(Offtopic) Mitä teit päivämäärä?kuukausi?vuosi?>>>

26.12.1993 Synnyin. Mitä teit silloin?
Eli vähän niinkuin mitä teit silloin kun? Jne…

Seuraava jatkaa omalla päivämäärällä ja kuukaudella ja vuodella.
Saa Tottakai vastata muidenkin päivämääriin!
Ei tarvi olla oma syntymäaika, koska tästä ei tulisi kalkkisten kanssa mitään.
Vaan laita randomi päivämäärä ja mietikkäämme missä olimme ja mitä teimme sillon. Kellon ajankin voi laittaa :smiling_imp:
Tilanteen mukaan voidaan muuttaa ajatusta!

Kun Estonia upposi opettelin vauvamatolla kääntymään kai…Missä iässä vauvat kääntyy/kävelee?

Tuohon aikaan vietin joulua ja odotin esikoistani.

Enpä kalkkiksena anna syntymäaikaani vaan: Mitä teit 2.8.2018 klo 22?

Katsoin telkkaria ja tissuttelin drinksua. Tyytyväisenä pyöräretken päätteeksi.

Mitä sinä teit 26.10.2008? (Minä lähdin silloin Argentiinaan puolen vuoden pestiin)

26.10.2008 olin kasiluokalla yläasteella. Himoitsin todennäköisesti vanhempieni saunakaljoja ja olohuoneen viinakaappia ellen jo ollut vetänyt ekoja kännejäni (en muista olinko jo)

Mitä teit 11.9.2001?

11.9.2001 olin luennolla. Kotiin palattuani selvisi mitä sillä välin oli tapahtunut.

Mitä teit 24.10.1997? Jos oikein muistan minä olin silloin Prodigyn keikalla.

^ 24.10.1997 oli perjantaipäivä. Todennäköisesti olin päivällä töissä Nuorten taide- ja mediapajalla, jossa harjoiteltiin mm. teatteria. Illalla saatoin istua koulun penkillä aikuislukiossa tai baarissa, tai mahdollisesti molemmissa.

Mitä teit 26.5.2019 ?

Mulla on hallussa viimeiseltä vuosikympiltä erittäin exäkti vastaus, sillä tarvii vain kattoa petterin panopäiväkirjasta.
Mutta jospa se jäis siviilin puolelle ja vastaan vaan ulkomuistista, että olin silloin Koukkuniemen vanhainkodissa sen kyseisen
kuukauden viihdytys- ja hyvinvointijoukoissa itsenäisenä toimijana ja pidin yllä etupäässä mummojen syöttö- ja pyörätuolirallia
hienoissa Näsimeren maisemissa. Ja siviilissä rakastin, kuten tänä ruttåkeväänäkin, enkä lain koskenut tai koske päihdänteisiin, nein.

Olin kolmatta kertaa Kankaanpään A-kodilla taipumassa ja tointumassa. Mitä Sinä duunasit ja skulasit kesällä 2004 ??

^ Kesällä 2004 skulasin ainakin kitaraa ja olin jatkuvasti humalassa. Bändiharrastetta oli siis. Keikkoja ei muistaakseni ollut ihan hirmu paljon, mutta joku festarikeikka jäi mieleen. Ei siinäkään hurraamista kyllä paljon.
Arkipäivisin kävin nojaamassa mopin varteen Espoon Otaniemessä TKK:lla, jossa ns. työskentelin siivoojana. Silloin kun en nojannut mopin varteen, istuin tupakkihuoneessa turisemassa mukavia TKK:n ukkojen kanssa. Oli hauskaakin joskus.
TKK:n paikalla on nykyisin Aalto-yliopisto. Joku niistä TKK:n ukoista moikkaa minulle vieläkin kun tulee jossain marketissa vastaan.

Kesäkuun 2004 alkuviikot olin salmonellassa. Olin saanut sen Thaimaasta, jossa vietin koko toukokuun. Hyvä reissu muuten, ja olin ekaa kertaa Euroopan ulkopuolella. Enkä tod. missään rantalomalla tai rymylomalla, vaan kiertelin reppu selässä pohjois-Thaimaassa: Chiangmai, ChiangRai, MaeSai jne.
Tapasin ChiangMaissa jonkun suomalaisen Keijon. Ajeltiin paikallisten kanssa mopoilla siellä yön sykkeessä. Kerrankin oli oikeesti hienoo humalasta huolimatta.

Mitä teit 01.10.2007? (Minä lähdin silloin pois katkaisuhoidosta, viimeisen kerran asiakkaan ominaisuudessa)

Jaa, sillonko. No, vietin yhden elämäni karmeimman kauden päätöstä. Aika vähän hyvää…
Aloin “vähentämään” dokaamista. Sehän ei siis toimi. Koirani oli yhden vuoden ikäinen ja
minä alta neljänkybän, mutta onkopa tuosta ajasta paljon mitään hyvää sanottavaa, ei oikein…

5.8.2005 Kirjauduin Päihdepsykiatriselta ulos ja lähdettiin jonnekin mökille kaatamaan ja
yksilöidysti lähihoitamaan addiktiota. Missä kuljit ja mitä duunasit, olitko päihteessä vai nuhteessa ?