinua ressukkaa! Vielä kun kerrot, saitko ajokiellon rattijuopumuksesta vai törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, niin annan sinulle laastarin. Tai onhan sinulla varmaankin laastaria siellä autosi ensiapulaukussa, ammattiautoilija kun olet. Ammattilainenhan ei ota turhia riskejä, jos elanto tulee ajamisella? :slight_smile:

–kh

Eiköhän se “ajokielto” tullut ihan vain skeittailusta väärässä paikassa. Nyt on elämä pilalla, kun ei saa enää harjoitella frontside ollieta marketin parkkipaikalla. :laughing:

Ei kuule tarvitse RISKEJÄ ottaa… ROTANSAATANAT vainoaa vaikka koettaisi vältellä niitä kuin pahinta ruttotautista! en käryä ratista enkä vaarantele liikennettä! silti ne SAATANAT vainoaa kaiken aikaa… Mitään muuta osaa kuin autoja kytätä!! Pankkiroistotkin tietää että kun ilmoittaa epäilyttävästä autosta länsi-Hkissä, koko Itä-Hki on silloin rottavapaa kaikkeen ryöstelyyn. rotat silmät kiiluen pääsee LEMPI-hommansa-… AUTOPA JAHTAAMAAN!

Eiköhän nuo G-arska hyvä ihan vaan tee työtään, alati kusisemmissa olosuhteissa tosin kun meinaavat pistää loputkin massit jäihin tuon poliisitoiminnan osalta.

Multa jää vitsi ymmärtämättä…Jos kirjoitat tosissasi ja selvinpäin, ei taida olla lääkitys kohdillaan…Suosittelen terapiaa, itsetutkiskelua ja oman käyttäytymisen analyyttistä tarkastelua. Tai sitten olen siis huumorintajuton.

Tänne silloin tällöin kirjoittelee sellaisia teinejä, jotka on kuunnelleet teknoa liian kovalla. Ei niitä kannata sen ihmeemmin kummastella. Kun pienenä poikana joutuu kulkemaan isosiskon punaisissa piikkikoroissa päivät pitkät, niin pottuvarvasta alkaa kivistää. :laughing:

Jep, tämän sankarin tuunatussa karvanoppaunelmassa ( tai tulevassa semmoisessa ) on salettiin normi ydinlatausta vastaava äänentoistojärjestelmä.