Nyt tuli kolloiltua...

Terve!

En oo aikasemmin subun kanssa pelleillyt, mutta nyt tuli toissapäivänä nokitettua palanen napista. En ees tiedä minkä verran tuli vedettyä enkä muutakaan, paitsi että subua oli. Ja nyt on vitun ahdistunut olo ja paleleekin vähän. Voiko oikeasti yhdestä kerrasta tulla tämmöiset reflat, vai kuvittelenko vain?

Aikaisempi päihdetausta on lähinnä alkoa ja vähän lirpakkaa ja toisinaan erinäisiä nappeja, mutta aina oraalisesti, ei ikinä mitään nokkaan eikä ränniin varsinkaan.

Ja toinen kysymys:
Voiko nikotiini boostata alkoa?
Kun ei ole pitkilleen tullut poltettua, mutta nyt kuukauden aikana muutamien kännien yhteydessä oon polttanut tupakkia ja joka kerta on tullut överikännit. Eli boostaako nikotiini vai onko vaan sattunut hassusti?

Tere!

Kyllä minun mielestä nuo oireet ovat psykosomaattiset. Ei sinulla ainakaan mitään kylmää kalkkunaa pitäisi olla. Voihan tuo vitutus johtua siitä, kun otit ainetta ja nyt on morkkis?

VH

Nojoo, nyt on tullut tässä alkoa otettua jonkun verran ja ei enää ahdista niin paljoa, mutta kuitenkin semmoinen ihme vitutus tai semmonen ontto olo on koko ajan, mitä ei oo ikinä ollut aikasemmin. Mut palelee silti. Tuohan voi toki johtua vaikka mistä muustakin, joten luotetaan siihen että ei oo subun aiheuttamaa. Ois kyllä ihana aine tuo bubre, mutta on tullut täältä luettua sen verta paljon shittiä siitä, että ei kyllä uskalla vetää uudestaan ainakaan tänä vuonna. Ja joo, kohta joku vastaa että “noin ne kaikki ajattelee, että ei tänä vuonna, sit se onkin jo ei tässä kuussa, ei tällä viikolla jne…” mutta siis ei. Ei ole pirinkään käyttö päässyt karkaamaan lapasesta, vaikka sitä tuli välillä enemmänkin vedettyä, niin ei se pääse tuokaan.

Voi Seppo Seppo, kuinka naiivi oletkaan, subuteksin addiktiopotentiaali on ihan eri luokkaa kun amfetamiinin.
Älä ota enää koskaan, on neuvoni, itse tuhlasin 4 vuotta elämästäni kyseisen lääkkeen kanssa pelleillessä.

Mitä jos koittaisit pitää hauskaa vaikka ilman päihteitä? Sekin on yksi mahdollisuus.

Tunnen useita buprenorfiinin satunaiskäyttäjiä, jotka ovat nykyään koukussa, eipä ole hohdokasta elämä ei.

Itse pidin itseäni viihdekäyttäjänä kun en rännittänyt. Mutta kun ensimmäinen piikki meni nahasta läpi, iski todellisuus naamaan ja lujaa. Se on helppo kusettaa itseään sillä ettei käytä iv:nä ja vielä haukkua muita jotka niin tekee. Mutta ennemmin tai myöhemmin… Toivottavasti sun ei tartte “kokea” iv:n ihanuutta.

Kaikkea hyvää, Maago

No perkele, kyllähän sitä ois ollut tarjolla taas tuota bubrea (aika yllättävää, kun aika pieni mesta missä tällä hetkellä vaikutan. liekö koittaavat tuoda markkinoille uutta ainesta.), mutta selviydyin voittajana enkä langennut! ja vielä suurempana voittona pidän sitä, kun olisin saanut kaverin tarjoamana ilmaiset piriviivat, mutta sanoin että ei kun tänään mennään vaan alkolla. ja sitten kun ois vielä illemmalla saanut erittäinkin edullisesti dexedrinejä niin siitäkin kieltäydyin vaikka oli jo kovasti promillea ja ois jopa ollut valuuttaakin siihen.

nyt tosin taas vähän raksuja + alkoa mennyt, mutta eipä sentään tuota bubrea.
tuo kylmä olo kesti muuten vain sen pari päivää, että liekö ollut sitten flunssaa.
mutta hienolta tuntui euforiat kyllä ja kovasti tekis edelleen mieli testata, että josko minussa olisi sitten se kauan kadoksissa ollut kohtuukäyttäjä. mutta päätös on että en edes testaa enää tuota ainetta ja kovasti koitan lirpakankin jättää kuvioista kokonaan. ja ganjakaan kun ei enää nykyisin oikein maistu niin taidan ruveta ihan laillisten päihteiden ( + lääkärin määräämien hieman väärinkäytettynä) käyttäjäksi.

Mutta edelleen olen vailla vastausta tuohon nikotiinibuustiin. Teenkö siitä uuden topicin vai vastaako joku tänne?

Niin, oisin käynyt jo aikasemmin kirjoittelemassa, mutta kun ei ole kotona nettiä niin pitää viikonloppuna porukoilla käydessä vain vastailla ja lueskella. Joskun käyn koulustakin, mutta varsinkin jos on piriä ottanut niin on semmoset vainot päällä, että ne näkee missä mä käyn kun pitää tunnuksilla kirjautua koulun koneelle, ettei oikein uskalla käydä. kun sit kuitenkin tulis shittiä siitä että jos p-linkissä käy niin joutuu seuloihin tjsp.

mut joo, siis saattaa olla jo sekavaa läppää, mutta päätös on että tänäänkin tsillaan vaan täällä faijalla, enkä edes mieti että lähtisin radalle, niin tulee vaan mentyä alkolla ja omilla raksuilla.

Miten muuten Maago tulit tuohon pisteeseen että piti rännittää?
Kun itellä ainakin kova piikkikammo ja en vois kuvitellakaan rännääväni, mutta oon kuullut että on kovin monet muutkin piikkikammonsa voittaneet kun kama on kehottanut.
Mutta siis meneekö se niin että on reflat ja ei ole tarpeeksi douppia reflojen poistoon, joten kokeillaan tehokkaampaa hyötysuhdetta? Vai miten se sit lähtee?
Kun ei oo oikein läheisiä kavereita ketkä piikittäis ja ei oikein semi-tutuilta kehtaa kysellä. Tai siis en nyt tiedä tajusitko, mutta siis joo… ei oikein paljon pamit sotke taas ajatusta ja tekstiä vaan tulee sitä mukaa kun ajattelee, eli hitaasti :open_mouth:

Tervehdys!

Minäpä kerron sinulle miten itse sorruin rännämään. En ollut käyttänyt Buprenorfiinia kuin vasta pari kuukautta. Tiesin että buprenorfiini kolahtaa rännättynä paljon paljon paremmin ja tuottaa euforiaa. Minullakaan ei ollut ketään kaveria joka olisi rännännyt. Minua vaan kiinnosti aivan mielettömästi pistäminen. Homma on aika jännittävää kun ei saanut mistään neuvoja ja piti itse piikittää suoneen. Ensin hain värkit, keittosuolaa ja desifiointiin viinalappuja apteekista. Ostin jotain aika isoja G24 neuloja ja 5 ml ruiskuja. Oli todella jännää pistää suoneen buprenorfiini litku ja sydän hakkas varmaan tuhatta ja sataa. Tuon ekan kokeilun jälkeen pistinkin jatkossa aina suoneen. Tein sen virheen, että alussa käytin turhan isoa ruiskua ja rikoin sillä suonia. Jos joku aloittaa rännämisen, niin minun neuvo on se, että käyttää G26 neulaa ja vaihtaa neulan aina piston jälkeen. Tällä säästää suonia pitkässä juoksussa. Itse tuhosin ekan vuoden aikana suoneni aika perusteellisesti tylsillä ja isoilla neuloilla. :angry:

VH

[quote=“Viimeinen Hidas”
Minua vaan kiinnosti aivan mielettömästi pistäminen. Homma on aika jännittävää kun ei saanut mistään neuvoja ja piti itse piikittää suoneen.

VH[/quote]
Miksi sitten teit sen? Eikö pärissyt tarpeeksi nasaalisti vai mitä?
Siis se minua mietityttää että onko rännäämisen aika silloin, kun ei ole varaa enää nasaalisti vetää niin suuria määriä että pärisis? Vai siis täh? Jos sulla ois ollut miljardi biljardi rahaa, niin oisitko silti rännittännyt?

Kun siis itsellä toistaiseksi ois varaa ruokkia haluja ihan nasaalisti, mutta mikä se käännepiste on? Milloin tulee päätös “viihdekäytöstä” ( lue “ne jotka kuvittelevat että nokittamalla ei voi olla narkki”) narkiksi (lue “rännää”)?

^[Poistettu haitallisemman käyttötavan hehkutusta. -Päihdelinkin toimitus] Minulla ei ollut mitään tarvetta päästä parempaan “hyötysuhteeseen”. Nokat kantaa yhtä pitkälle kuin rännäämällä. Nokissa vain nousunopeus on huonompi. Kielen alla bupren hyötysuhde on max 50% kun se muuten on 100% (rännäys). Mulla on yks tuttu joka on vetänyt nokkaan nyt 8 vuotta ja vain vuoden IV. Hän sanoo että ero on lähinnä nousunopeudessa. Tosin ei enään vaihda takaisin nokkaan kun on kerran IV:n makuun päässyt…

VH