O.T. Millainen persoona oman käsityksesi mukaan olet?

Mä olen aika laiska (en treenates), tarkka, kiivas, kiihkeä, normaaliälyinen, ulkoisesti tavis, rauhottumaan päin kuitenkin (ikä?), pohdiskeleva, helposti syyllistyvä, pystyn pyytämään ja antamaan anteeksi (en väkivaltaa), kärsimätön, helposti nauravainen (oikees seuras?), mut myös melankolinen, helposti (etenkin kauneudesta) liikuttuva, sanallisesti aika vahva. Kertokaa, mua kiinnostaisi lukea! :slight_smile:

hyvin ihmistenkans toimeen tuleva… vaikka itse en hirveästi ihmisistä pidäkkään… eli on vaikeuksia olla selvin päin jossain mis on paljon ihmisä… suht koht hyvin aivot toimii ei ole koskaan ollut ongelmia koulussa eikä ole koskaan tarvinut lukea kokeisiin mut silti oon luokan parhaimpii arvosanoi saanu :unamused: … ja sit olen tunnekuollut… todella paha sitoutumis kammoinen… melko utelias tai siis ei minua muiden ihmisten asiat kiinnosta mut luen sillain netistä kaikist ihmeellisistä ja ei ihmeellisistä asioista todel paljon…

Utelias, asioita hyvin paljon kelaileva ihminen (välil vähä liikaakin), laiska (vaikka jaksan tehdä kyl duuniiki asioiden eteen), tyyppi joka tekee aina kaiken oman pään mukaan, ahne, itsekeskeinen, jonkun verran sadistinen,
jonkun verran masokistinen, sarkastinen, humoristinen, järkkymätön, “tunnevammainen” :mrgreen: ,
mielisairas, sosiaalisesti “lahjakas” hyvässä ja huonossa ← (manipulointi, jota en kyl enää harrasta),
etc plaaplaa :laughing:

Mä kelaan kans asioita aivan liikaa; asiat menee usein aivan järjettömiin mittasuhteisiin ellei oo joku joka palauttaa maan pinnalle. Masennun myös helpost jos en pääse puhumaan omist asioist, tosin määrätyist asioist puhun vain määrätyille ihmisille (nyt oli aika masentun ku ainoa ihminen jolle voi puhua oli kk:den lomal klinikalt, täl hetkel vain se on ainoa jolle uskallan puhua mitä vain; tai en sen takia ollu masentun vaa siks ettei oo voinu puhua tärkeist asioist). Oon melko avoin, mut nyt ku ollu selvänä ni huomaa ettei enää samallalailla mee kaikkien kans puhuu kuten sekasin olles. Etenkää käyttäjien kans ei vaa enää tuu viihdyttyä. Oon rehellinen ja luotettava; sanon mielipiteeni välil liiankin suoraan mut e"kohteliaalla tavalla". Jos joku ystävä kysyy onks joku vaate hieno sen päällä ja must se ei sovi, ni kehotan kokeilemaan toista kertomatta ettei se toinen sopinu tai sanon mitä mun mielest pitäis muuttaa. Keksin mielummin positiivist sanottavaa ku negatiivist ellei sit oo joku ongelma et joku ei pidä minust mun mielestä… Hiukan vaikea ihminen oon… Itelleni varmaan on vaikeinta se et oon kunnon perfektionisti ja mielialat vaihtelee välil aika rajustikin enkä edes ite pysy mukana, mut ne ketkä mut tuntee tietää et oon sellanen herkkä ja melko ailahteleva… Mun kans ei ainakaan tuu tylsää ku en jaksa vain “olla” pitää keksiä tekemist :slight_smile: … Mä oon eniten sellanen puhelias maailmanparantaja-tyyppi :smiley:

mhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhmmmm!!

olen aika pohdiskeleva mutta ujo-> vähä sanainen! tykkään kuunnella muiden ihmisten keskustelua, mielipiteitä. minulla ei ole tarvetta puuttua siihen itse. päihtyneenä tosin tuokin “fakta” kumoutuu usein. muutenkin päihtyneenä, olen vähän liiankin sanavalmis ja suorastaan rasittavan puhelias! selvinpäin siis päinvastoin! :unamused:
olen vähän pöhkö! ai vähän?! :laughing::laughing: :laughing:
mielestäni olen hyvin avarakatseinen ja helposti lähestyttävä persoona, minulla on harvoin ennakko luuloja! olen myös hyvin empaattinen ihminen, vaikka se ei aina heijastukkaan ulos päin!
peitän todellisen persoonani aika hyvin… :unamused: :unamused:
olen huumorin tajuinen ja iloinen ihminen, osaan ottaa hetkestä ilon irti, pohtimatta tulevaa, menneestä puhumattakan! virheistä toki oppii, mutta ei niitäkään kannata liikaa jäädä miettimään!
niin taas toisaalta, olen välillä kovin masentunut persoona, mutta en anna senkään heijastua liikaa muihin ihmisiin ja olen jo oppinut hoitamaan huonot kaudet omissa oloissani!
olen myös kovin tempperamenttinen ja sponttaani! joskus itsekkin joudun pysähtyä ja miettiä, mitä juuri tein tai sanoin! hyvin ennalta arvaamaton persoona!!

mmh…
ei tällä erää muuta! :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

Sarkastinen, kahjo, päihdehakuinen, välillä ehkä hiiren verran kusipää ja vittumainenkin (luojan kiitos miun ei tarvi olla itteni seurassa :laughing: ), asioita liian monimutkaisesti ja pitkäjänteisesti pohtiva, verbaalisesti suht lahjakas, antikilpailuhenkinen (PAITSI koko ajan on kova skabailu itteeni vastaan → itsekuria löytyy ja oon välillä ehkä turhan ankarakin itteeni kohtaan; eli masokismia), sadistinen, näsäviisas, ärsyttävä, pirinisti, tunnevammanen, utelias, tiedonjanoinen (google siis kovassa käytössä :wink: ), lahopää eli muisti helkkarin hyvä mut harvinaisen lyhyt etc…

Aika lailla mennyttä… Kuolemaa tässä odottelen.

Nyt on Maagolla oikea asenne!

äkkipikainen, huolellinen (jos saan keskittyä vain siihen yhteen asiaan mihin olen ryhtynyt), ujo (toisinaan),
rehellinen, omahyväinen (terveellä tavalla!~ itsevarma), reilu (välillä liiankin), perusluonne: rauhallinen, “kiltti”.
reipas, ahkera, tarvittaessa hallitsen hyvin sosiaalisen kanssa käymisen (selvinpäin), + olen elämänjanoinen kloppi.
kaikkea on hauska kokea. olen hieman yllytyshullu. hc:eimmat kokemukset lienee jo takana päin. on hallittava
itseään, eikä aina kulkea himojen perässä. olen myös kuulema kohtelias.

huonona puolena voisin mainita mm. äksyilyn, siis jos joku ei hokaa heti jotain asiaa nin annan kyllä vähän
liiankin herkästi siitä palautetta, kun jokainen ihminen on omanlaisensa persoona, eikä kaikki aina sitä
maalaisjärkeä osaa jokatilanteessa käyttää, siis koko aikaa, samahan se on myös minulla.

on kortilla (minulla) myös kääntöpuolensa. olen sellainen sinulle, minkälainen sinä olet minulle. peiliteoria.
mulla on kyllä yllättävän korkea ärsyyntymis kynnys, mutta kun sinne kivutaan voi tapahtua ihmeitä. omiani
puolustan ja kaveria ei jätetä.

98 % ihmisistä, mun mielestä suhteellisen turhia, joten jos puhun niille, niin sanon vaan mitä ne haluu kuulla. Ei vaan kiinnosta. Ok, joku tuttu tyttö on eronnu ja istuu vaikka whskybarin siinä portailla ulkona niin totta kai sille vaan sanoo jotain tyyliin "Kulta pieni. Mä tiedän,että kaikki hokee sulle, että kaikki järjestyy. Ei ne ihan oikeassakaan ole, suhun tulee sattuu jonkun aikaa, mutta kyllä sä itsekin tiedät, että se kipu menee ohi. iso halaus, Noni, näin nyt jo pienen hymyn, tule tonne sisälle mun kanssa, tarjoon vaikka bissen).
Tämän keskustelun aikana saan miettiä seuraavan päivään ostoslistaa tai sitä että ulkona on liian kylmä.
Jotkut väittävät sosiopaatiksi, mutta se ei ole totta. Ne 2 % ihmisistä jotka on mulle rakkaita, niin heitä kohtaan olen hyvin empaattinen ja huolihteva.
Pientä ristiriitaa.

Vajaa.

Halutessani todella mukava ja pidetty. Myös aikalailla spontaani, tarkka, turhamainen, lojaali ja kiivas.
Toisaalta, saatan olla ylimielinen, nokkava, hankala ja patalaiska. Mukavuudenhaluinen. Oikeastaan mulla on pienen lapsen tarpeet: kunhan saan tarpeeksi rakkautta, ruokaa ja syliä niin kaikki on hyvin.

Edit:// mietiskelin vähän tätä lisää ja lisäsin pari kohtaa.

Kurinalainen, mietiskelijä, kuuntelija, taiteellinen, täysi hullu aina välillä, itsepäinen. vetäytyvä, rehellinen, herkkä, anti-sosiaalinen, älykäs, luova, päättäväinen, huumorintajuinen, masentunut, ahdistunut, hiljainen ja omissa oloissaan oleva kaveri.

Muuten sama paitsi mielummin äänessä ja menossa kuin omissa oloissa.
Ja älykään vaihdan fiksuuteen.
Eläinrakas.