Nyt tämä saa luvan loppua

Vuosien pelikierre takana, välillä on voitettu, useimmiten hävitty. Läheiset ovat kärsineet tavalla tai toisella, eikä omakaan oleminen ole kovin herkkua ollut. Joku aika sitten olin pitkään pelaamatta, sitten se alkoi taas kun estoajat menivät umpeen ja pelaamisesta tuli mahdollista. Ja kuten arvata saattaa, käsistähän se lähti. Nyt tuli viimeinen niitti, kun pelasin koko palkan ja joudun nyt vastaamaan miehelle miksi en maksa laskuja tai mitään muutakaan. Siinä onkin jännittämistä, kun vastaanotto voi olla melko hurja, saattaapa tuo viskata vaikka pihalle. Toki, olen sen tietyllä tavalla varmaan ansainnutkin. Silti pelottaa. Jos hyvin käy, saan lainattua rahaa tilanteen paikkaamiseksi, mutta mielelläni en sitä kyllä tekisi. Näin pakon edessä joutunen kuitenkin niin toimimaan. Peliestot on nyt asetettu ja trustlylle laitettu estopyyntö. Ja tänne rekisteröidytty. Pelottaa, ahdistaa ja tekisi mieli vetää itseään turpaan. Miten ihminen voi mennä noin pimeäksi päästään ettei älyä lopettaa ajoissa?

Parempi se on puolisolle kertoa muuten se ihmettelee: “mitä helevettiä se akka touhuaa kun sillä aina rahat loppu❓”. Toivottavasti olet selvinnyt ilman mitään hirveää velkakierrettä? Eikä nytkään mitään velkaa paranisi mennä ottamaan millä meinaat maksaa takas.

Laskuja joudun maksamaan itse yleensä sillon kun lasku tulee tai seuraavana palkkapäivänä tuskinpa laskun eräpäivänä enää mitään rahaa olisi. Onpahan se lasku maksettu ettei tartte enää miettiä mistä saa rahaa.

En minä lainarahoilla pelaillut ole, omia siihen olen käyttänyt. Ja laina jonka läheiseltä saisin, maksetaan vähitellen takaisin.,ei minulla koko palkka laskuihin mene. Mutta ei se laina tätä oloa mihinkään poista, eikä tietenkään poista tätä minun ongelmaani vaikka maksut kuntoon saisinkin. Toki tilanne helpottuu siltä osin, mutta itse ongelma ei poistu.