Offtopic: Millaisena kuvittelet Plinkkiläisen?>>>

Kerro siis millaiseksi kuvittelet henkilön tälläisellä foorumilla jossa ei ole kasvokuvia tai muutakaan. Iän tietysti pystyy päättelemään ja sukupuolen kijroitustyylistä sun muusta. Sellainen hauska hassukikkelipaskapippeliketjun haluaisin aloittaa, kun olen aktiivisesti täällä plinkissä asioinut.

Kuvaile vaikka edellistä vastaajaa mielikuvillasi tai valitse joku muu plinkkiläinen

Seuraava siis kertokoot kuvailun ja olemuksen (tunnistaisitko kadulla) meikäläisestä

Sylvia on ehdottomasti punainen, punaiset hiukset ja punainen mekko ja ehkä jopa vieno puna poskilla.

Helena mä olen myös kuvitellut Sylvian punahiuksiseksi :smiley: mahdollisesti lyhyehköt punaiset hiukset.

Helenasta itsestään mulla tulee mieleen hienostunut nainen, ei siis hienostelija tai itseään liiaksi esille tuova vaan sellainen hillityn hallittu.

Ei huono arvio Pecorino, selvin päin olen kyllä hillitty ja hallittu, mutta humalassa tulee esiin huomattavasti rääväsuisempi versio minusta.

Sinä Peco taas olet pieni ja sitkeä. Juhlissa pukeudut kotelomekkoon ja korkkareihin, töissä jakkupukuun ja kotioloissa jumppatrikoisiin tms urheiluvaatteisiin.

Aika hyvä arvio Helena :slight_smile: töissä harvemmin pukeudun ihan jakkupukuun mutta samantyylisiin vaatteisiin - asiallisia mekkoja, kynähameita, suoria housuja… Kotona usein urheiluvaatteita mutta useammin pieruverkkarit kuin trikoot :slight_smile:

Sylvialla on pitkä paksu tumman ruskea tukka. Hän käyttää siinä mielellään kukkakoristeita. Ja pukeutuu paituleihin ja muihin mekkoihin. Tulee mieleen vähän sellainen italialainen kohtalaisen lyhyt ja kurvikas lady.

Pecorinon ja Helenan olin kuvitellut kuten tekin edellä. Lonkeroa on vaikea kuvailla vaikka mielessäni kyllä saan kuvan esiin. Veikkaisin että hän on aika hoikka, keskipituinen ja ristiverinen. Pukeutuu kuten nuoret nykyään, farkkuihin ja t-paitoihin ja johonkin muodikkaisiin tennareihin. Mahdollisesti käyttää silmälaseja.

Vilmasto on normaalipainoinen ja -pituinen nainen, jolla on lyhyet hiukset. Ehkä vaaleahkot. Käyttää rentoja vaatteita (töissä työvaatteita) mutta tykkää juhliin pukeutua kukkamekkoonkin.

hah! :laughing: tämähän on hauska.
Lonksu on juuri noin kuin Vilma kuvaili. hoikka, ehkä silmälasit ja ne muodikkaat tossut. mun mielestä vaalea. ne tossut on punaiset ja varrelliset. Converset vaikka. ranteessa ehkä festarirannekkeita tai muita rannekkeita. ei tatskoja vaikka on nuori.
meistä akoista jokainen on vähän ylipainoinen, paitsi Peco. hänen kroppa on timmissä kuosissa.
Helena ja Vilma ovat ruskeahiuksisia, Vilmatson on vehnätukka. Vilma pukeutuu töissä, ei välttämättä jakkupukuun mutta tosi siistiin ja laadukkaaseen asuun. hiukset on lyhyehköt. Pecolla on vaaleat pitkät hiukset, Helenalla ruskeat (pitkät). Peco pitää ponnaria muutoinkin kuin urheillessa ja on ruotsalaisen näköinen. Helenalla on mekkoja ja legginsit, paitsi ei tietty näin helteellä. Vilmasto pukeutuu sortseihin tai mekkoihin ja hänellä on usein aurinkolasit. samoin panta hiuksissa, ainakin töissä ja puutarhahommissa.

heh, kauhian vaikea kuvailla! kodeistahan me ollaan joskus raportoitukin.
itsestäni Vilma osui lähes nappiin. paitsi oon aika pitkä, 170. eikä siis oo punaisia hiuksia!
Lonksun kodissa on tyhjiä pizzalaatikoita siellä täällä ja kokispulloja. en usko että hää on mikään kokki. poikamies, kuten on kertonutkin :stuck_out_tongue:
Juhani on köriläs. iso mies. Lämppis on tyylikäs, pikkuisen bisness-lookia häällä kuten Vilmallakin.
missä muuten Lämpömittari luuraa?!!! ei oo kuulunut pitkään aikaan mitään. vai onko? tietääkö joku? lomilla kun mulla on jäänyt väliin juttuja ja kuulumisia.

Hahaa! Olen pullukka. Muuten ihan täysin kuvaileva. Mulla on nyt päällä harmaa t-paita jossa on printattuna jtn tekstiä (en lue t-paitojeni tekstejä ostotilantessa) Juu isoja merkkikehyksiä käytän ja jalassa on täl hetkellä pääkallo/suttu?-kuvioiset shortsit. Käytän consseja ja perus tennareita yleensä eli sekin meni oikein. Pipomies olen myös toisinkuin monet ikätoverimiehet jotka pitää aina lippistä (nukkuessaankin).
Pitsaa en ole tilannut ikinä tähän asuntoon ja en ole kokki. Makaronijauhelihamössöllä käyn ja nuudeleilla ja tonnikalalla! :slight_smile:

Juhanista tulee kyllä mieleen juurikin semmonen perus äijähemmo ja 1970 on semmonen perushemmon kehittynyt versio joka omistaa koiran ja koittaa olla swag. tämä swag kuitenkin epäonnistuu kaikkien muiden mielestä paitsi hänen itsensä.

Juu ja tiedoksi olen tumma karvoitukseltani. Isäni on hyvinkin kikkaratukkainen mies (suomalainen ihan) ja äiti hyvin hiekanvärinen (nykyään tottakai värjää ja on semmonen perus mamma lyhyt piikikäs tukka. Juu kamalasti informaatiota. Aika varmasti bongaatte Lonkeron näköisiä nuoria miehiä päivittäin. Ihan missäpäin Suomea vaan! Mulla on alkoon ja kauppaan mennessä myös musta 2 vetoketjun merkkireppu. Ei mikään Kången tai mitäse nyt onkaan vaan sellanen perus musta mitä kaikil miespuolisilla PITÄISI olla. (vaihtoehtona maastokuvioinen) Monet kaverit tykkää siitä reppumallista enemmän.

Tämä ketjuhan se multa jäi jonnekin sivuun loman lopputohinoissa! vallan mainio ketju onkin!
Kun täältä lukee näitä juttuja niin sitä mielikuvissa pyörii se ympäristö missä kukanenkin kirjoittaa. Se on se vahvempi mielikuva.
Nykyään nimimerkeillä on enemmän jo kasvojakin :laughing: mutta mä olen huono mitenkään tarkemmin niitä mielikuvia “yksilöimään”. Ja nyt oli varmaan maailman huonoin hetki edes kirjoittaa tähän mitään…terveisin yövuorolainen joka yrittää herätä tähän päivään ja toiseen yöhön.

Mutta itsestäni nyt voin sanoa, että olen tavallisen näköinen keski-ikäinen suomalainen nainen. Just googlasin keski-ikäinen nainen ja eksyin Vauva-lehden juttuihin ja toinen linkki vei plinkkiin :laughing: Vauvalaiset keskusteli keski-ikäisen naisen tuntomerkeistä ja enpä viitsinyt kovin pitkälle lukea :open_mouth: nuorilla naisilla oli sana sanottavana meistä viiskymppisistä, mutta niin se on varmaan minullakin ollut aikoinaan.
Okei siis olen tavallisen näkönen, lyhyehköt vaaleat hiukset joita värjäilen välillä suuntaan jos toiseenkin. Tai kampaaja ne värjää ja nykyään enemmän raidoitetaan. Tällä hetkellä aika naturelli auringon paahtama kuontalo. Ylipainoakin on vaikka liikun, makea elämä paisuttanut mittoja. Työnantaja huolehtii työajan vaatetuksesta. Vapaalla aika käytännöllistä verkkari/farkku jne linjaa. Pyöräilen paljon paikasta toiseen niin reppu kulkee useammin mukana kuin käsilaukku. Ja pyöräilykypärä ehdottomasti aina! Juhliin sitten juhlavaatteet koruineen kaikkineen. Mekkokin kelpaa.
Mutta se mistä minut tunnistaa kuulemma on nauru ja puhe…sitä kun riittää! ja kädet heiluu välillä kuin tuulimyllyt, että siinä on sivullinenkin jo vaarassa. Töissä olen kuullut eräänkin kerran, että tietää milloin vilmasto on vuorossa :unamused: osaan minä hiljaakin olla ja varsinkin asiakkaitten kanssa olen todellakin hillitympi/hiljaa vaan minkä sitä nyt luonteelleen voi.

Ja kuuleppa lonkero kun minäkin tykkään pitää pipoja! mulla on eräskin trikoinen pipo jemmassa ja pidän niitä aikasesta syksystä myöhäseen kevääseen. Tuon pyöräilykypärän kanssa tullut totuttua niihin ja ne on jääneet muutenkin käyttöön. Ihan parhaita! liekkö nyt keski-ikäselle sopiva, mutta siitähän minä en välitä :laughing:

yllätys, että Lonkero on sanojensa mukaan “pullukka”. tämä yksityiskohta tekee hänestä miehekkäämmän, sitä miltä mielikuvani on :smiley:
entä mitä tarkoittaa “swag”. se on jotain nuorisokieltä kö.
kuten Vilmatson, minäkin tykkään käyttää pipoja. ne on nykyisin niin kivan mallisia. just olin kuntokävelyllä ja päätin panna pipon. suosikkipiponi on tummansinistä trikoota, kakkossuosikki harmaa neulepipo. nyt mulla on päällä varmaan vähän turhankin nuorekkaat polvista rikkirevityt farkut (tai ehkä ne on jo out?). ne vaan on niin mukavat päällä. sit on miesten harmaa ylisuuri t-paita ja sen päällä farkkujen värinen neule.
ylipainosta muuten. alan olla jo lähes normaalipainoinen. ruokahaluttomuus, mikä vaivaa säännöllisesti, on tehnyt asiansa. olen 170 ja painan enää 71, just aamulla tsekkasin. en kiinnittänytkään huomiota että Vilma arveli mun olevan italialaistyyppinen tms. näin on joskus kysyttykin. myös juutalaiseksi on arveltu. näin kesäisin ruskea tukka on vaalentunut mutta kulmakarvat ovat mustat. ja paksut! niitä saa aina nyppiä kun ne kasvavat muuten yhteen. aika mitäänsanomattoman näköinen “ulkomaalaisuudestani” huolimatta. nuorenahan me oltiin kaikki nättejä. tyylitajua ei oo tippaakaan vaan yleensä paan vaan sävy sävyyn kuteet kun mielikuvitus ei riitä muuhun. ystäväni P:n mielestä oon aivan järkky pukeutuja. se sanoo usein: lupaa pliis, ettet käytä noita verskoja miehes seurassa. tai paitoja, takkeja, vanuttuneita paituleita.

ny joku muu saa jatkaa.
moikataan ku tunnistetaan :stuck_out_tongue:

p.s ai niin, Vilmatsonin toi eläväisyys on ollut mulla koko ajan mielikuvissa. toisaalta myös se mietteliäs Vilmasto, siellä jossain lammen rannalla.

Mä guuggeloin tuon swagin. Tuli hauskoja juttuja vastaan :laughing: mä kans voisin olla swag…musta mun vaatteet on tosi cool välillä ja toisinaan kun katson peiliin niin käy mielessä, että mitä ihmettä oot pukenut päälles :unamused: varsinkin mun kotivaatteet on kyllä suoraan sanonko mistä väriskaaloineen (nyt mullon päälle sammaleen vihreä tunika ja kirkkaan pinkit sortsit :laughing: jalassa violetit aamutossut). Enkä mä aina niin tarkkaan katso minkänäkösenä lähen vaikka kauppaan. Pipo päähän ja menoksi. Siinäkin asiassa olen jekyll&hyde. Toisinaan tosiaan aivan yks lysti minkä näkönen olen ja taas välillä hion viimeseen hiussuortuvaan asti ulkoista olemustani harmoniseksi väriskaalaksi ennen kuin lähden minnekään. Ja kaiken huipuks me ollaan miehen kans just saman týylisiä tässä asiassa! sillä on töittensä+luottamustoimiensa takia aina kauluspaitaa kravatteineen päällä niin vapaalla ei todellakaan. Vakka kantensa valinnut :sunglasses:

Joo tästä nyt tuli off-topicin off-topic vaan haitanneeko se.
Kertokaa muutkin lisää tämmösiä! näitä on niin mukava välillä lukea eikä vain puhuta viinasta hela tiden.

Mä en kyllä ole ruotsalaistyylinen :laughing: olen lyhyehkö, normaalipainoinen mutta en mikään hento, pitkä vaalearaidallinen tukka. Sellainen “pyöreäposkinenperuspottunokka”. Tykkään pukeutua mutta olen jossain hakuvaiheessa. Välillä tuntuu että eih, näytän liian tätimäiseltä. Välillä ajattelen että ei hitto, näytän keski-ikäiseltä joka yrittää olla nuorekas :slight_smile: mulla on joskus ulkonäkökriisejä, tyyliin voi kun olisin tosi nätti ja hoikka. Ja joskus ajattelen että kai tässä ihan ok:n näköinen on ikään ja ammattiin (istumatyö ja ei aina aikaa huoltaa itseään) ja lasten lukumäärään nähden.

Tämä on samalla hauskaa että tylsää. Hauskaa lukea miten porukka toisiaan arvuuttelee ja miltä se totuus sitten näyttää. Mutta tylsää siinä mielessä, että rikotte mielikuviani :frowning: . Jokaisesta vakkarista on päässä jonkinlainen kuva ja nyt ne murtuu.

Sylvia, sinähän olet tosi hoikka. Jos minä painaisin 71 niin olisin oikeasti jo todella hoikassa kunnossa, vaikka olen sinua pari senttiä lyhyempi. Painoin tuon verran 15 vuotta sitten kun sairastuin kilpirauhasen liikatoimintaan ja sain koko ajan kuulla kommentteja siitä miten hoikka olin. Nyt olisi tyytyväinen huomattavasti isompaan lukemaan, joka kuitenkin saisi jäädä ainakin 15 kiloa alle nykyisen.

Minulla on nykyään aika ruskea tukka kuten Sylvia veikkasi. Vaalean ruskea kuitenkin. Olin nuorempana blondi mutta iän myötä tukka tummunut ja nykyään värjäytänkin sen hyvin lähelle omaa tummuusastetta, mutta vähän kirkkaammaksi vaan. Enkä pukeudu “tosi siistiin ja laadukkaaseen asuun” kuten Sylvia veikkasit. Tekisin sen mielelläni, mutta tällaisena paksukaisena tuntuu, että niitä ei tahdo löytää muuta kuin erikoisliikkeistä joissa jakut maksaa satasia. Olen aika pihi vaatteiden suhteen. Yritän kyllä töissä olla aina siististi pukeutunut, mutta melko rennosti. T-paitoja, paitiksia, neuletakkeja ja sellaista. Se miten monesti erotun joukosta on kengät. Rakastan erikoisia ja värikkäitä kenkiä. Lisäksi kenkäni ovat aina hyväkuntoiset ja puhtaat. Kammoan suomalaista tyyliä kulkea linttaan astutuissa ja kulahtaneissa kengissä.
Töihin laitan hiukset ja meikkaan AINA. Vapaa-ajalla en välttämättä. Viikonloput menee helposti verkkareissa ja tukka hapsottaen. Välillä yritän vähän kotonakin ottaa siistimpää lookkia, jotta ei miestä sattuisi silmiin, mutta joskus ei jaksa välittää. Viime vuosina olen yrittänyt luopua pahimmista pieruverkkareista ja hankkia uusia tarpeen vaatiessa. Jotta ne edes olisi siistit.

Näistä teksteistä huomaa, että työt määrittää aika paljon sitä miten pukeudumme. Vaikka se ei nykyään enää niin tarkkaa olekaan kuin ennen. Meilläkin töissä näkee huonosti istuvaa farkkua ja college puseroa aika paljon, mutta silti itse tykkään, että on töissä siistimpi ote kuin kotona.

Lämpömittarin myös miellän aika tyylikkääksi tai ainakin siistiksi. Muuten en saa mielikuvaa siitä onko hän tumma vai vaalea, lyhyt vai pitkä. Jäänyt miettimättä, mutta täytyypä pohtia jos hän täällä vielä ilonamme pysyy.

Hauska aihe! Ikävä, etten uutena vielä oikein tunne täältä ketään, jotta voisin jakaa hassuja mielleyhtymiäni. :smiley:

Hei nostellaas tätäkin ketjua. Voidaan vaikka ehdottaa kenestä plinkkiläisestä mietit mitäkin jos olisit sen ihmisen vaikutuspiirissä oikeassa elämässä. (tää on oikeata elämää) Tarkoitan siis sitä edelleenkin mitä aloitusviestissä, että mielikuva kirjoitusten perusteella.
Ei tarvi huijata, mutta ei myöskään murtaa kenenkään luottamuussuhdetta kehenkään mielikuvien perusteella.

Olen itse pitänyt taukoa nyt Plinkistä, joten jätän vapaasti jonkun jatkamaan keskustelua. Seuraan kyllä ja kommentoin.

En itse osaa kuvailla teitä Plinkin naisia mitenkään yksittäin, mutta voin esittää stereotyyppisen kuvaelman tuntemistani naiselliseen ikään ehtineistä alkoholistinaisista keitä tunnen, joten saatte leikkimielisesti päättää mihin gategoriaan kuulutte. Ei mitään pilkkaa oikeasti.

Omaan listaani laitan vain tällähetkellä vanhempia naisia, koska en koe plinkissä olevan nuorempia (oman ikäisiäni) alkoholistinaisia.

1. A-klinikan äitinainen

Tämä leidi on yleensä pitkä ja hoikka. Lyhyempiäkin, mutta edelleen hoikkia yksilöitä on tavattu.
Lapset samaa ikää, kuin itse olen eli 25v-30v.
Juttelee mieluusti ja kävelee usein kädet puuskassa. On aina luotettava ja ystävällinen, vaikka haisisi viinalle (harvoin haisee).
Sosiaalisenmedian päivityksistä kuitenkin on huomattavissa vakava päihtymystila.
Trendikäs. Lyhyet hiukset. Kuiva iho ja usein tupakoi.

1. A-klinikan maturesinkkunainen

Kyseinen ilmestys istuu viereesi huohottaen ja katsoo ensiksi peiliin jonka omasta laukustaan kaivoi. Puuskii ja huohottaa ja voivottaa. Blondi tukka yleensä ja puna kasvoilla. Mukava aina. Räplää lehtiä ja on ahdistunut. Ei lapsia ja miessuhteet baareihin suuntautuneita. Asuu yksin. Ehkä kissa tai kaksi tai koira.
Koiranaisilla yleensä mustatukka ja mies monesti matkassa. Tappelee miehensä kanssa ja ulkoiluttaa koiraansa krapulassa istuen auringossa tatskat näkyen.

1. Punaviinitäti

Punaviinitäti ottaa punkkua hienon keittiönsä kaapistosta (alhaalta piilossa kierrätysjuttujen vieressä). Se istuu ja puhuu omasta mielestään kivalla äänellä vieraille/lapsille/muille. Talo sisustettu kivasti. On takkaa ja tiluksia. Ei koskaan suutu. Siivoaa kännissä petolinnunpeppu pystyssä lattiamattoja ja kuuntelee tv ohjelmaa josta ei tajua mitään. Harmiton ilmestys. Surullinen kyllä.
Kelpaa lapsenvahdiksi.

1. En ole alkoholisti-nainen

Punatakkinen nainen joka usein ajaa fillaria tai myös autoa (pientä yleensä). Käy Lidlissä. Tervehtii heikosti tuttuja. Sosiaalisessa mediassa aktiivinen. Mieskuviot vaihtuu. Lapset lähteneet kotoa tai sijoitettu. Lippis päässä usein. Näyttää ikäistään vanhemmalta. Vihainen ja kiireinen oikeassa elämässä. Sosiaalinen, mutta vain alkoholiin liittyvissä tilanteissa. Muuten käppäilee reppuselässä kotiin perus ulkoaopitut tarvikkeet mukanaan kotiin jonne sulkeutuu joko “poikaystävänsä” tai kissansa/koiransa kanssa.

Kärjistettyä paskaa. Anteeksi kaikille. Oli pakko kirjoittaa jotain.

Vastapainoksi saatte kuvailla kärjistetyt esimerkit nuoresta alkoholistijätkästä.

no on todellakin kärjistettyä! :laughing: :laughing: :laughing:
kiva kuulla sinusta Lonkero, pysyhän nyt sitkeämmin ja aktiivisemmin Plinkissä.

pientä kommenttia:
meitin ikäiset ei laita itsesään some-kuvia “vakavasti päihtyneinä”, jos ei ihan vitsailla halua omaten roppakaupalla itseironiaa.
… ei hitto, noi on tosiaan niin kliseisiä kuvaelmia ettei mitään määrää! :laughing:

taisin kerran yrittää kuvaillakin sua tässä samaisessa ketjussa. kuten olet kertonut olet nuori, homoseksuaali ja muistaakseni vaalea.
sulla on muodikkaat lenkkarit tai muut tossut. tatuointi käsivarressa. jokin koru, ehkä ranneke. rotsi on lyhyt, vyötärölle asti, ei siis esim puolipitkä villakangastakki, duffeli ei ainakaan. pipo, myös muulloin kuin pakkasilla, sekin semmoinen muodikas. hoikka. hiukset lyhyet.
kotisi on siisti. eikä niitä pizza-laatikoita siellä täällä, mitä muistaakseni veikkasin, ja minkä sitten kielsitkin.
pyykinpesussa sulla oli jokin ihan hulvaton tapa. ja oliko se kaverisi, jonka hygieniassa on puutteita - toisin kuin sulla - ja joka käyttää kalsarit, kääk, kahteen kertaan siten että kääntää ne toisinpäin :open_mouth:
kotona sulla on jotkut hyvät stereot. Ipadi. kallis puhelin, minkä vanhemmat on sulle antanut lahjaksi.
syöt myös lihaa. äidin lihapullat on parasta. lempijuomasi tietty lonkero. et käytä huumeita tai muita päihteitä alkoholin lisäksi.
luonne on ystävällinen, kaipaat parisuhdetta. kavereita ei ole paljon, muutama hyvä sellainen kylläkin.
opiskeletko vielä? sitä en muista. veikkaan että olet töissä. välillä oot joutunut sietämään työttömyyttä, kuten niin moni muukin.
netti/kännyriippuvuutta. et tupakoi. baareissa käyt silloin tällöin mutta enimmäkseen juot kotioloissa. ahdistuherkkä. kiva.

menikö mikään oikein? :laughing:

voi jeesus. :smiley:

olen todellakin homoseksuaali joo, mutta pullukka, mutta tumma kuin juutalainen.
tatskaa ei ole, mutta olen aatellut sellaista. Hiukseni ovat tummat ja lyhyet.
en koe olevani erityisen muodikas vaan enemmän pieruverkkaritasoa, mutta rannekoruja löytyy myös kelloja.
Olen aika neuroottinen siivooja mikä pätee myös pyykinpesuun ja tiskaamiseen.

Joo yksi heterokaveri tosiaan “tuulettaa” vaatteitaan. Jättää ne lattialle josta ne voi sitten uudestaan käyttää.

en omista stereoita cmoon 2019. En myöskään omista ipadia, Puhelinkin on halpa, mutta älyluuri tietty ja varalla toinen. Mulle tärkeetä on, että 4G toimii jokapaikassa.
Syön todellakin lihaa. Olen broileritilalta kotoisin :smiling_imp: . Käytin kukkaa ja LSD:tä ja bentsoja yhdessä vaiheessa. Bentsoihin ihan hirvee hirvee HIRVEEEE himo. Miettinyt pitäskö jostain ostaa esim Rivatril. Myös opioidit ois nastaa esim Tramal.
En opiskele vaan olen työtön ja käyn päihdekuntoutusryhmässä ja työttömienpajalla. Tällähetkellä 2x viikko vaan.
En tosiaan käy baareissa, vaan juon kotona. Joo olen todella ahdistusherkkä erityisesti darrassa.

Joo ja tosiaan sori tosta kamalasta stereotypia-alkkisnaisviestistä!

Nyt meen punkkaan makaamaan ja juon eka b-vitamiinitablettijuomaa.

Tervetuloa takasin lonkero! ja kiitos aamun nauruista noitten kuvausten kanssa :laughing:
Minä löysin jokaisesta jotakin joka sopii minuun :laughing:
Ja hei oikeesti Sylvia stereot…mulle on kyllä kuittailtu kans tästä asiasta oikeassa elämässä :laughing:

Suokaa anteeksi kun aamusta ekana taas lätkin tänne naurujani vaan kun oli niin hupaisa aamun aloitus.
Menenpä katsomaan mitä muut ovat rustailleet, että naurattaako ne. Mua itseäni väsyttää eli en kyllä ole oikein aurinkoinen tyyppi, mutta jospa se tästä kun juo muutaman litran kahvia.