Nyt tarvetta tiedolle konkarilta!

Otin tossa äsken ihan ensimmäistä kertaa subua neulalla. Ihan yksin fiksasin n. 1mg sitä buprea käsivarren laskimoon mutta vaikutus oli yllättävän mitäätön. En oikein odottanut muuta kuin kunnon nousuja sekä7 saatanan rentoa ja euforista oloa mutta eeei. Ei oikein mittään. Oisko kellään järkevää selitystä tälle? Ja kannattaisko ottaa uudet ehkä? Ja siis mulla ei ylipäänsä edes ole juurikaan opparitoleja paitsi tramaliin. Onko bupre sitten vaan tylsää paskaa?

^ Aineet tuppaavat toimimaan yksilöllisesti, eikä bupre ole tässä asiassa mikään poikkeus. Jotkut ihmiset eivät saa oppareista ylipäätäänkään mitään irti ja bupre ei ole mikään erityisen euforisoiva aine niillekään, jotka siitä diggailevat. Lähinnä toimii näilläkin tapauksilla mielialalääkkeenä, jos toki ensikertalainen voi tuosta muikeat olot saada, mikäli siis on bupreen päin kallellaan. Se, että tykkäät tramadolista, ei kerro mitään siitä, että opparit yleensä olisivat ns. sun juttu. Tramadoli kun on ihan omanlaisensa kumma aine, ei oikeastaan varsinainen oppari lainkaan.

Bupre ei ole mikään hurjan euforisoiva ja suorastaan multiorgasmeja tuottava ihmeaine siitä huolimatta, että se kovin suosittu väärinkäytössä onkin.

Kyllä se useimmiten on niin että siihen opiaattieuforiaan tarvitaan sopiva annos jotakin järkevää täysagonistia, ja sittenkään se ei varsinkaan ensimmäisillä käyttökerroilla välttämättä ole kovin euforista.

Sitten kuukauden käytön jälkeen sen aineen jujun jotenkin ymmärtää ja se alkaa euforisoimaankin enemmän, tämä koskee niin subua kuin täysagonistejakin.

[Poistettu sääntöjen vastaista - Päihdelinkin moderaattori]

Miettikääpä sitä!!!

^ Komppaan aivan täysin.!
Olipa sit kyse mistä tahansa hitaasta, niin niillä “ensimmäisillä” kerroilla ei oikein saa mitään/mistään sellaista säväriä, niinku moni kuvittelee.! Valitettavasti.!
Sit kun oot “harjoitellu” tarpeeks, niin sitten sen vasta alkaa tajuamaan ja pääsee ns. juonesta kiinni, MUTTA valitettavan monen kohdalla se tilanne onkin sit jo vähän liian pitkällä, ja siitä ei sit välttämättä hyvää seuraa… :confused:

^ Yksilöllistä tuokin. Mulle ovat aina toimineet kaikki opparit, vahvemmat ja lällymmät, heti ekasta laakista, kuin miljoona volttia ja tullut sellainen fiilis, että jumalautaaa! tätä lisää. Mä tosin taidan olla vähän outo tapaus sikälikin, etten ole koskaan oksentanut/voinut pahoin mistään opparista, vaikka olisin vetänyt jotakin täysagonistia vähän turhankin reilulla kädellä. No, joskus olen oksentanut, kun olen kombottanut alkoholin kanssa, mutta siinäkin taisi oksettaa lähinnä se liika alkoholi :unamused: . Tiedän kyllä, että monilla opparit vaativat sen sisäänajon toimiakseen ja siksi olenkin vähän ihmetellyt, miksi sellaiset ihmiset ylipäätään jatkavat ko. harrastusta ja päätyvät koukkuun, jos ei siis ole kipuja, joiden vuoksi pitää käyttää, vaikkei niin huvittaisikaan :confused: . Itse kun en ole koskaan viitsinyt takoa päätäni seinään kuin max. 2 kertaa sellaisten aineiden kanssa, joista en pitänyt syystä X/eivät tuntuneet toimivan ensimmäisellä kerralla niin kuin mulle oli “luvattu”.

Joo ja bupre on edelleen sellainen oppari, että siltä on turha odottaa mitään kovin kummoisia oloja vs. oikeat opparit, paitsi muutaman kerran tolettomana, jos se siis ylipäätään toimii. Hyvä mielialalääke se kyllä on, jos masentaa ja pitää repiä jostakin iloa ja puhtia päivään.